quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was hadden
Erik vind het allemaal niet bij het lichaam horenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was hadden
Wat een kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je wel eens een aap met shampoo gezien .....
Vanmorgen zat die bij marciano om te kijken naar een deo (dacht ik. had begin niet mee gekregen) maar mocht niet meer dan 5 euro kosten. Maar ze kwamen er niet uit alles was duurder en ze wisten niet welk goedkoop merk dan lekker was. Marciano gaf aan dat Erik met Wanda moest gaan overleggen. Maar niks besteld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik vind het allemaal niet bij het lichaam horen
Bizarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Vanmorgen zat die bij marciano om te kijken naar een deo (dacht ik. had begin niet mee gekregen) maar mocht niet meer dan 5 euro kosten. Maar ze kwamen er niet uit alles was duurder en ze wisten niet welk goedkoop merk dan lekker was. Marciano gaf aan dat Erik met Wanda moest gaan overleggen. Maar niks besteld.
Moeten zij natuurlijk helemaal zelf weten maar je hebt ook te maken met huisgenoten dus wel zo fris om je dan aan te passenquote:
Rond half 12 was Jeffrey aan het douchen en daarna Kim ook. Zoenen met Sasha was daarvoor. Zoe heeft daarna nog wel een tijdje bij Wanda, Jasper, Marciano en Erik gezeten. Jeffrey en Kim zijn toen wel samen naar bed gegaan dus er zal heus wel iets gebeurd zijn onder de dekens, logisch ook. Maar alsof de hele kamer dat niet doorheeft als ze echt seks hebben gehad. Die stapelbedden kraken en bewegen dan toch behoorlijk. En GJ die er boven ligt had niks door? Ze hebben een kreun gehoord en misschien wat andere geluiden en zij maken er meteen weer een spannend verhaal van.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douche
En daarna is ze nog bezig geweest met Sasha
Alleen als iemand het zegtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moeten zij natuurlijk helemaal zelf weten maar je hebt ook te maken met huisgenoten dus wel zo fris om je dan aan te passen
Die delletjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:06 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoorde dat Erik nog maagd is klopt dat?
Als dat waar is kan die delletje Zoe hem misschien erbij helpen? Heeft die man ook meteen een mooie jaar van zijn leven hahaha
Als je niet anders gewend bent heb je het misschien niet eens door en denk je dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen als iemand het zegt
Het probleem voor zijn is teveel gevraagd
Tiano is zich ervan bewust dat Jeff en Isaac zijn doorgedraaid nadat hun machtspositie ophield en wil dat bij voorbaat voor zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Marciano steeds meer in zijn rol groeien
tquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Mexx hebben het met elkaar uitgepraat?
Frikandelletjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die delletje
Je lijkt Marciano wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gaat hem ook wel lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano is zich ervan bewust dat Jeff en Isaac zijn doorgedraaid nadat hun machtspositie ophield en wil dat bij voorbaat voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verrek nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat hij zijn shirt niet uit heeft gedaan ....
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Onaangebroken wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Dan hebben ze geen kennis van zakenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gooien daar alles in de koelkast,blikken ook.
Mattin natuurlijk. Sowieso kun je het makkelijk en goedkoop zelf maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopend
Het is voor maandag pasta arrabiata van Mattin en Mexx. Maar idd gewoon buiten de koelkast is primaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |