SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verrek nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat hij zijn shirt niet uit heeft gedaan ....
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Onaangebroken wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Dan hebben ze geen kennis van zakenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gooien daar alles in de koelkast,blikken ook.
Mattin natuurlijk. Sowieso kun je het makkelijk en goedkoop zelf maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopend
Het is voor maandag pasta arrabiata van Mattin en Mexx. Maar idd gewoon buiten de koelkast is primaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |