Wil het niet eens weten want ben visueel ingesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe zei vanmorgen een kreun geluid te hebben gehoord
Daarmee was het een neuksessie volgens zoe
Dan moet je in zoe’s hoofd gaan zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil het niet eens weten want ben visueel ingesteld
Je kunt eenzelfde verhaal op de zeker 4 andere mensen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk over die twee
Hoop toch zo, dat iemand dat wijf eens één op één confronteert, wil haar wel jankend zien wegvluchten ...quote:
In die zin werd ook Babs genoemd en er zal van alles gebeuren onder die lakens maar op de streams zit censuur zoals je weetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je in zoe’s hoofd gaan zitten
Want daar is het gebeurd
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douchequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die zin werd ook Babs genoemd en er zal van alles gebeuren onder die lakens maar op de streams zit censuur zoals je weet
Klopt, zit in dit fragment ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen
onder de douche
En daarna is ze nog bezig geweest met Sasha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De allereerste keer dat ze het blijkbaar deden was de kamer trouwens ook gewoon bomvol want dat was na de cocktailparty. Overigens snap ik niet precies wat je hiermee wil zeggen want tot aan de volgende ochtend heb je nog behoorlijk wat uurtjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douche
En daarna is ze nog bezig geweest met Sasha
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Verder kan het me niet boeien al die koppeltjes doe mij maar een vermakelijk eliminatiespel met bijhorende besprekingen
Heb je ook het filmpje van moraquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond deze nog van gisteren, geen idee van de context, iemand ...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |