Nee, die ging net naar de andere stream die ik niet had, @Hoempah misschien ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
Heb je ook het filmpje van mora
Dat ze een kus wilde van Kim d![]()
Was een leuk momentquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die ging net naar de andere stream die ik niet had, @:Hoempah misschien ?
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ze het blijkbaar deden was de kamer trouwens ook gewoon bomvol want dat was na de cocktailparty. Overigens snap ik niet precies wat je hiermee wil zeggen want tot aan de volgende ochtend heb je nog behoorlijk wat uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja, ach is meestal tijdelijk, uurtje of zo, weet ook niet waarom, onderhoud of zo denk ik ...quote:
Wel goed dat jij erbij was want kijk maar eens wat beelden en uitspraken ervan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.
quote:
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.
En zijn kleding wast hij ook niet vaakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ik vind hem viezzzz, met z'n handelingen en hij zal ook stinken, want doucht ook niet elke dag
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was haddenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
Geen deo geen schampoo geen zeep
Wast zijn kleding niet vaak
Vreemde redernatiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik ruikt het zelf niet, dat maakt het dus okay .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |