ZOu om 11 uur al zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Grote schoonmaak vanmiddag... kunnen we weer afvinken wie zich drukt.
Denk dat Mexx hem, net als wij al wel 30 x heeft gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Mexx ... je vent zit zich hier helemaal bloot te geven, en jij begint over een feit in een boek. Heb je wel geluisterd?
Mexx : Nee
Martin : Ze snapt het ook denk ik niet...
Ze roept een paar mensen naar boven om afscheid van te nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano op stream 2 ....
Tiano heeft volgens mij gezegd dat ze haar weg willen hebben.
KimK : Ik heb mezelf al 100 keer de poort uit zien lopen, ik zou gister ook m'n 24 uur aanvragen. Ik ga door de poort ..Ik zeg echt precies niemand gedag.
Hoe Marciano erbij zit. Hij kan elk moment zijn volk toesprekenquote:
Toch vind ik Marciano wel positief veranderdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe Marciano erbij zit. Hij kan elk moment zijn volk toespreken
Hij is zeker te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch vind ik Marciano wel positief veranderd
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano zonder KimK is een verademing.
Tegenvaller ditquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Ga met niemand hier over praten!
KimK : Tuurlijk niet, waarom zou ik? Ik hoop alleen dat ze hun plan doorzetten en zoveel mogelijk mensen krijgen.
En daarom denkt tiano dus dat ze Kim een makkelijke opdracht zullen geven mocht zij bij de eliminatie gekozen wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Hoe reageerden ze gister op jou, nog steeds van .. blijf .. Heb je nog steeds het gevoel dat ze je echt...
[Streamwissel]
Zag je Janet binnenkomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi gesprek buiten met Leila, Kim D en Moraima. Jammer van de harde wind die het geluid verpest
Hij wil de eerste 3 jaar in een relatie niet samenwonen. Als ze thuis zijn, zal haar familie haar wel waarschuwen voor hem. Rennen zo hard je kan en zo ver mogelijk bij hem vandaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat praat Martin vermoeiend. Je zou ermee samen wonen. Hij voelt zich boven Mexx verheven en die laat het nog toe ook.
Die kwam door de poort toen ze daar voorbij liepen.quote:
Dat mag ze toch hopen. Hij gebruikt Mexx echt als zijn bitch en die domme Mexx trapt er nog in ook. Martin is zo'n loopjongen zoals in een hele foute mafiafilm. Kneusjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil de eerste 3 jaar in een relatie niet samenwonen. Als ze thuis zijn, zal haar familie haar wel waarschuwen voor hem. Rennen zo hard je kan en zo ver mogelijk bij hem vandaan
Tot zover dus het lulverhaal dat ze alleen wippen als de kamer leeg is en waar je zin in hebt zeg met al dat publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef IkFok het volgende:
Gj heeft vanacht niks gemerkt dat jef en kim van bil gingen.Ondanks dat hij erboven sliep. Zoe en babet hadden het wel door
Martin heeft Mexx een speciale brief geschreven waarin ie haar de moeder van zijn kinderen noemtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mag ze toch hopen. Hij gebruikt Mexx echt als zijn bitch en die domme Mexx trapt er nog in ook. Martin is zo'n loopjongen zoals in een hele foute mafiafilm. Kneusje
Dat is een hersenspinsel van zoequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef IkFok het volgende:
Gj heeft vanacht niks gemerkt dat jef en kim van bil gingen.Ondanks dat hij erboven sliep. Zoe en babet hadden het wel door
Zoe zei vanmorgen een kreun geluid te hebben gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot zover dus het lulverhaal dat ze alleen wippen als de kamer leeg is en waar je zin in hebt zeg met al dat publiek
Ze kennen elkaar amper 4 maanden. Martin leeft in een fantasiewereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin heeft Mexx een speciale brief geschreven waarin ie haar de moeder van zijn kinderen noemt
Hij had wel gelijk over die tweequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook niet meer te volgen
Gisteren bj tiano gooide hij Jeff en Ice voor de bus
Dat denk ik dus ook, ze verkondigde gisteravond ook in de badkamer dat Mexx en Martinquote:
Wanda invloed!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook niet meer te volgen
Gisteren bj tiano gooide hij Jeff en Ice voor de bus
Preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ze verkondigde gisteravond ook in de badkamer dat Mexx en Martin
overdag hadden liggen neuken, terwijl JW erbij lag .... neem ik ook met een korreltje zout ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |