Niks nog, ze oefenen voor een challenge uit dat record boek. 1 Liter tomatensaus met een rietje wegwerken binnen ~1 minuut 18 (ben niet zeker van die tijd).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
Kim D is een bikkel ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gaat gewoon nog een keer. Kim W doet het niet.
Primera cheque als het over 2 week luktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
1 filmpje doet het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim D is een bikkel ....![]()
Wat ik zo jammer vind, er waren gisteren behoorlijk veel leuke momenten tussen Kim en Jeffrey,
en of de stream was steeds te laat of het was net buiten beeld. Ben de beelden aan het terugzoeken,
maar het is verdomd moeilijk monteren met halve streams .....
Weer zo'n cheque ja? Best aardige bedragen elke maandquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
Soms ligt het aan de site, als je het een paar minuten later probeert lukt het meestal wel ....quote:
Ze maken hun eigen WR regels, dus lukt altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 0200 uur staat online, het gesprek op kantoor over het wegstemmen van KimK zit in de
filmpjes tussen 0000 en 0200 uur. Weet niet of ik het nog apart ga monteren, beetje veel werk ....![]()
Hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Een muis in het kantoor - 7 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sausquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is het record Tomato ssuce of tomatensap, daar zit nogal 'n verschil in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze worden helaas veel buiten beeld gehouden de laatste tijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim D is een bikkel ....![]()
Wat ik zo jammer vind, er waren gisteren behoorlijk veel leuke momenten tussen Kim en Jeffrey,
en of de stream was steeds te laat of het was net buiten beeld. Ben de beelden aan het terugzoeken,
maar het is verdomd moeilijk monteren met halve streams .....
Het lukt hem wel...quote:
quote:
Die Martin is echt een persoon, die zijn vriendin continu naar beneden haalt. Vreselijk, accepteert geen neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : 3 keer ... 3 keer in 4 uur dat we wakker zijn doe ik iets niet goed..
Martin : Dat is een record he! Normaal zijn het er 15 .. nu maar 3.
Hij weet dat hij niet kan zingen, nu probeert hij ditquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuwe dichter des loods...![]()
![]()
Martin denk dat ie raps kan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |