Niks nog, ze oefenen voor een challenge uit dat record boek. 1 Liter tomatensaus met een rietje wegwerken binnen ~1 minuut 18 (ben niet zeker van die tijd).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
Kim D is een bikkel ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gaat gewoon nog een keer. Kim W doet het niet.
Primera cheque als het over 2 week luktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
1 filmpje doet het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim D is een bikkel ....![]()
Wat ik zo jammer vind, er waren gisteren behoorlijk veel leuke momenten tussen Kim en Jeffrey,
en of de stream was steeds te laat of het was net buiten beeld. Ben de beelden aan het terugzoeken,
maar het is verdomd moeilijk monteren met halve streams .....
Weer zo'n cheque ja? Best aardige bedragen elke maandquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
Soms ligt het aan de site, als je het een paar minuten later probeert lukt het meestal wel ....quote:
Ze maken hun eigen WR regels, dus lukt altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |