Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende: [..] Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Bro kan geen afstand doen van zijn leiderschapquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoop echt dat ze deze maand goed kunnen verdienen.
Isaac klinkt een soort van gepikeerd.
Dat kwam omdat God de opdrachten zo goed gemanaged hadquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is 4 maanden "precies genoeg" behalve tijdens Sjeffie's Bachanaal
Deze discussie kan verder in de SC gevoerd worden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....
Maar daar is dus ook geen ruimte voor. Een charlie Temple van 29 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Rupi heeft last van zijn ogen, wil daglenzen.
Wat is er mis met een bril als je geen geld hebt![]()
Of heeft hij geen bril?
De COS is daar in ieder geval geen geschikte plek voor.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn vast betere forums binnen FOK! om pesten te bespreken.
Eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn vast betere forums binnen FOK! om pesten te bespreken.
Ze ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano verdwijnen naar het kantoor ... we mogen het niet zien.
En de primerabonnen voor zakgelddingen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Denk wel dat Isaac een punt heeft wat bij Marciano niet valt.
Het evenementenboek is er niet voor niets.
Feestjes ed haal je maar uit de prijzenpot
Verdienopdrachten puur voor het hh
Ik weet wat pesten met een mens kan doen, geloof me!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....
Ok hij heeft dus ook geen bril.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar is dus ook geen ruimte voor. Een charlie Temple van 29 euro.
Sjeffie verstookte ruim ¤1000 met zijn Elke Dag Volle Tafels Veel Eten scenario ... liet geen moer over voor Izeikquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kwam omdat God de opdrachten zo goed gemanaged had
DIe zijn er ook nog iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En de primerabonnen voor zakgelddingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Je houdt een berg film overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
24-uur aanvragen dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac en Jappie over Kim W, dat ze weg wil en dan ziek wordt. Geen zin meer heeft om daar te zijn
Isaac en Martin hebben het net over Kimquote:
Over het hek klimmen mag ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac en Martin hebben het net over Kim
Vermoeiend iemand die zo loopt te schelden met K en dat de hele tijd
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Waarom zet je het niet in het film topic ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De vraag stellen is 'm beantwoorden denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je het niet in het film topic ?
Dan moet ze gaan en niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandachtquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Je hebt niets gemist. Veel geschreeuw. Kippenhok. 5 meier verdiendquote:
Eens maar je weet ook niet wat er allemaal voor druk op word gezet daar in kamer 5. We zien daar niks van maar heb wel het idee dat die haar ( en andere) telkens om pratenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet ze gaan en niet zo zeuren
Dacht dat ik haar dat keer hoorde zeggen ( tijdje terug)quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandacht
Als je ruggengraat hebt is dat een groter probleemquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eens maar je weet ook niet wat er allemaal voor druk op word gezet daar in kamer 5. We zien daar niks van maar heb wel het idee dat die haar ( en andere) telkens om praten
Geloof er niks van. Thuis heeft ze helemaal geen controle meer op Ciano. Die gaat echt nergens heen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Staat ie welquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je het niet in het film topic ?
Morgen rond 11:00u de eliminatie, dan zorg ik dat ik klaar zitquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Veel geschreeuw. Kippenhok. 5 meier verdiend
Snap er niks van. Vind dat iedereen gewoon weg moet kunnen wanneer die wil.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb gehoord dat KimW eigenlijk al een tijdje weg wil maar pas in Februari kan.
Mag toch hopen dat dit niet maanden zo doorgaat met dat nare gezuig en gejank van Kimquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Thuis heeft ze helemaal geen controle meer op Ciano. Die gaat echt nergens heen.
Ach ja we zullen nooit de ins en outs weten hoe het daar echt gaat. Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Thuis heeft ze helemaal geen controle meer op Ciano. Die gaat echt nergens heen.
Heeft met contract te maken, die is voor een ieder anders blijkbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap er niks van. Vind dat iedereen gewoon weg moet kunnen wanneer die wil.
Februari is ze er 6 maanden , ik denk daaromquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ze wil niet graag genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Inside information?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen rond 11:00u de eliminatie, dan zorg ik dat ik klaar zit
Het werd me gisteren gelijk al duidelijk in het gesprek met Ciano dat het haar niet zint dat Ciano zijn eigen ding doet als manager.En niet mensen wil sarren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet maanden zo doorgaat met dat nare gezuig en gejank van Kim
Dat continu schelden met kanker vind ik toch wel heftig
Dat schelden is er zo vanaf, daar ben ik van overtuigd. Het zeiken en boos doen gaat wel gewoon lekker verder (gok ik).quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet maanden zo doorgaat met dat nare gezuig en gejank van Kim
Dat continu schelden met kanker vind ik toch wel heftig
Daarom een maand lang herrie schoppen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd me gisteren gelijk al duidelijk in het gesprek met Ciano dat het haar niet zint dat Ciano zijn eigen ding doet als manager.En niet mensen wil sarren.
Is dat echt de reden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd me gisteren gelijk al duidelijk in het gesprek met Ciano dat het haar niet zint dat Ciano zijn eigen ding doet als manager.En niet mensen wil sarren.
En dan recht op uitkering.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Februari is ze er 6 maanden , ik denk daarom
Ze zit er nog dus dat schelden blijft doorgaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schelden is er zo vanaf, daar ben ik van overtuigd. Het zeiken en boos doen gaat wel gewoon lekker verder (gok ik).
Maar dit was een dingetje wat ze even heel anders voor zich zag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat echt de reden?
Want ik zie Kim eigenlijk al vanaf het begin zo naar schelden .
Ik vind Tiano de laatste tijd sowieso veel leuker , vooral zonder Kimquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dit was een dingetje wat ze even heel anders voor zich zag.
En Ciano ging er niet in mee.
Ik doelde op schelden met een ziekte. Dit is toch niet op tv uit te zenden als de hele uitzending vol zit met dat woord.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zit er nog dus dat schelden blijft doorgaan
\of daar moet ingegrepen worden door de febo maar tot nu toe heeft Kim altijd flink gescholden
En hoe leuker hij is des te onredelijke zij is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Tiano de laatste tijd sowieso veel leuker , vooral zonder Kim
Van mij mogen ze er een gele kaart voor gevenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde op schelden met een ziekte. Dit is toch niet op tv uit te zenden als de hele uitzending vol zit met dat woord.
Isaac heeft ook helemaal niets toegevoegd hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Marciano heeft zelf ook helemaal geen ideeën. Neemt alles van Jeff en Isaac over.
Jaloezie is iets naarsquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe leuker hij is des te onredelijke zij is.
Wendy moet zich uit dat groepje van GJ zien te wurmenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef D. het volgende:
Babette stelt voor met Wendy en Zoe een record uit het recordboek te kiezen en samen te gaan trainen. Als ze het dan goed kunnen stellen ze het voor om volgende maand op de lijst te zetten
Om in welk groepje terecht te komen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy moet zich uit dat groepje van GJ zien te wurmen
Toch is de vrijmibo al overgenomen. Nu ook de brunch op zondag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac heeft ook helemaal niets toegevoegd hoor
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Reminder: gisteren ging het niet door, dus vanavond Avonduur
Yesssquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ja leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Als je als nieuwe manager binnen een bedrijf komt moet je ook de boel gaande houden, niet per se alles aanpassen en overal je stempel op drukkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Toch is de vrijmibo al overgenomen. Nu ook de brunch op zondag.
Viel me vandaag ook opquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
Marciano heeft echt geen idee van alles
Heb ik weer een afspraak. Gisteravond ook al.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kreeg geen akkoord om geld te spenden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
Bitch Kenzi knalt de deur met een harde klap dicht
Gele kaart, gewoon rood en opdonderenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er een gele kaart voor geven
Ik snap dat je niet beter weet als je als tokkie bent opgevoed, maar een gele kaart als stok achter de deur lijkt me een goed idee
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als je als nieuwe manager binnen een bedrijf komt moet je ook de boel gaande houden, niet per se alles aanpassen en overal je stempel op drukken
Iedereen lijkt tevreden met de vrijmibo (of vrijabo), dus waarom schrappen?
Hij laat zich leiden door de vorige Managers. Geen eigen meningquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.
Het is zijn tweede dag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde op schelden met een ziekte. Dit is toch niet op tv uit te zenden als de hele uitzending vol zit met dat woord.
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Moet gewoon niet mogenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er een gele kaart voor geven
Ik snap dat je niet beter weet als je als tokkie bent opgevoed, maar een gele kaart als stok achter de deur lijkt me een goed idee
Mag je ook vooraf al over nadenkenquote:
Het gesprek bijv. met Zoe deed hij heel goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukken
Ik zou als manager minder bazig zijn, en meer een meewerkend voorman![]()
Denk dat je dan ook veel minder weerstand hebt in/van de groep
Tussen je mensen staan, dan verdien je respectquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukken
Ik zou als manager minder bazig zijn, en meer een meewerkend voorman![]()
Denk dat je dan ook veel minder weerstand hebt in/van de groep
Ik vind van niet. Ik had tegen Zoe gezegd, we gaan straks even praten na de opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gesprek bijv. met Zoe deed hij heel goed.
Daarom, maar veel dingen die niet mogen, of niet zouden moeten mogen, daar treden ze niet tegenopquote:
Was al bekend.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Erik komt er nu achter dat het sap met een rietje gedronken moet worden
Zou wel spannend zijn als Erik met een zaag balancerend op zijn voorhoofd een opdracht gaat doenquote:
Iedereen is verbaasd.quote:
Jeff wil (G)J er uit en Mexx (B)abs om de kern uit het groepje te halenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
Heeft iemand het gesprek van Mexx en Jeffrey gehoord vlak na de verdienopdracht? Over wie hadden ze het?
Ik vind het wel logischquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:49 schreef engine het volgende:
Zijn uitleg dat het gewicht boven moet vind ik niet erg logisch maar voor één keer neem ik dat maar van hem aan.
Nog steeds oorontsteking.quote:
Awhquote:
Misschien met de opdracht. Voet tegen het oorquote:
Hij gaat er 6 in een seconde prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Dan maar puneezzez prikke... Iets wat Erik wél kan misschien
Geen JW om tegen aan te kroelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eva ziet er ook weer vrolijk uit
Erik is altijd heel druk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:55 schreef D. het volgende:
Vraagt Jappie nu naar de regels van het punaise-prikken maar Erik heeft geen tijd want wil kaarten?
Dat vooral.quote:
Nou nee, het is precies andersomquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog steeds jaloers op Kim D. Ze wilde Jeff zo graag zelf. Helaas Zoe, hij mot je niet, ook niet als Kim weg is
Dit is volgens mij de record houderquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Ciano zegt net ook dat het ding aan het handvat op het hoofd moet maar GJ doet het zaagblad.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee, het is precies andersom
Gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoertquote:
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Erik met 31 minuten een kettingzaag op zijn muil...
Jazeker.. Erik gaat zijn 8 maanden wel doorkomen.. ligt er alleen aan hoe lang Febo die bullshit nog toelaat.. zij moeten al die record troep steeds voor nix leverenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoert
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
Die gaan voor een 2e rondequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel grappig,de mensen die als eerste pakken hebben een kleinere portie valt me op.
Penne met kip en saus.quote:
En hier de record houder met de tomato sauce. Qua postuur is het misschien is voor Mora om te gaan oefenenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:46 schreef engine het volgende:
Ze hebben er deze keer regels bij gekregen. Wat is dat voor waardeloos boek wat hun hebben....een detail als rietje niet vermelden
Wanneer onzen Erik manager gaat worden, gaan dit zijn doelen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jazeker.. Erik gaat zijn 8 maanden wel doorkomen.. ligt er alleen aan hoe lang Febo die bullshit nog toelaat.. zij moeten al die record troep steeds voor nix leveren
Ik durf het woord glutenvrij maar niet te noemen.. en het Ik heb ooit een collega gehad met... idem enzz...quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
KimD mayo bij de pasta..en maar spul voor haar puisten aanvragen..
Bij Kim heeft het een andere reden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik durf het woord glutenvrij maar niet te noemen.. en het Ik heb ooit een collega gehad met... idem enzz...
Jaja.. die bruining kuur.. ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Kim heeft het een andere reden.
Is ze al mee begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. die bruining kuur.. ik weet hetIk wacht ook met spanning wanneer KimD een keer begint met de Anti-Kuur
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "Het stijgt me weer naar de blinde darm"
Avondzuur part II op komstWarm de hottub maar vast op!
Die puisten komt daar niet van, en volgens mij wordt daar ook niet erger doorquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
KimD mayo bij de pasta..en maar spul voor haar puisten aanvragen..
10quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi... Ik zie nog nix.. maar laat me raden.. die kuur duurt 8 maanden?
Ze zegt dat ze verslaafd is aan mayo..denk dat je daar ook puisten van krijgt.maakt haar gezicht goed schoon, en droog het met een handdoek af waar iedereen naar het toilet zijn handen mee droogt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Kim heeft het een andere reden.
Stemmen op Babette? Dat komt van Jeffrey zelf hoor. Die wilde Babette er heel graag uit, nog steeds. Kim ging hoe dan ook op Berend. En Kim heeft na de eliminatie van Berend en dat Jeffrey en Babette niet tegen elkaar spraken zelfs tegen Jeffrey gezegd dat hij het goed moest maken met Babette omdat hij altijd zo een lol met haar had. Ook is Kim gek op Zoe terwijl zij ook vaak lol met Jeffrey heeft. En dat terwijl Zoe jaloers is op Kim en altijd over haar roddelt met haar vriendenclubje en altijd sneert naar Kim.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
heyquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
Ken echt niemand die eet als Erik, en dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom altijd Erik in beeld als hij eet
Traditie..hoe leeg krijg je een bord..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom altijd Erik in beeld als hij eet
Struis.. joh weet je zeker dat je hier goed zit? BB begint volgende week pasquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
Ik zou nooit met Erik uit eten gaan, zelf niet als het een etentje met collega's zou zijn. Zou me kapot schamen om zijn eetgedrag en hoe hij het eten bijna bij een ander van het bord kijkt. En meneer heeft al weer een bord eten van iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Traditie..hoe leeg krijg je een bord..
'Je plaatst jezelf nu buiten de groep, gaan we niet doen, lach nep maar lever je bijdrage, straks gaan we even rustig zitten...'quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik had tegen Zoe gezegd, we gaan straks even praten na de opdracht.
struis!!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
Het feit dat iemand dat al doet zou voor mij al een dikke no zijn. heeft niet eens met schaamte te maken maar voor mij met manierenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou nooit met Erik uit eten gaan, zelf als het een etentje met collega's zou zijn. Zou me kapot schamen om zijn eetgedrag en hoe hij het eten bijna bij een ander van het bord kijkt. En meneer heeft al weer een bord eten van iemand.
Dat zeg ik, ik zou me kapot schamen om zijn manieren, maar vind het ook vies om naar te kijken, laat staan er bij aan tafel te zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het feit dat iemand dat al doet zou voor mij al een dikke no zijn. heeft niet eens met schaamte te maken maar voor mij met manieren
Ze had er net met Mexx over..En ook met Jef ooit in het rokershok, en gaf toe dat ze jaloers is..en waarom hij met bep arm in arm liep in de tuin..En Jef heeft ruzie erover gemaakt en verloren, hij wil bep er ook uit hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:20 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Stemmen op Babette? Dat komt van Jeffrey zelf hoor. Die wilde Babette er heel graag uit, nog steeds. Kim ging hoe dan ook op Berend. En Kim heeft na de eliminatie van Berend en dat Jeffrey en Babette niet tegen elkaar spraken zelfs tegen Jeffrey gezegd dat hij het goed moest maken met Babette omdat hij altijd zo een lol met haar had. Ook is Kim gek op Zoe terwijl zij ook vaak lol met Jeffrey heeft. En dat terwijl Zoe jaloers is op Kim en altijd over haar roddelt met haar vriendenclubje en altijd sneert naar Kim.
Ongekend iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zou me kapot schamen om zijn manieren, maar vind het ook vies om naar te kijken, laat staan er bij aan tafel te zitten.
Zoe loopt ook te flirten met Isaac tot aan het genante af want het lijken soms wel scenes uit een low-budget p0rn0filmquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog steeds jaloers op Kim D. Ze wilde Jeff zo graag zelf. Helaas Zoe, hij mot je niet, ook niet als Kim weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een zeikwijf, van mij mag ze snel oprotten ....Tot 1700 uur staat zo online ....
![]()
Kim is boos en jankt - 5 januari 2023.Van mij ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Sjeezz.. 1min50 . de snelste ¤500 ooitquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben even aan het terugkijken, die verdienopdracht hadden ze redelijk snel onder controle, viel mij dik mee ....
Gele kaartquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin jat pannenkoek uit de koelkast.
Zeg dat nou niet te hard als Erik in de buurt isquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezz.. 1min50 . de snelste ¤500 ooit
Krijgt ook heftig comment van Marci.. het waren KimK's pannenkoeken.. maar één over die mocht Martin hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin jat pannenkoek uit de koelkast.
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uitquote:
Heeft dus ook een tikquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uit
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tikquote:
Niet meerdere ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tik
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doenquote:
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..quote:
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaisequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
oefenen voor een wereld record punaises prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denkquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie prikt vast de punezzezz .. ze roept dat het te doen moet zijn![]()
Fuck als Erik het niet lukt
[ afbeelding ]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uit
Ook dan iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Het wachten is dat er iemand op een punaise gaat staanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuutquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
lolquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
Martin heeft er redelijk veel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..
Erik steekt ze aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaise
Ik ga meteen aan de slagquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou zijn broer kunnen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Om zijn goddelijke lichaam te wille showen. Zie anders geen redenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Is uiteindelijk afgebroken. Geen breukenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk, molen was ook stuk?
Met gemakquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuut
[ afbeelding ]
Echt hoor . Ellende dingquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker duidelijk ook met die herrie er tussendoor
Dat kun je ook wel horenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef Flow3r het volgende:
Esther en Janwillem aan het tafelvoetballen
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'quote:
Wanda?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'
Wel slim om dat als roddelplek te hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor . Ellende ding![]()
Hoewel ik in dit geval allang blij as om die zeikstem niet te kunnen horen
Mjaquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wel slim om dat als roddelplek te hebben
Wendy is in geen velden of wegen meer te bekennenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Sestra666 het volgende:
Erik en bern nemen t over van wendy?
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is in geen velden of wegen meer te bekennen
Oww. Nieuw recordquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenen
Wel 2 gammele prikborden gekregen ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo krom als de netenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel 2 gammele prikborden gekregen ...
Ahh.. dat scheelt een hoopt tijd.. Erik heeft wel de cruciale tips gegeven? zodat het toch een beetje zijn record is geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenen
KimD is verbaal relatief simpel en verder niet al te snugger en dan komt haar (non-)verbale tokkiekant met bijhorende errors en dus ook extreme jaloezie al snel naar boven. Maar tegelijk moet KimD Jeff telkens remmen als ie weer zwaar chagrijnig is waardoor haar andere leuke kant naar de achtergrond schuift. Zoe zou trouwens zo het zusje van Jeff kunnen zijn die geeft hem dus weleens een koekje van eigen deeg waardoor Jeff over de zeik omdat andersom opeens minder leuk. Verder is de oprechte verliefdheid van Jeff vermakelijk omdat ie uitgerekend op kampertype KimD viel en bovendien juist afgaf op stelletjes.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis meequote:Op donderdag 5 januari 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is verbaal relatief simpel en verder niet al te snugger en dan komt haar (non-)verbale tokkiekant met bijhorende errors en dus ook extreme jaloezie al snel naar boven. Maar tegelijk moet KimD Jeff telkens remmen als ie weer zwaar chagrijnig is waardoor haar andere leuke kant naar de achtergrond schuift. Zoe zou trouwens zo het zusje van Jeff kunnen zijn die geeft hem dus weleens een koekje van eigen deeg waardoor Jeff over de zeik omdat andersom opeens minder leuk. Verder is de oprechte verliefdheid van Jeff vermakelijk omdat ie uitgerekend op kampertype KimD viel en bovendien juist afgaf op stelletjes.
Zeg ik toch ook niet dus niet meteen zo aangevallen voelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis mee
Je moet het alleen niet benoemenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis mee
Is ook niks mee.Deed ik als manager ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano doet bijna niets vanuit zichzelf. Hij heeft overal zijn hulplijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |