Ik zou nooit met Erik uit eten gaan, zelf niet als het een etentje met collega's zou zijn. Zou me kapot schamen om zijn eetgedrag en hoe hij het eten bijna bij een ander van het bord kijkt. En meneer heeft al weer een bord eten van iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Traditie..hoe leeg krijg je een bord..
'Je plaatst jezelf nu buiten de groep, gaan we niet doen, lach nep maar lever je bijdrage, straks gaan we even rustig zitten...'quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik had tegen Zoe gezegd, we gaan straks even praten na de opdracht.
struis!!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
Het feit dat iemand dat al doet zou voor mij al een dikke no zijn. heeft niet eens met schaamte te maken maar voor mij met manierenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou nooit met Erik uit eten gaan, zelf als het een etentje met collega's zou zijn. Zou me kapot schamen om zijn eetgedrag en hoe hij het eten bijna bij een ander van het bord kijkt. En meneer heeft al weer een bord eten van iemand.
Dat zeg ik, ik zou me kapot schamen om zijn manieren, maar vind het ook vies om naar te kijken, laat staan er bij aan tafel te zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het feit dat iemand dat al doet zou voor mij al een dikke no zijn. heeft niet eens met schaamte te maken maar voor mij met manieren
Ze had er net met Mexx over..En ook met Jef ooit in het rokershok, en gaf toe dat ze jaloers is..en waarom hij met bep arm in arm liep in de tuin..En Jef heeft ruzie erover gemaakt en verloren, hij wil bep er ook uit hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:20 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Stemmen op Babette? Dat komt van Jeffrey zelf hoor. Die wilde Babette er heel graag uit, nog steeds. Kim ging hoe dan ook op Berend. En Kim heeft na de eliminatie van Berend en dat Jeffrey en Babette niet tegen elkaar spraken zelfs tegen Jeffrey gezegd dat hij het goed moest maken met Babette omdat hij altijd zo een lol met haar had. Ook is Kim gek op Zoe terwijl zij ook vaak lol met Jeffrey heeft. En dat terwijl Zoe jaloers is op Kim en altijd over haar roddelt met haar vriendenclubje en altijd sneert naar Kim.
Ongekend iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zou me kapot schamen om zijn manieren, maar vind het ook vies om naar te kijken, laat staan er bij aan tafel te zitten.
Zoe loopt ook te flirten met Isaac tot aan het genante af want het lijken soms wel scenes uit een low-budget p0rn0filmquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog steeds jaloers op Kim D. Ze wilde Jeff zo graag zelf. Helaas Zoe, hij mot je niet, ook niet als Kim weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een zeikwijf, van mij mag ze snel oprotten ....Tot 1700 uur staat zo online ....
![]()
Kim is boos en jankt - 5 januari 2023.Van mij ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Sjeezz.. 1min50 . de snelste ¤500 ooitquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben even aan het terugkijken, die verdienopdracht hadden ze redelijk snel onder controle, viel mij dik mee ....
Gele kaartquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin jat pannenkoek uit de koelkast.
Zeg dat nou niet te hard als Erik in de buurt isquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezz.. 1min50 . de snelste ¤500 ooit
Krijgt ook heftig comment van Marci.. het waren KimK's pannenkoeken.. maar één over die mocht Martin hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin jat pannenkoek uit de koelkast.
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uitquote:
Heeft dus ook een tikquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uit
Hebben we allemaal wel denk ikquote:
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tikquote:
Niet meerdere ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tik
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doenquote:
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..quote:
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaisequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
oefenen voor een wereld record punaises prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denkquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie prikt vast de punezzezz .. ze roept dat het te doen moet zijn![]()
Fuck als Erik het niet lukt
[ afbeelding ]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uit
Dat is wel pijnlijk, molen was ook stuk?quote:
Ook dan iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Het wachten is dat er iemand op een punaise gaat staanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuutquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
lolquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
Martin heeft er redelijk veel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..
Erik steekt ze aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |