Hebben we allemaal wel denk ikquote:
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tikquote:
Niet meerdere ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je dit volgt. Ja ik heb een tik
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doenquote:
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..quote:
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaisequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
oefenen voor een wereld record punaises prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af, wat is ze eigenlijk aan het doen
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denkquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie prikt vast de punezzezz .. ze roept dat het te doen moet zijn![]()
Fuck als Erik het niet lukt
[ afbeelding ]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd tijdens schoonmaken en afwassen doet ie t-shirt uit
Dat is wel pijnlijk, molen was ook stuk?quote:
Ook dan iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Het wachten is dat er iemand op een punaise gaat staanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuutquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
lolquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
Martin heeft er redelijk veel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Buiten zijn tig door zijn haren gaan voor de spiegel, 1 x oog omhoog trekken, zijn riedeltje met zijn haren, en dat maal 3..door naar de volgende spiegel , naar onder en dan weer zijn laatste keer..tot hij weer de trap op moet..
Erik steekt ze aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij om daar mee record te verbreken, binnen zoveel min zoveel punaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |