Ja Zoe kennende wordt dit nog in den treure herhaaltquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat de hele dag nog tegen iedereen die adem haalt herhalen dat Marciano haar gelijk gaf
Jasper is te kleinquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. en de twist.. bovenin gekomen.. een kevlar bal met een stomp pijltje er aan bungelen
En anders zie ik haar in staat het ook nog eens tegen de wasmand te vertellenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat de hele dag nog tegen iedereen die adem haalt herhalen dat Marciano haar gelijk gaf
Leila, Sasha, zelfde verhaalquote:
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.
Ik vind deze dingen niet echt te vergelijken eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Ja, die gepeste mensen hadden gewoon harder moeten zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Idd, want er is altijd wel iets erger… ik hou niet van vergelijken continu met dit soort dingenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die gepeste mensen hadden gewoon harder moeten zijn.
Ik snap werkelijk niet waarom mensen proberen hier een wedstrijd ‘wat is erger’ van willen maken, dan spoor je echt niet.
Ze blijven maar pamperen, 500 euro vind ik trouwens nog weinig voor 26 man.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een Fake Febo.. nergens laten ze wat "crisis" toe.. Feeders
Het ging mooi, het ging soepel, dat geskreeuw schiet niet op.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook weer een beste inspanning voor ze.
Nu even bespreken hoe Jw het nog beter had gedaan.
Maar maakt mij niet uit!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mooi, het ging soepel, dat geskreeuw schiet niet op.
Het is 4 maanden "precies genoeg" behalve tijdens Sjeffie's Bachanaalquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze blijven maar pamperen, 500 euro vind ik trouwens nog weinig voor 26 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |