Het is een ziekte en dat is niet oké om mee te schelden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.
Er wordt daar zooo vaak denigrerend, kleinerend gepraat. Dingen als wijven, het, dom, achterlijk.
En dat is mja, moet kunnen.
En het gaat om geld.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft het vaak genoeg af laten weten
Ow ik dacht dat ik het einde had gemist, maar die laatste keer was dus om te oefenenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Sorry... maar zo zie ik het. Dag 1 valsspelen met de code, alle proeven waaraan ze meedeed minimaal resultaat. Ze is ook niet de slimste, bood zich aan zo'n beetje alle mannen aan daar. Ik vind haar totaal niks toevoegen en heb haar nog niet kunnen betrappen op 'iets' kunnen.
Genoeg mogelijkheden daar om je te bewijzen of verbeteren. Sportfaciliteiten te over, maar ze maakt er geen gebruik van...of 1 dag en dan is het weer voorbij.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
Ongeacht of Zoë zich bij eerdere opdrachten wel of niet heeft kunnen bewijzen, het voelt gewoon lullig als je op voorhand al niet mee mag doen vanwege je gewicht. Klaar. Das lullig, dat doet zeer en dáár voelt ze zich terecht kut over.
Nou kijk, dat soort opdrachten liggen haar, je moet de juiste mensen uitkiezen, zo werkt het.quote:
Inderdaad, eerst even rustig naar haar luisteren zonder te blaten en dan legt hij prima uit hoe het zit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind trouwens wel dat Marciano dit goed doet.. rustig ... uitleggen.
Zegt dat het misschien wel haar tactiek was dat ze telkens faalt met verdienopdrachtenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft het vaak genoeg af laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Vorige cosquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen fatsoenlijk beeld van die bal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind trouwens wel dat Marciano dit goed doet.. rustig ... uitleggen.
Ze scoort echt niet zo enorm veel minder dan de meeste andere daar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Sorry... maar zo zie ik het. Dag 1 valsspelen met de code, alle proeven waaraan ze meedeed minimaal resultaat. Ze is ook niet de slimste, bood zich aan zo'n beetje alle mannen aan daar. Ik vind haar totaal niks toevoegen en heb haar nog niet kunnen betrappen op 'iets' kunnen.
Laat gaan Aggiequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het ene is ongeneselijk, die anderen vervagen en doen niet zeer.
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden daar om je te bewijzen of verbeteren. Sportfaciliteiten te over, maar ze maakt er geen gebruik van...of 1 dag en dan is het weer voorbij.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee om wie zoe isquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!
Ik vind Zoë op sociaal gebied leuk. Ze praat/roddelt met iedereen,is altijd behulpzaam, nooit te beroerd om corvee te doen. Ze issoms wat te onhandig, maar vind haar wel leuk en ik vind dat ze nu ook gewoon gelijk heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze scoort echt niet zo enorm veel minder dan de meeste andere daar.
Dat ze zich aanbied aan mannen is wat mij betreft een heel andere zaak…
En ik vind Zoë sowieso dingen toevoegen. Ze is in elk geval wat mij betreft de persoon die op persoonlijk vlak de meeste stappen gemaakt heeft qua zelfontwikkeling.
Er zijn te weinig individuele proeven geweest om kwaliteiten van Zoë of wie dan ook te zien.
Geen sorry trouwens: we hebben gewoon een andere mening en dat mag![]()
Dat is ook zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.
Dit vind ik ook niet oké inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!
Ze neemt het voortouw met de was en schoonmaken.. ze ja inderdaad sociaal met iedereen en niet met een select groepjequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Zoë op sociaal gebied leuk. Ze praat/roddelt met iedereen,is altijd behulpzaam, nooit te beroerd om corvee te doen. Ze issoms wat te onhandig, maar vind haar wel leuk en ik vind dat ze nu ook gewoon gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |