Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleemquote:
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Marciano duidelijk aangeven nu dat Jeff de leiding heeft, maar Marcia nog vergeet zijn eigen woorden en Isaac tettert er weer door heen. Teveel haantjes daar
Of de pijl stompquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleem
En Jeff is hoofd spellen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.
Isaac maakte domme keuzes maar nam wel de leiding vond ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.
Is die tong van Wanda niet scherper, gooien ze die naar de ballonquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleem
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering hoor ze zelfs in de keuken het kippenhok gegil, en ik heb niet eens de streams aan
Wat normaal Marciano zou moeten doen. Jager Isaac kan beter de regie nemen nuquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac maakte domme keuzes maar nam wel de leiding vond ik.
Ze heeft helemaal gelijk, GJ mag weleens een beetje begrip tonen en wat liever voor haar zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft wel een beetje gelijk, ze wordt vaak weggeduwd
Daar 'n siliconen afdruk van maken en verkopen bij Christine le duc.... dat wordt de weekend knallerquote:
GJ moet gewoon naar huisquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal gelijk, GJ mag weleens een beetje begrip tonen en wat liever voor haar zijn.
Sorry, not sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar 'n siliconen afdruk van maken en verkopen bij Christine le duc.... dat wordt de weekend knaller
Waterproof. Heb ik ook, is moeilijk te verwijderenquote:
GJ is een vervelende vent, luistert niet, praat door haar heen. Laat haar gewoon even uitrazen en geef dan antwoordquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal gelijk, GJ mag weleens een beetje begrip tonen en wat liever voor haar zijn.
Yep! Ging over Jeff, dat hij de hele dag iedereen loopt af te kankeren, maar wel die opdrachten mag doen.quote:
Ze mag het dan eens bewijzenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoe kan aantoonbaar niks, dus wat zeurt ze nou
Dat is niet waar natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoe kan aantoonbaar niks, dus wat zeurt ze nou
En straks tegen wendy en nog een keer babbelquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ah nee, nu gaat ze nog een keer hetzelfde verhaal tegen Babette doen
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijkquote:
Ik verstond kont.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Erik wel, die weegt net zo zwaar als mijn hond
Nou *kuch* als enige had het fruit goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kan
Sowieso met dat janken ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar moet ze wel eens mee ophouden
Ik gok dat het vrij snel weer verdwenen is dat schelden met kanker.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijk
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kanquote:
Als het om kracht gaat....paalhangen fail, monkeybars fail, ze kan gewoon niksquote:
Komt hard binnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijk
Eens!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso met dat janken ook
Als je wel wat wilt doen trek je na die opdracht je bek open
Niet nu want dat schiet echt niks op
Sas ook.quote:
Waarschijnlijk werkt haar stop knop niet goedquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso met dat janken ook
Als je wel wat wilt doen trek je na die opdracht je bek open
Niet nu want dat schiet echt niks op
Mag het hopenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok dat het vrij snel weer verdwenen is dat schelden met kanker.
Zekers.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ontzettend sneu voor dat meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Laat gaan. Je weet dat het lui zeggen, met het verstand van een goudvisquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Ireth het volgende:
De hond van Zoë...Sprekend Erik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
en dat moet ze zelf ook inzien...klaar!!! je kunt die hele opdracht verneuken...als zij op een stier moet en het lukt niet is dat maar een onderdeel...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kan
[..]
Als het om kracht gaat....paalhangen fail, monkeybars fail, ze kan gewoon niks
Wel punten voor Babs in deze. Heropvoeden dat kindquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe zegt het weer
En herhaalt het nu 100 x omdat het Amsterdams is
Zij geeft inderdaad goed advies over hoe Zoe het straks aan moet pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha is rustig en praat goed met haar.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Ireth het volgende:
De hond van Zoë...Kan 'ie een bezem op zijn neus balanceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp haar ook heel goed, maar mensen die afkankeren zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap haar gevoel, maar ze pakt het zoooo fout aan.
Tis hopeloosquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel punten voor Babs in deze. Heropvoeden dat kind
Truequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu dat iemand letterlijk gezegd heeft dat ze te zwaar is? Das best wel lullig...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook heel goed, maar mensen die afkankeren zeggen
Truequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het taalgebruik in de loods gaat mij steeds meer tegenstaan. Het K woord vliegt er dagelijks door de loods![]()
En dat is niet de eerste keerquote:
Mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het taalgebruik in de loods gaat mij steeds meer tegenstaan. Het K woord vliegt er dagelijks door de loods![]()
Ik snap niet wat er te begrijpen is... ze heeft gewoon totaal geen zelfinzicht. Het kind kan niks als het op proeven aankomt, behalve een kilo appels afwegenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met ditquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
En dan met die pruillip daar gaan staan
Wel iets met een bal.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan 'ie een bezem op zijn neus balanceren?
Geen controle over emoties en reptielenbreinquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap haar gevoel, maar ze pakt het zoooo fout aan.
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er te begrijpen is... ze heeft gewoon totaal geen zelfinzicht. Het kind kan niks als het op proeven aankomt, behalve een kilo appels afwegen
Nee dan gaat ze nog 2 uur lopen mekkerenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met dit
pffff echtquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze nog 2 uur lopen mekkeren
Moeten meteen gewezen worden. Dit kan nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paalhangen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.
Dit gaan we de hele dag nog horen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met dit
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.quote:
Stier.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paalhangen?
Monkey bar
Ballonnen opblazen
Fruit wegenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paalhangen?
Monkey bar
Ballonnen opblazen
De stier
Ze heeft inmiddels genoeg kansen gehad om zich te bewijzen. Zie het paalhangen of de monkeybars. Doet ook geen moeite om daarin te verbeteren. Ja, 2 dagen op de crosstrainer en dan weer niks.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.
Begrijp Zoe wel wat tijdens opdrachten wordt ze structureel overgeslagen zolang het niet hoeft. Maar bewijs jezelf dan eens een keertje want je hebt je opgegeven voor een spelshow. Al lijkt het me voor haar amper te doen om zich ertussen te wurmen. De eerstvolgende waarbij je denkt kans te zien trek maar eens die grote scheur open en schijt aan al die masculine.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat een randdebiel die GJ, Zoe heeft er geen zin in dat je haar de les leest, ze wil begrip en een schouder.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
We weten niet of ze “niks” kan. En ik vind zeggen dat mensen “niks” kunnen echt heel naar. Iedereen kan namelijk wel iets. Daarbij hebben we te weinig van Zoë gezien om te bepalen wat ze wel of niet kan. De meeste opdrachten is voornamelijk “geluk” hebben of faalt zowat iedereen.
Dat Zoë het nu onhandig aanpakt is zeker waar… maar ze mag ook best wel eens een kans krijgen of grijpen om te laten zien wat ze kan en waard is.
Wel typisch Zoequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef mootie het volgende:
En nu helpt ze niet eens met opvangen. Armen over elkaar. Madam gaat weg.
Make up fixen.quote:
Omdat het een ziekte is en die andere woorden niet. Zo simpel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.
Er wordt daar zooo vaak denigrerend, kleinerend gepraat. Dingen als wijven, het, dom, achterlijk.
En dat is mja, moet kunnen.
Precies, Leila had eerder hetzelfde idee, wilde meer betrokken zijn bij de opdrachten, maar staat er wel steeds nu. Die heeft dat zelf gedaan. Met het paalzitten bijvoorbeeld gaf ze het wel aan dat ze ook wel een keer wat wil doen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels genoeg kansen gehad om zich te bewijzen. Zie het paalhangen of de monkeybars. Doet ook geen moeite om daarin te verbeteren. Ja, 2 dagen op de crosstrainer en dan weer niks.
En als enigequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft 1 opdracht gehaald.Groente wegen.
En andere woorden kunnen evengoed enorm kwetsen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Omdat het een ziekte is en die andere woorden niet. Zo simpel.
Zoe voelt zich bij voorbaat al achtergesteldquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
Ongeacht of Zoë zich bij eerdere opdrachten wel of niet heeft kunnen bewijzen, het voelt gewoon lullig als je op voorhand al niet mee mag doen vanwege je gewicht. Klaar. Das lullig, dat doet zeer en dáár voelt ze zich terecht kut over.
De Zoe Show.quote:
En lenigerquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:29 schreef mootie het volgende:
Je weegt evenveel als Leila.
Maar Leila is een stuk langer en vermoedelijk sterker.
Veel sterkerquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:29 schreef mootie het volgende:
Je weegt evenveel als Leila.
Maar Leila is een stuk langer en vermoedelijk sterker.
Het ene is ongeneselijk, die anderen vervagen en doen niet zeer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En andere woorden kunnen evengoed enorm kwetsen.
Wel puur geluk maar desalniettemin erg grappig juist omdat ze de enige wasquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft 1 opdracht gehaald.Groente wegen.
Eens, maar laat ze dit na de opdracht bespreekbaar maken, niet nuquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
Ongeacht of Zoë zich bij eerdere opdrachten wel of niet heeft kunnen bewijzen, het voelt gewoon lullig als je op voorhand al niet mee mag doen vanwege je gewicht. Klaar. Das lullig, dat doet zeer en dáár voelt ze zich terecht kut over.
Ze moeten nog.quote:
Sorry... maar zo zie ik het. Dag 1 valsspelen met de code, alle proeven waaraan ze meedeed minimaal resultaat. Ze is ook niet de slimste, bood zich aan zo'n beetje alle mannen aan daar. Ik vind haar totaal niks toevoegen en heb haar nog niet kunnen betrappen op 'iets' kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
We weten niet of ze “niks” kan. En ik vind zeggen dat mensen “niks” kunnen echt heel naar. Iedereen kan namelijk wel iets. Daarbij hebben we te weinig van Zoë gezien om te bepalen wat ze wel of niet kan. De meeste opdrachten is voornamelijk “geluk” hebben of faalt zowat iedereen.
Dat Zoë het nu onhandig aanpakt is zeker waar… maar ze mag ook best wel eens een kans krijgen of grijpen om te laten zien wat ze kan en waard is.
Ik heb het idee dat ze dat gevoel (achtergesteld worden) ook vaker heeft gekregen in haar leven...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe voelt zich bij voorbaat al achtergesteld
Het is een ziekte en dat is niet oké om mee te schelden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.
Er wordt daar zooo vaak denigrerend, kleinerend gepraat. Dingen als wijven, het, dom, achterlijk.
En dat is mja, moet kunnen.
En het gaat om geld.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft het vaak genoeg af laten weten
Ow ik dacht dat ik het einde had gemist, maar die laatste keer was dus om te oefenenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Sorry... maar zo zie ik het. Dag 1 valsspelen met de code, alle proeven waaraan ze meedeed minimaal resultaat. Ze is ook niet de slimste, bood zich aan zo'n beetje alle mannen aan daar. Ik vind haar totaal niks toevoegen en heb haar nog niet kunnen betrappen op 'iets' kunnen.
Genoeg mogelijkheden daar om je te bewijzen of verbeteren. Sportfaciliteiten te over, maar ze maakt er geen gebruik van...of 1 dag en dan is het weer voorbij.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
Nou kijk, dat soort opdrachten liggen haar, je moet de juiste mensen uitkiezen, zo werkt het.quote:
Inderdaad, eerst even rustig naar haar luisteren zonder te blaten en dan legt hij prima uit hoe het zit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind trouwens wel dat Marciano dit goed doet.. rustig ... uitleggen.
Zegt dat het misschien wel haar tactiek was dat ze telkens faalt met verdienopdrachtenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef puzziepie het volgende:
Zoe heeft het vaak genoeg af laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Vorige cosquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen fatsoenlijk beeld van die bal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind trouwens wel dat Marciano dit goed doet.. rustig ... uitleggen.
Ze scoort echt niet zo enorm veel minder dan de meeste andere daar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Sorry... maar zo zie ik het. Dag 1 valsspelen met de code, alle proeven waaraan ze meedeed minimaal resultaat. Ze is ook niet de slimste, bood zich aan zo'n beetje alle mannen aan daar. Ik vind haar totaal niks toevoegen en heb haar nog niet kunnen betrappen op 'iets' kunnen.
Laat gaan Aggiequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het ene is ongeneselijk, die anderen vervagen en doen niet zeer.
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden daar om je te bewijzen of verbeteren. Sportfaciliteiten te over, maar ze maakt er geen gebruik van...of 1 dag en dan is het weer voorbij.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee om wie zoe isquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!
Ik vind Zoë op sociaal gebied leuk. Ze praat/roddelt met iedereen,is altijd behulpzaam, nooit te beroerd om corvee te doen. Ze issoms wat te onhandig, maar vind haar wel leuk en ik vind dat ze nu ook gewoon gelijk heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze scoort echt niet zo enorm veel minder dan de meeste andere daar.
Dat ze zich aanbied aan mannen is wat mij betreft een heel andere zaak…
En ik vind Zoë sowieso dingen toevoegen. Ze is in elk geval wat mij betreft de persoon die op persoonlijk vlak de meeste stappen gemaakt heeft qua zelfontwikkeling.
Er zijn te weinig individuele proeven geweest om kwaliteiten van Zoë of wie dan ook te zien.
Geen sorry trouwens: we hebben gewoon een andere mening en dat mag![]()
Dat is ook zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.
Dit vind ik ook niet oké inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!
Ze neemt het voortouw met de was en schoonmaken.. ze ja inderdaad sociaal met iedereen en niet met een select groepjequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Zoë op sociaal gebied leuk. Ze praat/roddelt met iedereen,is altijd behulpzaam, nooit te beroerd om corvee te doen. Ze issoms wat te onhandig, maar vind haar wel leuk en ik vind dat ze nu ook gewoon gelijk heeft.
Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet oké inderdaad
Ze is vandaag afgetreden als kameroudste.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze neemt het voortouw met de was en schoonmaken.. ze ja inderdaad sociaal met iedereen en niet met een select groepje
Maar zie jij dan zoveel minder dan bijvoorbeeld bij Mexx?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.
Nou ,..niet eens .quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is vandaag afgetreden als kameroudste.
Die werd ook niet echt ingezet toch?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar zie jij dan zoveel minder dan bijvoorbeeld bij Mexx?
Bereid je maar voor want ze gaat zestien keer in herhalingquote:
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.
Geen zin meer.quote:
Ze heeft vaak geld gekostquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ,..niet eens .
Zoe heeft het vaak af laten weten met opdrachten , op een gegeven moment kan dat zich tegen je keren en dat gebeurde nu
Neem dat hele zeikkind niet serieusquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Zoe nu eens stopt met haar gezicht verder onder te kalken tijdens een gesprek. Sorry maar zo neem ik haar ook niet serieus.
Die iemand was GJquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...
Das een messteek hoor..
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat er meer mensen zichzelf nog niet hebben (kunnen) laten zien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die werd ook niet echt ingezet toch?
Ah, thanksquote:
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...
Das een messteek hoor..
Op die andere stream hebben GJ en Babs het er ook over .....quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Gelukkig gaan we dit verhaal nog zeker 8x horen wanneer Zoe het weer iedereen individueel gaat vertellen.
Ja, maar die 2 zijn in dat opzicht ook erg doelloos. Fladderen wat, maar er komt niks uit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat er meer mensen zichzelf nog niet hebben (kunnen) laten zien.![]()
Begrijp je waar ik heen wil?
Ja, alleen Leila is net zo zwaar blijkbaar. Zeg dan dat ze te kort isquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.
En ja jee, Zoe, jij bent te zwaar om op de 2e ring te staan. Kan gebeuren.
Dat is hij eigenlijk bijna altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Marciano scoort op dit moment wat mij betreft wel punten hoor! Vind hem lief, rustig, duidelijk, geruststellend..
Hij leunt wel tegen onverschillig aan..quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Marciano scoort op dit moment wat mij betreft wel punten hoor! Vind hem lief, rustig, duidelijk, geruststellend..
Daar kan Zoe heel lang last van hebben, zelfs met een depressie als gevolg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.
En ja jee, Zoe, jij bent te zwaar om op de 2e ring te staan. Kan gebeuren.
Dag 1 van zijn managerschapquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Het was Gj, daar moet je sowieso niet naar luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, alleen Leila is net zo zwaar blijkbaar. Zeg dan dat ze te kort is
Noemde ook maar iemand, bedoel meer dat er genoeg mensen zijn die zichzelf nog niet echt hebben kunnen laten zien omdat de meeste proeven op basis van geluk zijn, of niet individueel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar die 2 zijn in dat opzicht ook erg doelloos. Fladderen wat, maar er komt niks uit.
Hij snapt vooral wat hij moet zeggen om de angel uit een situatie te halen ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dag 1 van zijn managerschap
Laten we zien hoe hij het dag 30 doet
Ik zie wat je probeert te doen, niet gelukt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daar kan Zoe heel lang last van hebben, zelfs met een depressie als gevolg.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was Gj, daar moet je sowieso niet naar luisteren.
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Noemde ook maar iemand, bedoel meer dat er genoeg mensen zijn die zichzelf nog niet echt hebben kunnen laten zien omdat de meeste proeven op basis van geluk zijn, of niet individueel.
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie wat je probeert te doen, niet gelukt.
Moirama vaak ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.
Nee, want de vergelijking gaat vreselijk mank.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.
Is dat niet met alles wat óók jij hier post?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.
Jup.. en de twist.. bovenin gekomen.. een kevlar bal met een stomp pijltje er aan bungelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu genoeg van het Zoe gezeik. Verder met die opdracht
Doel bereikt dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat de hele dag nog tegen iedereen die adem haalt herhalen dat Marciano haar gelijk gaf
Aan Zoe geven en zeggen dat ze even naar de Etos mag voor nieuwe wimpers.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze contant geld !?? Hoe gaan ze dat uitgeven ?
Dat vind ik veel irritanter, die krijst al dat ze het niet kanquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.
Ja Zoe kennende wordt dit nog in den treure herhaaltquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat de hele dag nog tegen iedereen die adem haalt herhalen dat Marciano haar gelijk gaf
Jasper is te kleinquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. en de twist.. bovenin gekomen.. een kevlar bal met een stomp pijltje er aan bungelen
En anders zie ik haar in staat het ook nog eens tegen de wasmand te vertellenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leila, Sasha, zelfde verhaalquote:
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat tegen mensen die gepest zijn en nog jaren later depressief zijn.
Ik vind deze dingen niet echt te vergelijken eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Ja, die gepeste mensen hadden gewoon harder moeten zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Idd, want er is altijd wel iets erger… ik hou niet van vergelijken continu met dit soort dingenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die gepeste mensen hadden gewoon harder moeten zijn.
Ik snap werkelijk niet waarom mensen proberen hier een wedstrijd ‘wat is erger’ van willen maken, dan spoor je echt niet.
Ze blijven maar pamperen, 500 euro vind ik trouwens nog weinig voor 26 man.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een Fake Febo.. nergens laten ze wat "crisis" toe.. Feeders
Het ging mooi, het ging soepel, dat geskreeuw schiet niet op.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook weer een beste inspanning voor ze.
Nu even bespreken hoe Jw het nog beter had gedaan.
Maar maakt mij niet uit!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mooi, het ging soepel, dat geskreeuw schiet niet op.
Het is 4 maanden "precies genoeg" behalve tijdens Sjeffie's Bachanaalquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze blijven maar pamperen, 500 euro vind ik trouwens nog weinig voor 26 man.
Net manager en nu al zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:52 schreef mootie het volgende:
Ciano vindt het vervelend dat hij zo niet de kans gaat krijgen voor wat evenementen en persoonlijke doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |