Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleemquote:
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Marciano duidelijk aangeven nu dat Jeff de leiding heeft, maar Marcia nog vergeet zijn eigen woorden en Isaac tettert er weer door heen. Teveel haantjes daar
Of de pijl stompquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleem
En Jeff is hoofd spellen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.
Isaac maakte domme keuzes maar nam wel de leiding vond ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Isaac begon meteen te blaten, had hij moeten doen hij zelf manager was.
Is die tong van Wanda niet scherper, gooien ze die naar de ballonquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand al over het pijltje aanscherpen.. als het een dikke rubber ballon is, hebben ze alsnog een probleem
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering hoor ze zelfs in de keuken het kippenhok gegil, en ik heb niet eens de streams aan
Wat normaal Marciano zou moeten doen. Jager Isaac kan beter de regie nemen nuquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac maakte domme keuzes maar nam wel de leiding vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |