Een korte.quote:
Dat zegt hier niksquote:
Ze hebben laatst 40quote:
Dat is wel lang, helemaal voor hun danquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben laatst 40
Minuten moeten wachten
En bij Berend duurde het ook 20-30
Minuten
Van de week ook. Ging nergens overquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben laatst 40
Minuten moeten wachten
En bij Berend duurde het ook 20-30
Minuten
Vorige week bedoel je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van de week ook. Ging nergens over
Klopt . Het duurt zelden kortquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Dat duurt altijd best lang als ze de boel klaar moeten zetten.
Jij mag niet meer raden.quote:
Bij GJ weet je het nooitquote:
Geld stelen van mensen is leuk. Niet volgens mijquote:
Ik hoorde het hem echt zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geld stelen van mensen is leuk. Niet volgens mij
Ja .. -knip- beschermt z'n lievelingetjes.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef R0T29 het volgende:
Er is op drama op kamer 3, maar wij mogen naar de doodse stilte op een andere kamer kijken....
Is best bijzonderquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef R0T29 het volgende:
Er is op drama op kamer 3, maar wij mogen naar de doodse stilte op een andere kamer kijken....
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef R0T29 het volgende:
Spoort nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem echt zeggen.
Naar het schijnt. Of ze nemen Wanda in bescherming. K woorden enzoquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. Febo beschermt z'n lievelingetjes.
Dan Kim k ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Of ze nemen Wanda in bescherming. K woorden enzo
Goed idee tijgertquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het tempo mag wel iets omhoog, dus eliminatie aan begin en eind van de maand .. let's go.
Gezien de duur van het programma zou het logisch zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het tempo mag wel iets omhoog, dus eliminatie aan begin en eind van de maand .. let's go.
Je denkt dat Wanda nu al met kanker scheldend in die kamer zit?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Of ze nemen Wanda in bescherming. K woorden enzo
Mafklappertquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef greysbones het volgende:
Ima is aan het oefenen voor James bond??
007quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Imadiddin dan, het is net of hij met een pistool aan het richten is
Wat ziet die man er onverzorgd uit zeg
Zijn Ernie loopt goed, dus hoog tijd voor een ander typetjequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:28 schreef greysbones het volgende:
Ima is aan het oefenen voor James bond??
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zijn Ernie loopt goed, dus hoog tijd voor een ander typetje
Komt ook zoveel uit. Lult je de oren van je kop af. Nietszeggend figuurquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Imadiddin dan, het is net of hij met een pistool aan het richten is
Wat ziet die man er onverzorgd uit zeg
Je zou maar nodig moetenquote:
Ik probeer dat geluidje nu ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Jeuk achterin je keel bij je oor .. hoe leg je dat uit idd
Neeeeeequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeer dat geluidje nu ook.
Komt er net zo'n geluid uit als bij Kim?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeer dat geluidje nu ook.
Isaac heeft tijdens het wachten weleens in een flesje of beker staan plassen, dat gaat met poepen iets lastigerquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit lucht achterin je mondholte wegduwen
owwquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die vallen momenteel onder de censuur van kamer 3
Nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt er net zo'n geluid uit als bij Kim?
Hij doet wel iets met toneel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Zou Ima de rol van Hakim van Sesamstraat ambiëren ?
Elke keer ... heb soms het idee dat de Febo het expres doet omdat ze gesprekken op de slaapkamers willen. .. last minute scrambles voor nominaties en zo.quote:
Mime.quote:
Ook geen kroketjes uit de muur meer halen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. -knip- beschermt z'n lievelingetjes.
Zoiets. Opdrachten stellen niets voor, toch uurtje tv weerquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Elke keer ... heb soms het idee dat de Febo het expres doet omdat ze gesprekken op de slaapkamers willen. .. last minute scrambles voor nominaties en zo.
Kakquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld in ballonnen ... verdienopdracht.
Gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:37 schreef R0T29 het volgende:
Babette kon tijdens haar huwelijksnacht alleen maar huilen van liefde
Als je hem met die ipad bezig zietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij loopt niet voor niks al een maand te zeuren om een dj booth.
En Leilaquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja.. wordt dus iets als met dartpijltjes op grote afstand op een doel gooien ..... gemaakt voor Erik.
Maar Erik oefent voor het record van 7mquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Leila
En Moraima
En Rupert
En Ima
En Jeff
Darten allemaal
De dames ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Erik oefent voor het record van 7m
OMGquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : HEY, houd even 1 wc voor Kim bezet!
Alle 2 is leuker.quote:
Een ballon met een dartpijl er bij moeten ze dus gooien en kunnen ze geld winnenquote:
Hebben we toch nog een eliminatiequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:42 schreef R0T29 het volgende:
KimK is te laat.... die had al een gele kaart staan dus....![]()
Langer zelfs.quote:
Duurt ook altijd een poosquote:
Denk ik welquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Is die kaart van Kim niet al komen te vervallen?
Nu dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurt ook altijd een poos
Totdat je je rot schrikt
Spanning opbouwen. Zweet onder de oksels hierquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurt ook altijd een poos
Totdat je je rot schrikt
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Spanning opbouwen. Zweet onder de oksels hier
Ze vervallen niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Is die kaart van Kim niet al komen te vervallen?
Maak ons nu niet blij met een dooie musquote:
En nergens in de buurt 'n winkel om het uit te geven, en scannen kunnen ze nietquote:
Incognitoquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff is gekleed als oempaloempa.
[ afbeelding ]
Ik hoor 'm al weer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Wel een brenger dat het geblaat van Isaac niet meer is
En. Daar was Isaacquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Hij neemt het nu al over.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou Moraima naar boven laten klimmen
Die menselijke toren lek prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Menselijke toren. Lek prikken met de pijl
Bro Martin heeft verzuringquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: We hebben alle sterkste mensen onderaan.
Martin zit op de tafel
Hoe lang is ze?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
Gaan ze beginnen met oefenen.
Maar hoeft niet iedereen mee te doen?
Want Mora staat niet in de basis
Hoog denk dat ze echt wel met drie op elkaar pas er bij kunnenquote:
Gemiddeld zo lijkt hetquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang is ze?
Omg zie babbel erop klimmen
Waar is Chef Jeff?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een chaos.
Rustig overleggen gilt Wanda.
Die heeft totaal geen overwicht.quote:
Die vraagt net vriendelijk of "iedereen zijn bek wil houwe alsjeblieft!"quote:
Die dwarrelt als een veertje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:54 schreef Flow3r het volgende:
Geen vangnet...wat als Eunice te pletter stort ?![]()
Dan kan er gewoon varkensvlees en melk door het etenquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:54 schreef Flow3r het volgende:
Geen vangnet...wat als Eunice te pletter stort ?![]()
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
Ja Jappie is boven
Oef kan hij er bij of niet
hmmm dus nog een laag wellicht nodig, want het is nog instabiel ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.
Dat mag nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.
Liever nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een chaos. Iemand moet de regie nemen.
Weet ik.quote:
Sow dit is wel leip.quote:
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed ideequote:
Kun jij Wanda niet even aangeven dat ze die pijl moet pakkenquote:
Nek breken enzpquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed idee
Leuke TV maken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed idee
Yup verdien. Pijl, ballon en circus atractiequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ik log net pas in,maar moeten ze echt op de schouders staan? Zitten is niet toegestaan?
Verdienopdracht zeker?
Deelnemer breekt nek tijdens challengequote:
Sta je wel hoger.quote:
En dan zit er 200 euro inquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een hoop stampij een uur lang.. en straks in 2 min ballonnetje prikken
Stel dat er wel iemand valtquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Nou @:greysbones ik ben benieuwd wat de Arbeidsinspectie hier van vindt
Die hebben nu het voltallige personeel (incl schoonmaak) opgeroepen ter vergaderingquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Nou @:greysbones ik ben benieuwd wat de Arbeidsinspectie hier van vindt
Is al vaker gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet aangeven dat ze hun smoelwerk eens houden
Ik vind het gewaagdquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel dat er wel iemand valt
Dan hebben ze echt een probleem
Complete chaos nuquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Alleen in de maand dat Jeff manager was ging het stukken beter
Was er met opdrachten veel meer rust
Jeff had idd wel meer controlequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Ik vind dit ook niet echt een verantwoorde opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel dat er wel iemand valt
Dan hebben ze echt een probleem
Hij is nu ook chef opdrachten hoor. Dan faalt hij nu.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangenquote:
Dit iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangen
Gooien ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie hield amper zijn evenwicht toen hij bovenaan stond.
Nu wil hij de pijl desnoods 2 x gooien.
Ik vind het een gevaarlijke opdracht.
Het zijn geen geoefende circusartiesten.
Ja joh gewoon gooien die japquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Bro manager aka Marciano san geeft aan tegen Jasper, we kunnen je ook die extra push geven.
Klinkt logischquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangen
Dan moet Marciano duidelijk aangeven nu dat Jeff de leiding heeft, maar Marcia nog vergeet zijn eigen woorden en Isaac tettert er weer door heen. Teveel haantjes daarquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is nu ook chef opdrachten hoor. Dan faalt hij nu.
Moet hij gooien? Kan hij niet de pijl erin rammen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie hield amper zijn evenwicht toen hij bovenaan stond.
Nu wil hij de pijl desnoods 2 x gooien.
Ik vind het een gevaarlijke opdracht.
Het zijn geen geoefende circusartiesten.
Kan gemakkelijk, daarom zou ik Moraima gebruiken, die lanceert hem welquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering hoor ze zelfs in de keuken het kippenhok gegil, en ik heb niet eens de streams aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |