Hoe lang is ze?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
Gaan ze beginnen met oefenen.
Maar hoeft niet iedereen mee te doen?
Want Mora staat niet in de basis
Hoog denk dat ze echt wel met drie op elkaar pas er bij kunnenquote:
Gemiddeld zo lijkt hetquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang is ze?
Omg zie babbel erop klimmen
Waar is Chef Jeff?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een chaos.
Rustig overleggen gilt Wanda.
Die heeft totaal geen overwicht.quote:
Die vraagt net vriendelijk of "iedereen zijn bek wil houwe alsjeblieft!"quote:
Die dwarrelt als een veertje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:54 schreef Flow3r het volgende:
Geen vangnet...wat als Eunice te pletter stort ?![]()
Dan kan er gewoon varkensvlees en melk door het etenquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:54 schreef Flow3r het volgende:
Geen vangnet...wat als Eunice te pletter stort ?![]()
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
Ja Jappie is boven
Oef kan hij er bij of niet
hmmm dus nog een laag wellicht nodig, want het is nog instabiel ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.
Dat mag nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het pijltje net,maar dan moet je ook nog prikken.
Liever nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een chaos. Iemand moet de regie nemen.
Weet ik.quote:
Sow dit is wel leip.quote:
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed ideequote:
Kun jij Wanda niet even aangeven dat ze die pijl moet pakkenquote:
Nek breken enzpquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed idee
Leuke TV maken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de FEBO het een heel goed idee
Yup verdien. Pijl, ballon en circus atractiequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ik log net pas in,maar moeten ze echt op de schouders staan? Zitten is niet toegestaan?
Verdienopdracht zeker?
Deelnemer breekt nek tijdens challengequote:
Sta je wel hoger.quote:
En dan zit er 200 euro inquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een hoop stampij een uur lang.. en straks in 2 min ballonnetje prikken
Stel dat er wel iemand valtquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Nou @:greysbones ik ben benieuwd wat de Arbeidsinspectie hier van vindt
Die hebben nu het voltallige personeel (incl schoonmaak) opgeroepen ter vergaderingquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Nou @:greysbones ik ben benieuwd wat de Arbeidsinspectie hier van vindt
Is al vaker gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet aangeven dat ze hun smoelwerk eens houden
Ik vind het gewaagdquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel dat er wel iemand valt
Dan hebben ze echt een probleem
Complete chaos nuquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Alleen in de maand dat Jeff manager was ging het stukken beter
Was er met opdrachten veel meer rust
Jeff had idd wel meer controlequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Ik vind dit ook niet echt een verantwoorde opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel dat er wel iemand valt
Dan hebben ze echt een probleem
Hij is nu ook chef opdrachten hoor. Dan faalt hij nu.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangenquote:
Dit iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangen
Gooien ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie hield amper zijn evenwicht toen hij bovenaan stond.
Nu wil hij de pijl desnoods 2 x gooien.
Ik vind het een gevaarlijke opdracht.
Het zijn geen geoefende circusartiesten.
Ja joh gewoon gooien die japquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Bro manager aka Marciano san geeft aan tegen Jasper, we kunnen je ook die extra push geven.
Klinkt logischquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze hadden in 15min de samenstelling die kon prikken, de rest vd tijd mogen ze rondhangen
Dan moet Marciano duidelijk aangeven nu dat Jeff de leiding heeft, maar Marcia nog vergeet zijn eigen woorden en Isaac tettert er weer door heen. Teveel haantjes daarquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is nu ook chef opdrachten hoor. Dan faalt hij nu.
Moet hij gooien? Kan hij niet de pijl erin rammen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:08 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie hield amper zijn evenwicht toen hij bovenaan stond.
Nu wil hij de pijl desnoods 2 x gooien.
Ik vind het een gevaarlijke opdracht.
Het zijn geen geoefende circusartiesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |