Wel punten voor Babs in deze. Heropvoeden dat kindquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe zegt het weer
En herhaalt het nu 100 x omdat het Amsterdams is
Zij geeft inderdaad goed advies over hoe Zoe het straks aan moet pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha is rustig en praat goed met haar.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Ireth het volgende:
De hond van Zoë...Kan 'ie een bezem op zijn neus balanceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp haar ook heel goed, maar mensen die afkankeren zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap haar gevoel, maar ze pakt het zoooo fout aan.
Tis hopeloosquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel punten voor Babs in deze. Heropvoeden dat kind
Truequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu dat iemand letterlijk gezegd heeft dat ze te zwaar is? Das best wel lullig...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook heel goed, maar mensen die afkankeren zeggen
Truequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het taalgebruik in de loods gaat mij steeds meer tegenstaan. Het K woord vliegt er dagelijks door de loods![]()
En dat is niet de eerste keerquote:
Mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het taalgebruik in de loods gaat mij steeds meer tegenstaan. Het K woord vliegt er dagelijks door de loods![]()
Ik snap niet wat er te begrijpen is... ze heeft gewoon totaal geen zelfinzicht. Het kind kan niks als het op proeven aankomt, behalve een kilo appels afwegenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met ditquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
En dan met die pruillip daar gaan staan
Wel iets met een bal.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan 'ie een bezem op zijn neus balanceren?
Geen controle over emoties en reptielenbreinquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap haar gevoel, maar ze pakt het zoooo fout aan.
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er te begrijpen is... ze heeft gewoon totaal geen zelfinzicht. Het kind kan niks als het op proeven aankomt, behalve een kilo appels afwegen
Nee dan gaat ze nog 2 uur lopen mekkerenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met dit
pffff echtquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze nog 2 uur lopen mekkeren
Moeten meteen gewezen worden. Dit kan nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paalhangen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.
Dit gaan we de hele dag nog horen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En na de opdracht is ze nog niet klaar met dit
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.quote:
Stier.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paalhangen?
Monkey bar
Ballonnen opblazen
Fruit wegenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paalhangen?
Monkey bar
Ballonnen opblazen
De stier
Ze heeft inmiddels genoeg kansen gehad om zich te bewijzen. Zie het paalhangen of de monkeybars. Doet ook geen moeite om daarin te verbeteren. Ja, 2 dagen op de crosstrainer en dan weer niks.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als ze haar nooit iets laten doen zal ze zich nooit kunnen laten zien of kunnen groeien.
Begrijp Zoe wel wat tijdens opdrachten wordt ze structureel overgeslagen zolang het niet hoeft. Maar bewijs jezelf dan eens een keertje want je hebt je opgegeven voor een spelshow. Al lijkt het me voor haar amper te doen om zich ertussen te wurmen. De eerstvolgende waarbij je denkt kans te zien trek maar eens die grote scheur open en schijt aan al die masculine.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat een randdebiel die GJ, Zoe heeft er geen zin in dat je haar de les leest, ze wil begrip en een schouder.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
We weten niet of ze “niks” kan. En ik vind zeggen dat mensen “niks” kunnen echt heel naar. Iedereen kan namelijk wel iets. Daarbij hebben we te weinig van Zoë gezien om te bepalen wat ze wel of niet kan. De meeste opdrachten is voornamelijk “geluk” hebben of faalt zowat iedereen.
Dat Zoë het nu onhandig aanpakt is zeker waar… maar ze mag ook best wel eens een kans krijgen of grijpen om te laten zien wat ze kan en waard is.
Wel typisch Zoequote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef mootie het volgende:
En nu helpt ze niet eens met opvangen. Armen over elkaar. Madam gaat weg.
Make up fixen.quote:
Omdat het een ziekte is en die andere woorden niet. Zo simpel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder dat iedereen aanslaat op kankeren.
Er wordt daar zooo vaak denigrerend, kleinerend gepraat. Dingen als wijven, het, dom, achterlijk.
En dat is mja, moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |