Yep! Ging over Jeff, dat hij de hele dag iedereen loopt af te kankeren, maar wel die opdrachten mag doen.quote:
Ze mag het dan eens bewijzenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoe kan aantoonbaar niks, dus wat zeurt ze nou
Dat is niet waar natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoe kan aantoonbaar niks, dus wat zeurt ze nou
En straks tegen wendy en nog een keer babbelquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ah nee, nu gaat ze nog een keer hetzelfde verhaal tegen Babette doen
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijkquote:
Ik verstond kont.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Erik wel, die weegt net zo zwaar als mijn hond
Nou *kuch* als enige had het fruit goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kan
Sowieso met dat janken ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar moet ze wel eens mee ophouden
Ik gok dat het vrij snel weer verdwenen is dat schelden met kanker.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijk
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kanquote:
Als het om kracht gaat....paalhangen fail, monkeybars fail, ze kan gewoon niksquote:
Komt hard binnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat woord schijnt vrij normaal te zijn daar. Walgelijk
Eens!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso met dat janken ook
Als je wel wat wilt doen trek je na die opdracht je bek open
Niet nu want dat schiet echt niks op
Sas ook.quote:
Waarschijnlijk werkt haar stop knop niet goedquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso met dat janken ook
Als je wel wat wilt doen trek je na die opdracht je bek open
Niet nu want dat schiet echt niks op
Mag het hopenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok dat het vrij snel weer verdwenen is dat schelden met kanker.
Zekers.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ontzettend sneu voor dat meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Laat gaan. Je weet dat het lui zeggen, met het verstand van een goudvisquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:21 schreef Ireth het volgende:
De hond van Zoë...Sprekend Erik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
en dat moet ze zelf ook inzien...klaar!!! je kunt die hele opdracht verneuken...als zij op een stier moet en het lukt niet is dat maar een onderdeel...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen laten zien dat ze echt niks kan
[..]
Als het om kracht gaat....paalhangen fail, monkeybars fail, ze kan gewoon niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |