Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet oké inderdaad
Ze is vandaag afgetreden als kameroudste.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze neemt het voortouw met de was en schoonmaken.. ze ja inderdaad sociaal met iedereen en niet met een select groepje
Maar zie jij dan zoveel minder dan bijvoorbeeld bij Mexx?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.
Nou ,..niet eens .quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij niet om. Ze wordt bij voorbaat opzij geschoven voor/om haar gewicht/omvang. Dát doet zeer!
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is vandaag afgetreden als kameroudste.
Die werd ook niet echt ingezet toch?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar zie jij dan zoveel minder dan bijvoorbeeld bij Mexx?
Bereid je maar voor want ze gaat zestien keer in herhalingquote:
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat zo. Gaat het niet om haar prestaties tot nu toe.
Geen zin meer.quote:
Ze heeft vaak geld gekostquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ,..niet eens .
Zoe heeft het vaak af laten weten met opdrachten , op een gegeven moment kan dat zich tegen je keren en dat gebeurde nu
Neem dat hele zeikkind niet serieusquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Zoe nu eens stopt met haar gezicht verder onder te kalken tijdens een gesprek. Sorry maar zo neem ik haar ook niet serieus.
Die iemand was GJquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...
Das een messteek hoor..
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat er meer mensen zichzelf nog niet hebben (kunnen) laten zien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die werd ook niet echt ingezet toch?
Ah, thanksquote:
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand heeft letterlijk gezegd dat ze te zwaar is voor deze opdracht...
Das een messteek hoor..
Op die andere stream hebben GJ en Babs het er ook over .....quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Gelukkig gaan we dit verhaal nog zeker 8x horen wanneer Zoe het weer iedereen individueel gaat vertellen.
Ja, maar die 2 zijn in dat opzicht ook erg doelloos. Fladderen wat, maar er komt niks uit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat er meer mensen zichzelf nog niet hebben (kunnen) laten zien.![]()
Begrijp je waar ik heen wil?
Ja, alleen Leila is net zo zwaar blijkbaar. Zeg dan dat ze te kort isquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.
En ja jee, Zoe, jij bent te zwaar om op de 2e ring te staan. Kan gebeuren.
Dat is hij eigenlijk bijna altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Marciano scoort op dit moment wat mij betreft wel punten hoor! Vind hem lief, rustig, duidelijk, geruststellend..
Hij leunt wel tegen onverschillig aan..quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Marciano scoort op dit moment wat mij betreft wel punten hoor! Vind hem lief, rustig, duidelijk, geruststellend..
Daar kan Zoe heel lang last van hebben, zelfs met een depressie als gevolg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als 1 persoon dat zegt is dat toch geen reden om drama te doen tijdens een opdracht.
En ja jee, Zoe, jij bent te zwaar om op de 2e ring te staan. Kan gebeuren.
Dag 1 van zijn managerschapquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Het was Gj, daar moet je sowieso niet naar luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, alleen Leila is net zo zwaar blijkbaar. Zeg dan dat ze te kort is
Noemde ook maar iemand, bedoel meer dat er genoeg mensen zijn die zichzelf nog niet echt hebben kunnen laten zien omdat de meeste proeven op basis van geluk zijn, of niet individueel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar die 2 zijn in dat opzicht ook erg doelloos. Fladderen wat, maar er komt niks uit.
Hij snapt vooral wat hij moet zeggen om de angel uit een situatie te halen ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dag 1 van zijn managerschap
Laten we zien hoe hij het dag 30 doet
Ik zie wat je probeert te doen, niet gelukt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daar kan Zoe heel lang last van hebben, zelfs met een depressie als gevolg.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was Gj, daar moet je sowieso niet naar luisteren.
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Noemde ook maar iemand, bedoel meer dat er genoeg mensen zijn die zichzelf nog niet echt hebben kunnen laten zien omdat de meeste proeven op basis van geluk zijn, of niet individueel.
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie wat je probeert te doen, niet gelukt.
Moirama vaak ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.
Nee, want de vergelijking gaat vreselijk mank.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.
Is dat niet met alles wat óók jij hier post?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch wel. Je ziet je eigen woorden terug. Gelukt dus.
Jup.. en de twist.. bovenin gekomen.. een kevlar bal met een stomp pijltje er aan bungelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu genoeg van het Zoe gezeik. Verder met die opdracht
Doel bereikt dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat de hele dag nog tegen iedereen die adem haalt herhalen dat Marciano haar gelijk gaf
Aan Zoe geven en zeggen dat ze even naar de Etos mag voor nieuwe wimpers.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze contant geld !?? Hoe gaan ze dat uitgeven ?
Dat vind ik veel irritanter, die krijst al dat ze het niet kanquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Zoe heeft al aan veel meegedaan. Mexx ook, Mexx probeert het meestal niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |