Van mij mogen ze er een gele kaart voor gevenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde op schelden met een ziekte. Dit is toch niet op tv uit te zenden als de hele uitzending vol zit met dat woord.
Isaac heeft ook helemaal niets toegevoegd hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Marciano heeft zelf ook helemaal geen ideeën. Neemt alles van Jeff en Isaac over.
Jaloezie is iets naarsquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe leuker hij is des te onredelijke zij is.
Wendy moet zich uit dat groepje van GJ zien te wurmenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef D. het volgende:
Babette stelt voor met Wendy en Zoe een record uit het recordboek te kiezen en samen te gaan trainen. Als ze het dan goed kunnen stellen ze het voor om volgende maand op de lijst te zetten
Om in welk groepje terecht te komen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy moet zich uit dat groepje van GJ zien te wurmen
Toch is de vrijmibo al overgenomen. Nu ook de brunch op zondag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac heeft ook helemaal niets toegevoegd hoor
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Reminder: gisteren ging het niet door, dus vanavond Avonduur
Yesssquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ja leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Als je als nieuwe manager binnen een bedrijf komt moet je ook de boel gaande houden, niet per se alles aanpassen en overal je stempel op drukkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Toch is de vrijmibo al overgenomen. Nu ook de brunch op zondag.
Viel me vandaag ook opquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
Marciano heeft echt geen idee van alles
Heb ik weer een afspraak. Gisteravond ook al.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kreeg geen akkoord om geld te spenden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
Bitch Kenzi knalt de deur met een harde klap dicht
Gele kaart, gewoon rood en opdonderenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er een gele kaart voor geven
Ik snap dat je niet beter weet als je als tokkie bent opgevoed, maar een gele kaart als stok achter de deur lijkt me een goed idee
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als je als nieuwe manager binnen een bedrijf komt moet je ook de boel gaande houden, niet per se alles aanpassen en overal je stempel op drukken
Iedereen lijkt tevreden met de vrijmibo (of vrijabo), dus waarom schrappen?
Hij laat zich leiden door de vorige Managers. Geen eigen meningquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.
Het is zijn tweede dag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werkt niet voor een bedrijf. Je krijgt maar 1x de kans als manager om zelf je ideeën te sturen. Die heeft hij dus geen enkele tot nu toe.
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doelde op schelden met een ziekte. Dit is toch niet op tv uit te zenden als de hele uitzending vol zit met dat woord.
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |