Ik ga meteen aan de slagquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Zou zijn broer kunnen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
Om zijn goddelijke lichaam te wille showen. Zie anders geen redenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Is uiteindelijk afgebroken. Geen breukenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk, molen was ook stuk?
Met gemakquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuut
[ afbeelding ]
Echt hoor . Ellende dingquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker duidelijk ook met die herrie er tussendoor
Dat kun je ook wel horenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef Flow3r het volgende:
Esther en Janwillem aan het tafelvoetballen
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'quote:
Wanda?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'
Wel slim om dat als roddelplek te hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor . Ellende ding![]()
Hoewel ik in dit geval allang blij as om die zeikstem niet te kunnen horen
Mjaquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wel slim om dat als roddelplek te hebben
Wendy is in geen velden of wegen meer te bekennenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Sestra666 het volgende:
Erik en bern nemen t over van wendy?
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is in geen velden of wegen meer te bekennen
Oww. Nieuw recordquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenen
Wel 2 gammele prikborden gekregen ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Zo krom als de netenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel 2 gammele prikborden gekregen ...
Ahh.. dat scheelt een hoopt tijd.. Erik heeft wel de cruciale tips gegeven? zodat het toch een beetje zijn record is geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy had het al gehaald, dus hoeft niet meer te oefenen
KimD is verbaal relatief simpel en verder niet al te snugger en dan komt haar (non-)verbale tokkiekant met bijhorende errors en dus ook extreme jaloezie al snel naar boven. Maar tegelijk moet KimD Jeff telkens remmen als ie weer zwaar chagrijnig is waardoor haar andere leuke kant naar de achtergrond schuift. Zoe zou trouwens zo het zusje van Jeff kunnen zijn die geeft hem dus weleens een koekje van eigen deeg waardoor Jeff over de zeik omdat andersom opeens minder leuk. Verder is de oprechte verliefdheid van Jeff vermakelijk omdat ie uitgerekend op kampertype KimD viel en bovendien juist afgaf op stelletjes.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis meequote:Op donderdag 5 januari 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is verbaal relatief simpel en verder niet al te snugger en dan komt haar (non-)verbale tokkiekant met bijhorende errors en dus ook extreme jaloezie al snel naar boven. Maar tegelijk moet KimD Jeff telkens remmen als ie weer zwaar chagrijnig is waardoor haar andere leuke kant naar de achtergrond schuift. Zoe zou trouwens zo het zusje van Jeff kunnen zijn die geeft hem dus weleens een koekje van eigen deeg waardoor Jeff over de zeik omdat andersom opeens minder leuk. Verder is de oprechte verliefdheid van Jeff vermakelijk omdat ie uitgerekend op kampertype KimD viel en bovendien juist afgaf op stelletjes.
Zeg ik toch ook niet dus niet meteen zo aangevallen voelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis mee
Je moet het alleen niet benoemenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom ook oorspronkelijk van het kamp. Niets mis mee
Is ook niks mee.Deed ik als manager ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano doet bijna niets vanuit zichzelf. Hij heeft overal zijn hulplijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |