Ik ga meteen aan de slagquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oefenen voor een wereld record punaises prikken
Zou zijn broer kunnen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dezelfde meneer als de zaag. Dat is een soort amerikaanse Erik denk
Om zijn goddelijke lichaam te wille showen. Zie anders geen redenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij opdrachten,eigenlijk wanneer hij de kans krijgt.
Is uiteindelijk afgebroken. Geen breukenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk, molen was ook stuk?
Met gemakquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij had er in dit filmpje 132 in het filmpje in 1 minuut
[ afbeelding ]
Echt hoor . Ellende dingquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker duidelijk ook met die herrie er tussendoor
Dat kun je ook wel horenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef Flow3r het volgende:
Esther en Janwillem aan het tafelvoetballen
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'quote:
Wanda?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wat een topwijf eigenlijk, dat ik me zo heb kunnen vergissen, zo jaloers op haar humor...'
Wel slim om dat als roddelplek te hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor . Ellende ding![]()
Hoewel ik in dit geval allang blij as om die zeikstem niet te kunnen horen
Mjaquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wel slim om dat als roddelplek te hebben
Wendy is in geen velden of wegen meer te bekennenquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Sestra666 het volgende:
Erik en bern nemen t over van wendy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |