Nou nee, het is precies andersomquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog steeds jaloers op Kim D. Ze wilde Jeff zo graag zelf. Helaas Zoe, hij mot je niet, ook niet als Kim weg is
Dit is volgens mij de record houderquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Ciano zegt net ook dat het ding aan het handvat op het hoofd moet maar GJ doet het zaagblad.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee, het is precies andersom
Gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoertquote:
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Erik met 31 minuten een kettingzaag op zijn muil...
Jazeker.. Erik gaat zijn 8 maanden wel doorkomen.. ligt er alleen aan hoe lang Febo die bullshit nog toelaat.. zij moeten al die record troep steeds voor nix leverenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoert
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
Die gaan voor een 2e rondequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel grappig,de mensen die als eerste pakken hebben een kleinere portie valt me op.
Penne met kip en saus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |