Moet gewoon niet mogenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er een gele kaart voor geven
Ik snap dat je niet beter weet als je als tokkie bent opgevoed, maar een gele kaart als stok achter de deur lijkt me een goed idee
Mag je ook vooraf al over nadenkenquote:
Het gesprek bijv. met Zoe deed hij heel goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukken
Ik zou als manager minder bazig zijn, en meer een meewerkend voorman![]()
Denk dat je dan ook veel minder weerstand hebt in/van de groep
Tussen je mensen staan, dan verdien je respectquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de managers tot nu toe veel te veel hun mening doordrukken
Ik zou als manager minder bazig zijn, en meer een meewerkend voorman![]()
Denk dat je dan ook veel minder weerstand hebt in/van de groep
Ik vind van niet. Ik had tegen Zoe gezegd, we gaan straks even praten na de opdracht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gesprek bijv. met Zoe deed hij heel goed.
Daarom, maar veel dingen die niet mogen, of niet zouden moeten mogen, daar treden ze niet tegenopquote:
Was al bekend.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Erik komt er nu achter dat het sap met een rietje gedronken moet worden
Zou wel spannend zijn als Erik met een zaag balancerend op zijn voorhoofd een opdracht gaat doenquote:
Iedereen is verbaasd.quote:
Jeff wil (G)J er uit en Mexx (B)abs om de kern uit het groepje te halenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
Heeft iemand het gesprek van Mexx en Jeffrey gehoord vlak na de verdienopdracht? Over wie hadden ze het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |