Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende: [..] Tegen pesten kan je je weren en je beledigd voelen is een keuze. K is geen keuze, maar een vreselijke ziekte waar iedereen in zijn omgeving of zelf mee te maken heeft. Vind het een walgelijk vergelijk
Bro kan geen afstand doen van zijn leiderschapquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoop echt dat ze deze maand goed kunnen verdienen.
Isaac klinkt een soort van gepikeerd.
Dat kwam omdat God de opdrachten zo goed gemanaged hadquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is 4 maanden "precies genoeg" behalve tijdens Sjeffie's Bachanaal
Deze discussie kan verder in de SC gevoerd worden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....
Maar daar is dus ook geen ruimte voor. Een charlie Temple van 29 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Rupi heeft last van zijn ogen, wil daglenzen.
Wat is er mis met een bril als je geen geld hebt![]()
Of heeft hij geen bril?
De COS is daar in ieder geval geen geschikte plek voor.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn vast betere forums binnen FOK! om pesten te bespreken.
Eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn vast betere forums binnen FOK! om pesten te bespreken.
Ze ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano verdwijnen naar het kantoor ... we mogen het niet zien.
En de primerabonnen voor zakgelddingen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Denk wel dat Isaac een punt heeft wat bij Marciano niet valt.
Het evenementenboek is er niet voor niets.
Feestjes ed haal je maar uit de prijzenpot
Verdienopdrachten puur voor het hh
Ik weet wat pesten met een mens kan doen, geloof me!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... in deze ga ik niet met je mee! Pesten is géén kanker. Klaar. Maar pesten is ook niet iets "waar je je tegen kan weren"... Pesten kan je ook doden....
Ok hij heeft dus ook geen bril.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar is dus ook geen ruimte voor. Een charlie Temple van 29 euro.
Sjeffie verstookte ruim ¤1000 met zijn Elke Dag Volle Tafels Veel Eten scenario ... liet geen moer over voor Izeikquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kwam omdat God de opdrachten zo goed gemanaged had
DIe zijn er ook nog iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En de primerabonnen voor zakgelddingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Je houdt een berg film overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
24-uur aanvragen dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac en Jappie over Kim W, dat ze weg wil en dan ziek wordt. Geen zin meer heeft om daar te zijn
Isaac en Martin hebben het net over Kimquote:
Over het hek klimmen mag ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac en Martin hebben het net over Kim
Vermoeiend iemand die zo loopt te schelden met K en dat de hele tijd
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Waarom zet je het niet in het film topic ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De vraag stellen is 'm beantwoorden denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je het niet in het film topic ?
Dan moet ze gaan en niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandachtquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Je hebt niets gemist. Veel geschreeuw. Kippenhok. 5 meier verdiendquote:
Eens maar je weet ook niet wat er allemaal voor druk op word gezet daar in kamer 5. We zien daar niks van maar heb wel het idee dat die haar ( en andere) telkens om pratenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet ze gaan en niet zo zeuren
Dacht dat ik haar dat keer hoorde zeggen ( tijdje terug)quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |