SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Je houdt een berg film overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
24-uur aanvragen dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac en Jappie over Kim W, dat ze weg wil en dan ziek wordt. Geen zin meer heeft om daar te zijn
Isaac en Martin hebben het net over Kimquote:
Over het hek klimmen mag ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac en Martin hebben het net over Kim
Vermoeiend iemand die zo loopt te schelden met K en dat de hele tijd
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was snel verdiend ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht - 5 januari 2023.Waarom zet je het niet in het film topic ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De vraag stellen is 'm beantwoorden denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je het niet in het film topic ?
Dan moet ze gaan en niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandachtquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind het ook ergens wel sneu voor Kim W ik denk dat ze al langere tijd weg wil maar regie haar steeds om praat of daar wil houden. Het is haar keuze niet die van het programma of regie.
Je hebt niets gemist. Veel geschreeuw. Kippenhok. 5 meier verdiendquote:
Eens maar je weet ook niet wat er allemaal voor druk op word gezet daar in kamer 5. We zien daar niks van maar heb wel het idee dat die haar ( en andere) telkens om pratenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet ze gaan en niet zo zeuren
Dacht dat ik haar dat keer hoorde zeggen ( tijdje terug)quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de regie dat bepaald, misschien wil die Ass zelf wel blijven. Aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |