Nou nee, het is precies andersomquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nog steeds jaloers op Kim D. Ze wilde Jeff zo graag zelf. Helaas Zoe, hij mot je niet, ook niet als Kim weg is
Dit is volgens mij de record houderquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Ciano zegt net ook dat het ding aan het handvat op het hoofd moet maar GJ doet het zaagblad.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee, het is precies andersom
Gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de record houder
[ afbeelding ]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoertquote:
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Erik met 31 minuten een kettingzaag op zijn muil...
Jazeker.. Erik gaat zijn 8 maanden wel doorkomen.. ligt er alleen aan hoe lang Febo die bullshit nog toelaat.. zij moeten al die record troep steeds voor nix leverenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gaat het zeker proberen en niet in zijn muil. Hij berekend nu tijdens het kaarten hoe.
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is jaloers op Zoe omdat zij veel meer kan zeggen terwijl Jef Kim de mond snoert
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
Die gaan voor een 2e rondequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel grappig,de mensen die als eerste pakken hebben een kleinere portie valt me op.
Penne met kip en saus.quote:
En hier de record houder met de tomato sauce. Qua postuur is het misschien is voor Mora om te gaan oefenenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:46 schreef engine het volgende:
Ze hebben er deze keer regels bij gekregen. Wat is dat voor waardeloos boek wat hun hebben....een detail als rietje niet vermelden
Wanneer onzen Erik manager gaat worden, gaan dit zijn doelen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jazeker.. Erik gaat zijn 8 maanden wel doorkomen.. ligt er alleen aan hoe lang Febo die bullshit nog toelaat.. zij moeten al die record troep steeds voor nix leveren
Ik durf het woord glutenvrij maar niet te noemen.. en het Ik heb ooit een collega gehad met... idem enzz...quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
KimD mayo bij de pasta..en maar spul voor haar puisten aanvragen..
Bij Kim heeft het een andere reden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik durf het woord glutenvrij maar niet te noemen.. en het Ik heb ooit een collega gehad met... idem enzz...
Jaja.. die bruining kuur.. ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Kim heeft het een andere reden.
Is ze al mee begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. die bruining kuur.. ik weet hetIk wacht ook met spanning wanneer KimD een keer begint met de Anti-Kuur
quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "Het stijgt me weer naar de blinde darm"
Avondzuur part II op komstWarm de hottub maar vast op!
Die puisten komt daar niet van, en volgens mij wordt daar ook niet erger doorquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
KimD mayo bij de pasta..en maar spul voor haar puisten aanvragen..
10quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi... Ik zie nog nix.. maar laat me raden.. die kuur duurt 8 maanden?
Ze zegt dat ze verslaafd is aan mayo..denk dat je daar ook puisten van krijgt.maakt haar gezicht goed schoon, en droog het met een handdoek af waar iedereen naar het toilet zijn handen mee droogt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Kim heeft het een andere reden.
Stemmen op Babette? Dat komt van Jeffrey zelf hoor. Die wilde Babette er heel graag uit, nog steeds. Kim ging hoe dan ook op Berend. En Kim heeft na de eliminatie van Berend en dat Jeffrey en Babette niet tegen elkaar spraken zelfs tegen Jeffrey gezegd dat hij het goed moest maken met Babette omdat hij altijd zo een lol met haar had. Ook is Kim gek op Zoe terwijl zij ook vaak lol met Jeffrey heeft. En dat terwijl Zoe jaloers is op Kim en altijd over haar roddelt met haar vriendenclubje en altijd sneert naar Kim.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je het stemmen op Bep vandaan komt..Kim is zo jaloers op meiden die lol hadden met hem.en diepere gesprekken hadden ect..
heyquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
Ken echt niemand die eet als Erik, en dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom altijd Erik in beeld als hij eet
Traditie..hoe leeg krijg je een bord..quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom altijd Erik in beeld als hij eet
Struis.. joh weet je zeker dat je hier goed zit? BB begint volgende week pasquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke puisten en mayo
prima combi
meer meer meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |