Meervoudig ET-winnaar en halve finalist GSOD Humphries is wel meer dan veldvulling.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scumfries en Noppert zijn echt veldvulling
quote:
Noppert voor de inclusiviteit.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meervoudig ET-winnaar en halve finalist GSOD Humphries is wel meer dan veldvulling.
#43quote:Op maandag 2 januari 2023 23:52 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik zal wel net ergens buiten de top 50 zwermen
Vincent van der Voort. Dat kan geen toeval zijn. #viesdikquote:Op maandag 2 januari 2023 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 50 van forum Darts van 15-12-2022 t/m 02-01-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 2311 Dr_Flash Gerwyn Price
02 1822 Doevelaer Peter Wright
03 1728 Szura Michael van Gerwen
04 1417 Coco Michael Smith
05 1387 Frozen-assassin Luke Humphries
06 1203 Neef_Wuppie Rob Cross
07 1169 Tagliano Jonny Clayton
08 1078 Zipportal James Wade
09 1035 Alaphilippe_ Danny Noppert
10 0914 de_boswachter Nathan Aspinall
11 0897 GurneyIsBestOke Gary Anderson
12 0824 Lonaa Dave Chisnall
13 0733 WheeledWarrior Joe Cullen
14 0725 Kopiko Dirk van Duijvenbode
15 0721 Mani89 Dimitri Van den Bergh
16 0688 onlogisch Ryan Searle
17 0607 SlechteWoordgrappen Jose de Sousa
18 0582 capuchon_jongen Krzysztof Ratajski
19 0547 BB-King Ross Smith
20 0534 engine Damon Heta
21 0528 LordVoldermort Stephen Bunting
22 0520 leolinedance Chris Dobey
23 0508 Wereldgozer Callan Rydz
24 0496 Immerdebestebob Daryl Gurney
25 0495 Machielovic Gabriel Clemens
26 0463 Gehrman Brendan Dolan
27 0449 RensAjacied Mervyn King
28 0441 fetX Vincent van der Voort
29 0437 Scorpion_17 Martin Schindler
29 0437 Wertha Mensur Suljovic
31 0430 Nober Kim Huybrechts
32 0408 Poepz0r Raymond van Barneveld
33 0401 The_Undertone Adrian Lewis
34 0392 wimderon Madars Razma
35 0386 Perox Simon Whitlock
36 0362 monkyyy Alan Soutar
37 0341 WAvanBuren William O'Connor
38 0320 Caland Ian White
39 0308 Anneloos Jermaine Wattimena
40 0302 PowerLoungen Ryan Joyce
40 0302 Zorro Martin Lukeman
42 0276 Stoorzendert Ricky Evans
43 0272 Ronzz Devon Petersen
44 0269 De_Kraam Martijn Kleermaker
45 0265 Bolasie Keane Barry
46 0262 heywoodu Andrew Gilding
47 0256 DombohetOlifantje1 Josh Rock
48 0250 Van_Poppel Ryan Meikle
49 0242 AllesKaputt Ritchie Edhouse
50 0236 Slobeend Luke Woodhouse
FatXquote:Op maandag 2 januari 2023 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Vincent van der Voort. Dat kan geen toeval zijn. #viesdik
Heeft hij ook meerdere favoriete darters?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:54 schreef Caland het volgende:
Erg leuk dat @:rensajacied zijn favoriete darter is
Ik ga in zulke gevallen altijd gamen, masturberen of een serie kijken.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:54 schreef Ronzz het volgende:
Geen idee wat te doen maar slapen is nog een beetje vroeg.
2 van de 3 zal het wel worden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga in zulke gevallen altijd gamen, masturberen of een serie kijken.
Gaat een leuk potje worden/quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het volgende toernooi die beetje leuk te volgen is?
Promi Darts-WM 2023quote:Op maandag 2 januari 2023 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vroeger rolden fijnproevers direct door naar Lakeside genot
JAAAAAAAAAAAAAAAA PROMI WMquote:Op maandag 2 januari 2023 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Promi Darts-WM 2023
Die fünfte Promi Darts-WM findet am Samstag, den 7. Januar 2023 ab 20.15 Uhr statt. Erneut treten sechs PDC-Profis an der Seite von Stars und Sternchen gegeneinander an. Die Live-Veranstaltung startet im Maritim-Hotel zu Düsseldorf.
Nach zwei Jahren Pause misst sich die internationale Darts-Elite zum Jahresbeginn wieder Seite an Seite mit prominenten Hobby-Spielern bei der "Promi Darts-WM 2023". Wird Michael van Gerwen seinen Titel von 2020 verteidigen oder mit Fallon Sherrock erstmals ein weiblicher Profi den Sieg einfahren?
Wie bereits 2020 übernimmt Christian Düren (32) die Moderation, Kommentator bleibt Elmar Paulke (52).
Das sind die prominenten Darts-Spieler im Überblick:
Amira Pocher (30) Moderatorin
Oliver Pocher (44) Entertainer
Matthias Killing (43) Moderator
Kevin Großkreutz (34) Fußball-Profi
Henning Wehland (51) Musiker
Bülent Ceylan (46) Entertainer
Die Profi-Darts-Spieler im Überblick:
PDC Darts-Weltmeister 2023
Michael van Gerwen (33)
Gerwyn Price (37)
Peter Wright (52)
Fallon Sherrock (28)
...
Zou Price nog komen naar Duitsland?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Promi Darts-WM 2023
Die fünfte Promi Darts-WM findet am Samstag, den 7. Januar 2023 ab 20.15 Uhr statt. Erneut treten sechs PDC-Profis an der Seite von Stars und Sternchen gegeneinander an. Die Live-Veranstaltung startet im Maritim-Hotel zu Düsseldorf.
Nach zwei Jahren Pause misst sich die internationale Darts-Elite zum Jahresbeginn wieder Seite an Seite mit prominenten Hobby-Spielern bei der "Promi Darts-WM 2023". Wird Michael van Gerwen seinen Titel von 2020 verteidigen oder mit Fallon Sherrock erstmals ein weiblicher Profi den Sieg einfahren?
Wie bereits 2020 übernimmt Christian Düren (32) die Moderation, Kommentator bleibt Elmar Paulke (52).
Das sind die prominenten Darts-Spieler im Überblick:
Amira Pocher (30) Moderatorin
Oliver Pocher (44) Entertainer
Matthias Killing (43) Moderator
Kevin Großkreutz (34) Fußball-Profi
Henning Wehland (51) Musiker
Bülent Ceylan (46) Entertainer
Die Profi-Darts-Spieler im Überblick:
PDC Darts-Weltmeister 2023
Michael van Gerwen (33)
Gerwyn Price (37)
Peter Wright (52)
Fallon Sherrock (28)
...
De talloze interviews met Van den Bergh in de afgelopen jaren vertellen het verhaal vanzelf. Daar staat iemand die alles tot in het munitieuze overdenkt. Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij de adrenaline en elke emotie simpelweg wil neutraliseren, zich niet wil mee laten slepen door wie dan ook. Dat zie je in alles wat hij doet op het podium. Daarom komt hij zo depri over op het podium, enfin.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je voor wat duiding zorgen dan.
quote:België-Nederland. U weet wat dat betekent. Altijd fel beladen duels. De messen werden alvast gescherpt voor hun halve finale. Zo zei Michael van Gerwen: “Nu staat Dimitri op het menu, die moet ik slachten. Ik vind het allemaal leuk voor het Belgische darts, maar het is nu wel genoeg geweest.” Psychologische oorlogsvoering - het typeert de Nederlander. Zijn uitspraken bereikten ook het kamp van Van den Bergh. “Michael roept graag. Als hij brult op het podium keer ik me met mijn rug naar hem. Ik sluit me daar van af”, repliceerde ‘Dancing Dimi’. Voegde hij er nog fijntjes aan toe: “Ik ga de pijlen laten spreken.”
Au.quote:“Dimitri zal pijlen gebruiken in plaats van zijn mond”: verloofde Evi weet dat Van den Bergh zich niet gek laat maken door provocaties Van Gerwen
Zo dan. Uitslagje heb ik al wel in m’n hoofd, over die bonusvragen ga ik een nachtje slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het is razend spannend in het voorspelspel @:Szura
ik snap het ook niet, hij laat zich zo meeslepen door het verhaal van de wedstrijd, terwijl eigenlijk gewoon elke keer dat je naar het bord toe loopt een nieuwe kans is...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De talloze interviews met Van den Bergh in de afgelopen jaren vertellen het verhaal vanzelf. Daar staat iemand die alles tot in het munitieuze overdenkt. Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij de adrenaline en elke emotie simpelweg wil neutraliseren, zich niet wil mee laten slepen door wie dan ook. Dat zie je in alles wat hij doet op het podium. Daarom komt hij zo depri over op het podium, enfin.
Het kan best dat het jouw stijl/voorkeur niet is, maar het heeft heel weinig te maken met bewust vertragen of de tegenstander pesten. Ik denk uiteindelijk ook dat het niet de heilige weg is, want je moet een beetje leeghoofdig zijn om het ver te schoppen in darts.
https://youtu.be/jV3matbCDbc?t=1259quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Zouden ze trouwens niet eens ophouden met dat schrijven op papier en gewoon een iPadje aan de muur hangen?
Laat ons tegen de tijd weten hoe we je kunnen spotten, net als @fetX heeft gedaanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
En @:wimderon dit weekend toevallig een tafeltje voor 8 geboekt, de zaterdagavund.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/jV3matbCDbc?t=1259
Dimitri heeft een beetje dezelfde depri houding als Gurney op het podium. Die probeert ook alle energie uit zijn lichaam te krijgen. Dan is hij rustig en kan hij ontspannen gooien. Tja, wat een verschil met een Price of MvG.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De talloze interviews met Van den Bergh in de afgelopen jaren vertellen het verhaal vanzelf. Daar staat iemand die alles tot in het munitieuze overdenkt. Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij de adrenaline en elke emotie simpelweg wil neutraliseren, zich niet wil mee laten slepen door wie dan ook. Dat zie je in alles wat hij doet op het podium. Daarom komt hij zo depri over op het podium, enfin.
Het kan best dat het jouw stijl/voorkeur niet is, maar het heeft heel weinig te maken met bewust vertragen of de tegenstander pesten. Ik denk uiteindelijk ook dat het niet de heilige weg is, want je moet een beetje leeghoofdig zijn om het ver te schoppen in darts.
En, wat zeiden de pijlen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:05 schreef BB-King het volgende:
Voegde hij er nog fijntjes aan toe: “Ik ga de pijlen laten spreken.”
Nieuwe hoofdsponsor dus ook een nieuwe beker?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:01 schreef Machielovic het volgende:
Morgen jongons de apotheose [ afbeelding ]
Nou nou nou. De maatschappij, dat ben jijquote:
die waren hun stem kwijtquote:
Dat doen ze wel op vloerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde eigenlijk dat de schrijver het dan zelf intikt op een iPad
Inderdaad, maar de schrijvers die je op het podium altijd ziet kunnen veel sneller schrijven dan tikken. Dus dat zou een enorm geklooi worden. Oude stempel..quote:
Ik denk dat Wattimena heel blij zou zijn geweest na een 6-0 nederlaag in de halve finale op het WK.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:14 schreef GwaiLow het volgende:
Dimi wilde niet reageren op de frictie tussen hem en Mike. Hij lulde eigenlijk in het interview ook alleen maar dat hij niet gebracht heeft wat hij wilde brengen vandaag. En dat hij teleurgesteld was dat hij niet zijn ontzettend goede niveau heeft laten zien. Hij zei volgens mij niet dat Mike gewoon heel erg sterk was vandaag. Maar goed, eerlijk is eerlijk: Dimi stond in ieder geval wel na een verliespartij gewoon voor de camera met uiteraard een lang verhaal, en ook niet heel depri zoals Wattimena, of Barney in het verleden, dat goed kunnen.
quote:Dimitri Van den Bergh kan nauwelijks vatten wat hem overkomen is in de halve finales van het WK darts. "Dit is een grote teleurstelling. Ik heb niet uitgevoerd wat ik in gedachten had", reageert hij de 6-0-nederlaag bij VTM 2.
Dimitri Van den Bergh (PDC-15) verloor zwaar van de Nederlander Michael van Gerwen (PDC-3).
"Dat had ik totaal niet verwacht", opende hij het gesprek. "Ik sta hier met een groot teleurstellend gevoel."
"Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen, maar Michael stond ongelooflijk goed te gooien. Op de belangrijke momenten haalde hij uit met een 11- of 12-darter. Zo hield hij me onder druk."
"Ik heb niet uitgevoerd wat ik in gedachten had", zei Van den Bergh, die er wel in bleef geloven. "Het klinkt misschien wat gek, maar het WK heeft comebacks gekend."
Die kwam er niet voor de Belgische nummer 1. "Dit was een grote les", beseft hij, "maar ik kan wel terugkijken op een mooi WK."
Dagjesvolkedquote:
Dan lijkt me Price een slecht voorbeeld, want die heeft ook het schreeuwen nodig om de ontlading uit z'n lichaam te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:10 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, wat een verschil met een Price of MvG.
Ik kan het zelf wel een beetje uitleggen (perspectief vanuit iemand die in de regionale pingpongcompetitie alles al staat te overdenken) : het is een emotioneel knulletje, die in zijn emoties niet wil doorslaan. Als iedere pijl die je gooit het verschil kan zijn tussen succes en tienduizenden euro’s, dan gaat er veel om in je kop. Je kan twee dingen doen: je brein uitzetten door te versnellen, of de tijd nemen om op een ritme te blijven en focus te vinden. vGerwen en Smith zijn voorbeelden van het eerste, Cross en Dimitri doen het tweede. Je hebt ook nog een paar darters die het beter verbergen (Wright), die compleet relaxed kunnen blijven (Anderson) of die zo dom zijn dat er sowieso niks in omgaat (Chisnall), maar je moet een methode hebben.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je voor wat duiding zorgen dan.
die zegt dus 4x hetzelfde achter elkaarquote:
ik zet bij tennis meestal een liedje in mijn hoofd dan doet niks me meer iets...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan het zelf wel een beetje uitleggen (perspectief vanuit iemand die in de regionale pingpongcompetitie alles al staat te overdenken) : het is een emotioneel knulletje, die in zijn emoties niet wil doorslaan. Als iedere pijl die je gooit het verschil kan zijn tussen succes en tienduizenden euro’s, dan gaat er veel om in je kop. Je kan twee dingen doen: je brein uitzetten door te versnellen, of de tijd nemen om op een ritme te blijven en focus te vinden. vGerwen en Smith zijn voorbeelden van het eerste, Cross en Dimitri doen het tweede. Je hebt ook nog een paar darters die het beter verbergen (Wright), die compleet relaxed kunnen blijven (Anderson) of die zo dom zijn dat er sowieso niks in omgaat (Chisnall), maar je moet een methode hebben.
Ik vind het net als Stijn wel jammer dat sommigen het gedrag van Dimitri zo negatief opvatten, het hoeft je stijl niet te zijn en ja zo’n preek als gisteren is tenenkrommend, maar er zit niks verkeerds achter. Hij is altijd oprecht enorm positief over zijn tegenstanders, intimideert nooit en hij toont ook vaak genoeg karakter. Het is alleen geen adrenalinedarts- maar dat kan je net zo goed zeggen over Barney, iemand met een jezuscomplex die nooit aan zijn eigen narcisme kan voldoen waardoor hij zichzelf haat, met enkel negativiteit naar zichzelf én de tegenstander als gevolg. Dat wel allemaal oké vinden omdat vlaggetje maar tegen Dimitri zijn want ‘hij is zo dood’ vind ik nogal hypocriet, eigenlijk.
Adrian Lewisquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We zoeken hier eigenlijk twee darters.
[ afbeelding ]
Er zit zelfs een wereldkampioen bij!quote:
Andy Hamilton en Adrian Lewis.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We zoeken hier eigenlijk twee darters.
[ afbeelding ]
Servers roken door die flutplaatjesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Andy Hamilton en Adrian Lewis.
Ik kan geen nieuwe posten want we ervaren weer een ‘ herhaaldelijk probleem’.
Blijf doneren mensen!!!
Ja. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:52 schreef Caland het volgende:
Heeft die labiele teringbelg al een interview gegeven?
Iteejer lost het op mensen!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Servers roken door die flutplaatjes
Ik heb deze kwartfinale ingevuld bij challonge.quote:Op maandag 28 november 2022 20:13 schreef Nober het volgende:
Voorspelling kwartfinale:
(32) Van Barneveld v Noppert (9)
(4) M. Smith v Humphries (5)
Barry v Clayton (7)
(3) Van Gerwen v Anderson (11)
Dus op je finale na klopt er werkelijk niets van en jij vindt het raar dat je laag staat. Okeequote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb deze kwartfinale ingevuld bij challonge.
Vervolgens
Noppert v Smith en Clayton v Van Gerwen.
Met Smith en Van Gerwen in de finale. Die Van Gerwen wint.
Sta ik nog maar op plek 520 met 221 punten.
Ergens in 2023quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iteejer lost het op mensen!!!!
quote:"Ik snapte niet zo goed waarover hij zijn beklag deed”
Van Gerwen krijgt steeds meer een Lowietje complex en verlult zo de reden die hij eerst ‘niet zo goed snapte’quote:"Als je iets wil vragen, zorg dan dat je feiten juist zijn", reageerde Van Gerwen stellig. "Dat had er helemaal niets mee te maken. Dimitri zei dat ik aan het stampen was op het podium, dat is iets helemaal anders. Wat voor stomme vragen zijn dat hier."
Walgelijke vent is dit toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Van Gerwen krijgt steeds meer een Lowietje complex en verlult zo de reden die hij eerst ‘niet zo goed snapte’
HUP SMISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:55 schreef Szura het volgende:
Daarom juichen we voor de altijd sympathieke en sportieve genotsworp Boelie Booi
Doe maar. Ik juich alleen voor het opkomstnummer van Boellie Booi. Verder juich ik voor het vlaggetje. En wat voor onverstaanbare bal gehakt daar verder achter zit boeit me niksquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:55 schreef Szura het volgende:
Daarom juichen we voor de altijd sympathieke en sportieve genotsworp Boelie Booi
Gaat op deze manier de komende periode zijn enige serieuze competitie worden vrees ik. Price is labiel met het publiek, Wright heeft echt even iets ingeleverd. Misschien dat Cross de komende periode een versnelling vindt maar dat viel tegen toen Dobey serieus tegengas gaf. VdBergh kan scorend gewoon niet mee. Dan zijn eigenlijk alleen smerig klinische finishers of spelers die op een dag uitzonderlijk goed scoren (en dan vooral op een korter format) nu haalbare tegenstanders om hem te verslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:55 schreef Szura het volgende:
En dan toch wint tegen een Smith die 100 gooitquote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:40 schreef DeeBee het volgende:
Zou wel grappig zijn als MvG juist vanavond 92 gemiddeld speert na zo'n toernooi.
Het blijft toch een tokkiesport.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het gewoon jammer en kut dat er altijd zo'n hoop gezeik moet zijn tijdens en na zo'n wedstrijd. En dat is lang niet bij iedereen het geval. En dan kan je wel zeggen "Ik gooi 180 gemiddeld en ik ben 9000 keer wereldkampioen dus ik mag dat" maar je KUNT ook gewoon normaal doen, zou je zeggen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:06 schreef DeeBee het volgende:
Van Gerwen is een drol, maar kan wel heerlijk smijten en showtjes weggeven. Smiss is sympathiek en als het draait een genot om te zien spelen, vanavond zijn wij de grote winnaars.
Ik zou er ook geen reet meer aan vinden als dat gaat veranderen. Je zou toch zeggen dat gezien het prijzengeld je een keer een flinke groep darters moet krijgen die een beetje letten op fitheid, voeding etc. Maar gelukkig is niks (nog) minder waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het blijft toch een tokkiesport.
Hoho, het Toto Dart Kings team timmert aan de weg met een eigen kok!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen reet meer aan vinden als dat gaat veranderen. Je zou toch zeggen dat gezien het prijzengeld je een keer een flinke groep darters moet krijgen die een beetje letten op fitheid, voeding etc. Maar gelukkig is niks (nog) minder waar.
Dat deed Price ook een soort vanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zet bij tennis meestal een liedje in mijn hoofd dan doet niks me meer iets...
(virtueel, ik imaginair het liedje)
Samen met Michael van Gerwen, Vincent van der Voort, Danny Noppert en Dirk van Duijvenbode vormt hij (Raymond van Barneveld) tegenwoordig een team. In Londen is er, vlakbij Alexandra Palace, een speciaal huis ingericht voor de darters, inclusief personeel. Van osteopaat tot chefkok.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen reet meer aan vinden als dat gaat veranderen. Je zou toch zeggen dat gezien het prijzengeld je een keer een flinke groep darters moet krijgen die een beetje letten op fitheid, voeding etc. Maar gelukkig is niks (nog) minder waar.
Allemaal ondermaats gepresteerd op MvG na (lol)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho, het Toto Dart Kings team timmert aan de weg met een eigen kok!
Bakt die ook viandellen en vlammetjes en zo en kapsalon?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho, het Toto Dart Kings team timmert aan de weg met een eigen kok!
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
WOERTSEDquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal ondermaats gepresteerd op MvG na (lol)
O, al besproken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samen met Michael van Gerwen, Vincent van der Voort, Danny Noppert en Dirk van Duijvenbode vormt hij (Raymond van Barneveld) tegenwoordig een team. In Londen is er, vlakbij Alexandra Palace, een speciaal huis ingericht voor de darters, inclusief personeel. Van osteopaat tot chefkok.
"Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Al besproken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samen met Michael van Gerwen, Vincent van der Voort, Danny Noppert en Dirk van Duijvenbode vormt hij (Raymond van Barneveld) tegenwoordig een team. In Londen is er, vlakbij Alexandra Palace, een speciaal huis ingericht voor de darters, inclusief personeel. Van osteopaat tot chefkok.
"Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
Ja, dat probeert Price ook. Zuur voor hem dat je geen muziek mag draaien, maar ook wel logisch natuurlijk. Ze willen niet dat je je compleet af kan sluiten, want uiteindelijk betalen de kijkers jouw prijzengeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat deed Price ook een soort van
Barnie is net als Dimitri een overthinker. Eeuwig aan zichzelf twijfelenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]![]()
Ik gooide altijd het beste na drie pils en wat bruin fruit.
Wat ben jij ineens negatief. Je lijkt Dimi wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat op deze manier de komende periode zijn enige serieuze competitie worden vrees ik. Price is labiel met het publiek, Wright heeft echt even iets ingeleverd. Misschien dat Cross de komende periode een versnelling vindt maar dat viel tegen toen Dobey serieus tegengas gaf. VdBergh kan scorend gewoon niet mee. Dan zijn eigenlijk alleen smerig klinische finishers of spelers die op een dag uitzonderlijk goed scoren (en dan vooral op een korter format) nu haalbare tegenstanders om hem te verslaan.
Terug naar de voorspelbare periodes.
Natuurlijk maar:quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar ik denk dat er nog wel een wereld te winnen is aangezien 95% van de darters overgewicht heeft.
Daarnaast is het al jaren geleden dat MVG zo goed was. Je vroeg je bijna af of die het nog kon.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon alleen het WK kijken, dan heb je er geen problemen mee dat bepaalde darters alles winnen.
Ja, dit is wel een goed punt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1. Het is in zijn oorsprong een tokkiesport, en dat heeft er ook mee te maken dat het onderin de ranglijst lastig is goed te verdienen, en: iedereen begint daar. Als je het arbeidsethos hebt die de gemiddelde darter nodig heeft om mee te doen, en geen verstandelijke beperking hebt, dan zijn er leukere banen waarbij je meer kunt verdienen. Je houdt al gauw het futloze tokkievolk, of dezelfde fossielen van vroeger over.
Same here, ik vind het een leuke traditie zo rond kerst en oud & nieuw maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon alleen het WK kijken, dan heb je er geen problemen mee dat bepaalde darters alles winnen.
Ik keek vroeger wel wat meer maar ben juist door de overkill bijna volledig afgehaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Same here, ik vind het een leuke traditie zo rond kerst en oud & nieuw maar dat is het dan ook.
Lekker man, bruin fruitmandje!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]![]()
Ik gooide altijd het beste na drie pils en wat bruin fruit.
Ja dat kan, en een paar debielen doen dat dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo’n zin in Q School. Kun je je daar als debiel ook voor inschrijven eigenlijk. Dus als je 40 gemiddeld gooit? Enige voorwaarde is ¤450 aftikken?
Jerry Hendriks niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat kan, en een paar debielen doen dat dus ook.
Jij bent dikker dan dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Humphries is gewoon engdun, dat is niet vies meer. Zou hij wat onder de leden hebben of zo
Best een hoop geld voor 15 legjes verliezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo’n zin in Q School. Kun je je daar als debiel ook voor inschrijven eigenlijk. Dus als je 40 gemiddeld gooit? Enige voorwaarde is ¤450 aftikken?
Jup. Vooral bij EU Q School zie je van die idioten met 50 gemiddeld. Drie keer eraf met 5-0 en duizend euro (inschrijfgeld + hotel) lichter.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel interessant dan om elke maand 8 tientjes apart te leggen en je voor de fun in te schrijven. Zou mooi kado zijn voor iemand bij vrijgezellenfeest ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup. Vooral bij EU Q School zie je van die idioten met 50 gemiddeld. Drie keer eraf met 5-0 en duizend euro (inschrijfgeld + hotel) lichter.
in ieder geval een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch wel interessant dan om elke maand 8 tientjes apart te leggen en je voor de fun in te schrijven. Zou mooi kado zijn voor iemand bij vrijgezellenfeest ofzo
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
de_boswachter in GC / Wie gaan er dood in 2023
Zouden er ook spelers zijn die bij een ochtend/middagwedstrijd een paar biertjes drinken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar:
1. Het is in zijn oorsprong een tokkiesport, en dat heeft er ook mee te maken dat het onderin de ranglijst lastig is goed te verdienen, en: iedereen begint daar. Als je het arbeidsethos hebt die de gemiddelde darter nodig heeft om mee te doen, en geen verstandelijke beperking hebt, dan zijn er leukere banen waarbij je meer kunt verdienen. Je houdt al gauw het futloze tokkievolk, of dezelfde fossielen van vroeger over.
2. Bijna iedere darter die gezonder gaat leven moet dat bekopen met een keldering op de ranglijst. Er zijn zeldzame uitzonderingen zoals Humphries, maar bijna iedere viesdikke darter die besluit viesdun te worden verliest de balans in het gooien. Plus een hoop spelers zuipen voor de wedstrijd om een vastere hand te krijgen, ook dat zal niet enorm helpen met dunner worden.
Klopt. Op dit forum zeggen dat je user x het koppen van een bus gunt of een bepaalde dikzak taggen levert je een ban voor weken op, maar dat topic is heel normaal. Al jarenlang.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaan.
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar:
Er was toch iemand ladderzat in de eerste ronde… ben even vergeten wie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zouden er ook spelers zijn die bij een ochtend/middagwedstrijd een paar biertjes drinken?
Mickey Mansell had gesnoven volgens sommigen hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er was toch iemand ladderzat in de eerste ronde… ben even vergeten wie.
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.
Gatesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Gates was klaplam. Maar speelde volgens mij wel later op de dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Weet wel dat het niet heel erg gewaardeerd werd in de kroeg vroeger als je je biertje en de asbak op de rand van de snookertafel zette.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.
Leonard Gates, Mickey Mansellquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn de spelers die het vooral niet zo goed kunnen verschuilen. Volgens mij drinkt de helft wel iets.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgende week snooker in Ally Pally.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.
Oh dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn de spelers die het vooral niet zo goed kunnen verschuilen. Volgens mij drinkt de helft wel iets.
Helaas krijgt nooit iemand punten voor Sjaak Swart.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Doen er niemand kwaad mee.
Ik kan Sjaak goed hebben. Doe dan Henk Spaan maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas krijgt nooit iemand punten voor Sjaak Swart.
Waar zetten ze dat glas nu neer?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij snooker was het ook jarenlang geaccepteerd dat je in de speelzaal een glas whisky naast je stoel had staan. Pas sinds een paar jaar zijn ze daar van afgestapt.
Lekker van genieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echter is darten wel de enige ‘sport’ die je uberhaupt zonder fit of slim te zijn op professioneel niveau kan spelen. Van het darten zelf wordt je ook niet bepaald fit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan Sjaak goed hebben. Doe dan Henk Spaan maar.
Slim als in mager of slim als in verstand? Zoveel slimme voetballers zijn er toch niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echter is darten wel de enige ‘sport’ die je uberhaupt zonder fit of slim te zijn op professioneel niveau kan spelen. Van het darten zelf wordt je ook niet bepaald fit.
Alhoewel je nu bij eSporten qua fitheid een zelfde ontwikkeling ziet en dat trekt wel een ander volk natuurlijk.
Maar het idee erachter blijft idioot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:
O ik bedoel het een of het ander. Dus denk aan schaken etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slim als in mager of slim als in verstand? Zoveel slimme voetballers zijn er toch niet.
Je weet maar nooit. Straks neemt een Fokker het heft in eigen hand.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een glaasje water inschenken?
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddag
Damian Molquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nou, ik ga wel verder dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.quote:
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.
Hier is het bad de hele dag LOEIHEETquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.In ONZ mag niks meer, krijg je meteen een ban
heerlijk warm, thx @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier is het bad de hele dag LOEIHEET
Ah jawel manquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.
Op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:40 schreef Anneloos het volgende:
Heftig allen.. 8 februari ben ik alweer 5 jaar lid
Man man man wie hou je voor de gek danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Januari even van de blauwe knoop.
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wie hou je voor de gek dan
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.
Boris Krcmarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:42 schreef BufordTJustice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
Die mogen wel even op het snoetje komen zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kan vanavond de finale niet zien. Kijk morgenvroeg terug.
Ga je naar de hoeren?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kan vanavond de finale niet zien. Kijk morgenvroeg terug.
Met voetbal ook gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt heel raar om alle sessies te kijken en dan de finale te missen
Vast belangrijker inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee was het maar. Nieuwjaarsborrel met de buurt. Beetje zuipen rondom een vuurkorf.
Klompvoet wint toch, 7-4 / 7-5quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast belangrijker inderdaad![]()
Nou veel plezier maar vast hoor
Ja maar weet jij wel van dit gegeven?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klompvoet wint toch, 7-4 / 7-5
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
Slechte statistiek voor morgen:
Revanche in wk finales pdc lukt bijna altijd. (Alleen Manley niet)
Priestley - Taylor (1994 priestley, ‘96 taylor revanche)
Taylor - Part (2001 Taylor , 2003 Part revanche)
Barneveld - Taylor (2007 Barneveld, 2009 Taylor revanche)
Lewis - Anderson (2011 Lewis, 2016 Anderson revanche)
Van Gerwen - Wright (2014 van Gerwen, 2020 Wright revanche)
Van Gerwen - Smith (2019 van Gerwen, 2023 Smith revanche???)
Nee, dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee was het maar. Nieuwjaarsborrel met de buurt. Beetje zuipen rondom een vuurkorf.
Op dinsdagavond. Niemand gelooft dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op dinsdagavond. Niemand gelooft dit.
In de buurt van @de_boswachter hebben ze geen idee welke dag het meer is johquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een spannende strijd wordt, duurt die wedstrijd dan al snel tot 23:00-23:30.quote:
quote:Michael van Gerwen and Michael Smith will meet in the final of the 2022/23 Cazoo World Darts Championship on Tuesday evening, after producing superb semi-final displays at Alexandra Palace.
Van Gerwen produced an inspired display to whitewash Dimitri Van den Bergh 6-0 in Monday’s second semi-final, averaging 108.28 to move through to a showdown against Smith, in a repeat of the 2019 showpiece.
Meanwhile, two-time runner-up Smith crashed in 19 maximums and landed five ton-plus finishes to curtail Gabriel Clemens’ fairy-tale run in the capital, reeling off four straight sets to close out a 6-2 success.
However, Van Gerwen stole the headlines with a blistering display, following up his 5-0 demolition of Chris Dobey in the quarter-finals with another whitewash win to move through to his sixth World Championship final.
The three-time World Champion has now won 13 sets without reply in the capital, and he posted his fifth ton-plus average of the tournament to continue his bid for a first Ally Pally title since 2019.
Van den Bergh struck the first blow with a sublime 170 finish during the opening set, only for Van Gerwen to reply with legs of 14 and 11 darts to open his account.
The Dutchman extended his winning run to eight straight legs to storm into a 3-0 cushion, taking out a sensational 170 finish of his own in a spectacular third set, which saw him average 128.83.
Van den Bergh threatened to reduce the deficit after forcing a fourth-set decider with a superb 121 on the bull, but after spurning two set darts, the Belgian wasn’t afforded another opportunity.
Van Gerwen produced another three-leg blitz in set five, registering winning legs of 13, 11 and 11 darts to record another set average of 128.83, before firing in a trio of 13-darters to cap off a majestic performance.
https://www.pdc.tv/news/2(...)d-championship-final
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeven keer in de Premier League tegen elkaar lol. Dat nieuwe format is een gedrocht. Terwijl het nog best leuk zou kunnen zijn als je 12 spelers selecteert met een wisselende formatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen and Smith to collide in blockbuster World Championship final
[..]
[ afbeelding ]
Als het een zevengangenmenu met toetje is dan zal hij voor de finale begint nog niet zo'n honger hebben maar als het een Van Barneveld maaltijd was dan gaat dit niet goed komen.quote:
Kwart voor 4 gepost, bijna 5 uur zonder eten en dan nog darten. Slechte voorbereiding!quote:
Denk dat MvG vast wel weet wat voor hem wel of niet werkt qua voorbereiding op zo'n finale.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwart voor 4 gepost, bijna 5 uur zonder eten en dan nog darten. Slechte voorbereiding!
Je zal daar in dat elliepellie toch ook wel een broodje frikandel kunnen krijgen of zo?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het een zevengangenmenu met toetje is dan zal hij voor de finale begint nog niet zo'n honger hebben maar als het een Van Barneveld maaltijd was dan gaat dit niet goed komen.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat MvG vast wel weet wat voor hem wel of niet werkt qua voorbereiding op zo'n finale.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat MvG vast wel weet wat voor hem wel of niet werkt qua voorbereiding op zo'n finale.
Hoeveel kilo ben jij wel niet aangekomen sinds dit toernooi begon?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Friet met, loempia, frikandel speciaal en een mexicano met besteld. Op naar de goeie voornemens
Lekker avondje op de pot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Friet met, loempia, frikandel speciaal en een mexicano met besteld. Op naar de goeie voornemens
Nou niet zo veel hoor, 1 of 2 misschienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben jij wel niet aangekomen sinds dit toernooi begon?
5/10 hooguit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De line-up voor de Premier League Darts is bekendgemaakt [..]
De deelnemers aan de Premier League Darts zijn Michael van Gerwen, Peter Wright, Gerwyn Price, Michael Smith, Rob Cross, Nathan Aspinall, James Wade, Glen Durrant, Daryl Gurney en Dimitri Van den Bergh. [..]
Aldus door ChatGPT geschreven. Heeft nog wat verfijning nodig qua line-up-inschatting
Dat mag dus niet van het TOTO DARTS KINGS team.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal daar in dat elliepellie toch ook wel een broodje frikandel kunnen krijgen of zo?
quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
Zou raar zijn om Clemens wel uit te nodigen en VdB niet, die hoger op de ranglijst staat en twee World Series won dit jaar. Met het oog op het vasteland kan je ze allebei uitnodigen. MvG, Wright, Smith en Price zijn vanuit de PDC zeker. Humphries gaat ook wel een plek krijgen. Cross komt er normaal weer niet in. Ross en Noppert hebben te weinig laten zien buiten hun majorwinsten. Clayton, Cullen en Aspinall zijn ook goede kanshebbers.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Clemens serieus n goede kans maakt, ook met t oog op t Duitse publiek.
MvG, Wright, Smith, Aspinall, Cross, Price, Clemens, Clayton, mijn voorspelling. Evt VDB in plaats van Price als die weigert
ah ja Humphries is een goede. Alleen maar prima als Cross erbuiten valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou raar zijn om Clemens wel uit te nodigen en VdB niet, die hoger op de ranglijst staat en twee World Series won dit jaar. Met het oog op het vasteland kan je ze allebei uitnodigen. MvG, Wright, Smith en Price zijn vanuit de PDC zeker. Humphries gaat ook wel een plek krijgen. Cross komt er normaal weer niet in. Ross en Noppert hebben te weinig laten zien buiten hun majorwinsten. Clayton, Cullen en Aspinall zijn ook goede kanshebbers.
Denk zelf vGerwen, Wright, Price, Smith, vdBergh, Humphries, Aspinall, en een TBA voor de Masters. Als Price weigert komt Cross gewoon op die plek wegens zijn hoge positie op de OoM.
Jep. Ryan Joyce met het 4e hoogste gemiddelde (en de 3e hoogste speler op die lijst, MVG staat op 1 & 2) lag er gewoon uit in ronde 1quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het hoogste gemiddelde tot nu toe eigenlijk? 108,28 toch? Van MvG gisteren?
Volksbuurtedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel concurrentiegevoelige bedrijfsgeheime informatie heten Schamen ze zich te veel voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
Is er inzicht in de kijkcijfers van viaplay? Hoeveel kijkers zouden er afgehaakt zijn sinds het achter de paywall zit?
Legs Played In 13-Set Format World Championship Finalsquote:MICHAEL SMITH (Eng, 4)
3-0/9-0 Rafferty (3-0, 3-0, 3-0) 96.62
4-3/17-13 Schindler (2-3, 3-0, 2-3, 1-3, 3-2, 3-1, 3-1) 95.36
4-1/12-9 Cullen (3-2, 0-3, 3-0, 3-2, 3-2) 103.25
5-3/16-14 Bunting (3-2, 0-3, 3-1, 3-1, 3-0, 0-3, 1-3, 3-1) 91.63
6-2/22-15 Clemens (3-2, 2-3, 3-2, 2-3, 3-0, 3-2, 3-2, 3-1) 101.85
96+: 138
131+: 136
171+: 2
180: 44
Legs: 127 (76-51)
Finishing: 42,22% (76/180)
Highest checkout: 170
MICHAEL VAN GERWEN (Ned, 3)
3-0/9-1 L. Williams (3-1, 3-0, 3-0) 101.84
4-2/15-13 Suljovic (3-2, 3-2, 1-3, 3-2, 2-3, 3-1) 107.66
4-1/13-7 Van Duijvenbode (3-1, 3-1, 1-3, 3-2, 3-0) 100.42
5-0/15-3 Dobey (3-1, 3-1, 3-0, 3-0, 3-1) 102.39
6-0/18-4 Van den Bergh (3-2, 3-0, 3-0, 3-2, 3-0, 3-0) 108.28
96+: 102
131+: 128
171+: 13
180: 32
Legs: 98 (70-28)
Finishing: 44,58% (70/157)
Highest checkout: 170
quote:2001: 24 (Phil Taylor 21-3 John Part) ** Shortest final since move to 13 sets
2002: 26 (Phil Taylor 21-5 Peter Manley)
2003: 52 (Phil Taylor 27-25 John Part) ** Won by John Part
2004: 64 (Phil Taylor 34-30 Kevin Painter) ** Longest final
2005: 47 (Phil Taylor 28-19 Mark Dudbridge)
2006: 27 (Phil Taylor 21-6 Peter Manley)
2007: 57 (Raymond van Barneveld 29-28 Phil Taylor)
2008: 40 (John Part 25-15 Kirk Shepherd)
2009: 35 (Phil Taylor 23-12 Raymond van Barneveld)
2010: 42 (Phil Taylor 26-16 Simon Whitlock)
2011: 45 (Adrian Lewis 24-21 Gary Anderson)
2012: 43 (Adrian Lewis 23-20 Andy Hamilton)
2013: 50 (Phil Taylor 27-23 Michael van Gerwen)
2014: 44 (Michael van Gerwen 25-19 Peter Wright)
2015: 53 (Phil Taylor 27-26 Gary Anderson) ** Won by Gary Anderson
2016: 45 (Gary Anderson 26-19 Adrian Lewis)
2017: 44 (Michael van Gerwen 27-17 Gary Anderson)
2018: 31 (Rob Cross 21-10 Taylor)
2019: 44 (Michael van Gerwen 25-19 Michael Smith)
2020: 42 (Peter Wright 24-18 Michael van Gerwen)
2021: 44 (Gerwyn Price 26-18 Gary Anderson)
2022: 50 (Peter Wright 27-23 Michael Smith)
2023: ?
https://www.pdc.tv/news/2017/12/13/stats-analysis-set-theory
Interessant. Bij al zijn wereldtitels speelde MvG precies 44 legs.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:43 schreef Nober het volgende:
De finale.
[..]
Legs Played In 13-Set Format World Championship Finals
[..]
Ja ja, t zijn net mensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/brabant(...)p-zijn-kop~a8382e76/
Nee blijft een politicus: "Melisse zelf geniet nog van zijn tripje naar Groot-Brittannië en geeft dinsdag tegenover deze nieuwssite aan dat hij niet wenst te reageren op de video."quote:
Nee kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan Smith de eerste speler worden die 3 WK finales verliest zonder er een te hebben gewonnen?
Daar kon het wel eens eindigen denk ik.quote:
Bij het ingooibord wat biertjes wegroeien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Daar kon het wel eens eindigen denk ik.
En dan heb ik het niet over de afterparty.
Wat zal onze ex-tegelzetter nu aan het doen zijn?
Gooien, powernapje, eten?
Denk dat er door onze Nederlander weinig biertjes worden gedronken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij het ingooibord wat biertjes wegroeien.
@Zipportal plaats jij even mvginzwembroek.jpgquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:14 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Denk dat er door onze Nederlander weinig biertjes worden gedronken.
Hij is goed afgevallen in de loop der jaren. Stackers volgens mij las ik eens.
Je schrijft Colin Monk en Aaron Monk verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:22 schreef stropdaz het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat vader en zoon in elkaars voetstappen zijn getreden in de dartwereld.
Co Stompee, de vader van Michael van Gerwen.
Super!
Denken dat mods daar wat over te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zip weer terug? Mods hebben geen ruggegraat! 2028 is 2028!
GENOT
Gebbetje maatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denken dat mods daar wat over te zeggen hebben
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:32 schreef wimderon het volgende:
Kan Van Gerwen wel roepen dat het allemaal onzin is, hij kijkt wel precies om op het moment dat Van Gerwen zijn voet neerzet om een plek waar hij zijn voet niet neer mag zetten.
Strafcorner.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?
Lekker johquote:
Zeker weten. Alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker johRookworst, spekjes, vette jus?
Welkom maatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat ben ik blij om weer bij jullie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |