Adrian Lewisquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We zoeken hier eigenlijk twee darters.
[ afbeelding ]
Er zit zelfs een wereldkampioen bij!quote:
Andy Hamilton en Adrian Lewis.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We zoeken hier eigenlijk twee darters.
[ afbeelding ]
Servers roken door die flutplaatjesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Andy Hamilton en Adrian Lewis.
Ik kan geen nieuwe posten want we ervaren weer een ‘ herhaaldelijk probleem’.
Blijf doneren mensen!!!
Ja. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:52 schreef Caland het volgende:
Heeft die labiele teringbelg al een interview gegeven?
Iteejer lost het op mensen!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Servers roken door die flutplaatjes
Ik heb deze kwartfinale ingevuld bij challonge.quote:Op maandag 28 november 2022 20:13 schreef Nober het volgende:
Voorspelling kwartfinale:
(32) Van Barneveld v Noppert (9)
(4) M. Smith v Humphries (5)
Barry v Clayton (7)
(3) Van Gerwen v Anderson (11)
Dus op je finale na klopt er werkelijk niets van en jij vindt het raar dat je laag staat. Okeequote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb deze kwartfinale ingevuld bij challonge.
Vervolgens
Noppert v Smith en Clayton v Van Gerwen.
Met Smith en Van Gerwen in de finale. Die Van Gerwen wint.
Sta ik nog maar op plek 520 met 221 punten.
Ergens in 2023quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iteejer lost het op mensen!!!!
quote:"Ik snapte niet zo goed waarover hij zijn beklag deed”
Van Gerwen krijgt steeds meer een Lowietje complex en verlult zo de reden die hij eerst ‘niet zo goed snapte’quote:"Als je iets wil vragen, zorg dan dat je feiten juist zijn", reageerde Van Gerwen stellig. "Dat had er helemaal niets mee te maken. Dimitri zei dat ik aan het stampen was op het podium, dat is iets helemaal anders. Wat voor stomme vragen zijn dat hier."
Walgelijke vent is dit toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Van Gerwen krijgt steeds meer een Lowietje complex en verlult zo de reden die hij eerst ‘niet zo goed snapte’
HUP SMISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:55 schreef Szura het volgende:
Daarom juichen we voor de altijd sympathieke en sportieve genotsworp Boelie Booi
Doe maar. Ik juich alleen voor het opkomstnummer van Boellie Booi. Verder juich ik voor het vlaggetje. En wat voor onverstaanbare bal gehakt daar verder achter zit boeit me niksquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:55 schreef Szura het volgende:
Daarom juichen we voor de altijd sympathieke en sportieve genotsworp Boelie Booi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |