abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2023 @ 10:51:43 #51
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207428005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 18:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
Altijd tegen Deef vertelt wel niet het hele verhaal. Deef is zo'n speler die eigenlijk altijd wel een paar belachelijk goede legs in zijn wedstrijden heeft. Legs waarin een tegenstander alleen scorende beurten heeft en niet eens toe komt aan wegzetbeurten, laat staan finishen.

Wade zit aan de andere kant van dat spectrum, doordat hij zelf juist vaak legs laat lopen en/of legs voor je neus uitsmijt als je op een dubbel staat te wachten of er zelf al een paar gemist hebt, waardoor zowel Wade als diens tegenstanders automatisch lagere gemiddeldes hebben.
Chisnall houdt je continu scherp, Wade sust je in slaap.
Met pijn en moeite derde
pi_207444653
twitter
  zondag 8 januari 2023 @ 20:10:54 #54
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207474609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 16:53 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Als je hier niet enthousiast van wordt, hoef je nooit meer darten te kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207506234
quote:
Michael Smith viert wereldtitel darts met aankoop van... een stier: “Hij zal Ferdinand heten”

Michael Smith (32) wil zijn bijnaam alle eer aan doen. “Bully Boy” werd vorige week wereldkampioen darts en wil nu een stier aankopen. “Ik had het mijn kinderen beloofd. We zullen hem Ferdinand noemen.”

Na twee verloren WK-finales was het vorige week eindelijk prijs voor de Brit Michael Smith. Hij klopte op het WK darts topfavoriet Michael van Gerwen met 7-4 en kroonde zich tot de nieuwe wereldkampioen. Hij zorgde voor nog meer sensatie door in die finale een ninedarter te gooien.

Smith geniet in Saint Helens nog steeds na van zijn titel, samen met echtgenote Dagmara en hun zonen, Michael Jr en Kasper, en wil nu… een stier aankopen. Het zit zo: zijn bijnaam is Bully Boy. Die kreeg hij toen hij op zijn vijftiende hielp op een boerderij. Hij moest stierenkafjes vastbinden, maar dat lukte niet zo goed. Maar op zijn eigen manier deed hij het en de boer bedacht zo zijn bijnaam Bully Boy.

Smith heeft bij hem thuis nu een pak dieren lopen: ganzen, kippen, zwanen, eenden, kalkoenen,... Noem maar op. Ze hebben ook twee honden en een aantal paarden. En daar komt nu een stier bij. ‘Ik heb gezegd dat als ik het wereldkampioenschap win, ik een stier koop voor in mijn tuin”, vertelt Smith in The Sun.”Hij zal Ferdinand heten, zoals in de film. Mijn kinderen vinden die leuk. Hij was de enige die het stierenvechten heeft overleefd en de matador heeft verslagen.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')