Geen idee eigenlijk. Weet wel dat het niet heel erg gewaardeerd werd in de kroeg vroeger als je je biertje en de asbak op de rand van de snookertafel zette.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.
Leonard Gates, Mickey Mansellquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er was toch iemand ladderzat in de eerste ronde… ben even vergeten wie.
Dat zijn de spelers die het vooral niet zo goed kunnen verschuilen. Volgens mij drinkt de helft wel iets.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaan.
Volgende week snooker in Ally Pally.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.
Oh dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn de spelers die het vooral niet zo goed kunnen verschuilen. Volgens mij drinkt de helft wel iets.
Helaas krijgt nooit iemand punten voor Sjaak Swart.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Doen er niemand kwaad mee.
Ik kan Sjaak goed hebben. Doe dan Henk Spaan maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas krijgt nooit iemand punten voor Sjaak Swart.
Waar zetten ze dat glas nu neer?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij snooker was het ook jarenlang geaccepteerd dat je in de speelzaal een glas whisky naast je stoel had staan. Pas sinds een paar jaar zijn ze daar van afgestapt.
Lekker van genieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaan.
Echter is darten wel de enige ‘sport’ die je uberhaupt zonder fit of slim te zijn op professioneel niveau kan spelen. Van het darten zelf wordt je ook niet bepaald fit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan Sjaak goed hebben. Doe dan Henk Spaan maar.
Slim als in mager of slim als in verstand? Zoveel slimme voetballers zijn er toch niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echter is darten wel de enige ‘sport’ die je uberhaupt zonder fit of slim te zijn op professioneel niveau kan spelen. Van het darten zelf wordt je ook niet bepaald fit.
Alhoewel je nu bij eSporten qua fitheid een zelfde ontwikkeling ziet en dat trekt wel een ander volk natuurlijk.
Maar het idee erachter blijft idioot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:
O ik bedoel het een of het ander. Dus denk aan schaken etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slim als in mager of slim als in verstand? Zoveel slimme voetballers zijn er toch niet.
Je weet maar nooit. Straks neemt een Fokker het heft in eigen hand.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een glaasje water inschenken?
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddag
Damian Molquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nou, ik ga wel verder dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.quote:
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.
Hier is het bad de hele dag LOEIHEETquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.In ONZ mag niks meer, krijg je meteen een ban
heerlijk warm, thx @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier is het bad de hele dag LOEIHEET
Ah jawel manquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.
Op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:40 schreef Anneloos het volgende:
Heftig allen.. 8 februari ben ik alweer 5 jaar lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |