Paul Hinks is gestopt ja. Dat betekent dat die er ook niet meer bij is nu.quote:
Doet @Wereldgozer dat ook met sexsites, castenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:50 schreef Anneloos het volgende:
Hoi Paul,
Ik ben ook een dartsnoobie en daarom help ik je graag. Ik zoek via Twitch een stream met engels commentaar. Dat cast ik dan naar mijn tv. Heb jij die mogelijkheid ook?
21:00 live en ze spelen om 21:15.
Ik wil eigenlijk live kijken op tv, is er geen 1 kanaal op ziggo van de 999 die dit uitzendquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:50 schreef Anneloos het volgende:
Hoi Paul,
Ik ben ook een dartsnoobie en daarom help ik je graag. Ik zoek via Twitch een stream met engels commentaar. Dat cast ik dan naar mijn tv. Heb jij die mogelijkheid ook?
21:00 live en ze spelen om 21:15.
Bang van niet anders zou er geen nut zijn voor Viaplay. Ik heb een SmartTV en dan kan ik de twitch app downloaden. Dan zoek ik op darts en dan kijk ik welke stream het beste werktquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk live kijken op tv, is er geen 1 kanaal op ziggo van de 999 die dit uitzend
Eerder ik. Hij is daar te netjes voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet @:wereldgozer dat ook met sexsites, casten
Nee dat is Martin Fitzmaurice, die is al heeeeeeel lang gestopt. Ook al met ademhalen geloof ik zelfsquote:
WAT EEN GEDOEquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bang van niet anders zou er geen nut zijn voor Viaplay. Ik heb een SmartTV en dan kan ik de twitch app downloaden. Dan zoek ik op darts en dan kijk ik welke stream het beste werkt.
nee dan ben je in de war met handboogschieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:56 schreef Paul het volgende:
Als je in de roos gooit is niet het beste he, dacht ik altijd vroeger
Was een racist in hart en nieren, wat dat betreft had hij hier niet onder gedaan voor bepaalde users.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is Martin Fitzmaurice, die is al heeeeeeel lang gestopt. Ook al met ademhalen geloof ik zelfs
Dit is geil!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eerder ik. Hij is daar te netjes voor.
Helemaal niet johquote:
Roos is 50 punten waard, enkele roos 25, en de triple 20 maarliefst 60 punten! Triple 19 is 57 punten waard, en de triple 18 vierenvijftig punten!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:56 schreef Paul het volgende:
Als je in de roos gooit is niet het beste he, dacht ik altijd vroeger
Nu voel ik me nog slechter als dummyquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:40 schreef koemleit het volgende:
topic openen "darts voor dummies" en vervolgens 2 vragen stellen die niks met het spelletje te maken hebben, en waarvan de antwoorden binnen enkele seconden te googlen zijn.
waarom? maar echt waaaaaarom!.
en dan daarna die opmerking over "de roos". Totale bullshit opmerking van iemand die net doet alsof ie er niks van weet, als je immers ooit een halve wedstrijd op tv hebt gezien (en dat heb je anders maak je dees topic niet) dan weet je hoe het zit.
Maar goed bovenstaande frustratie zal wel aan mij liggen.
Waarom zo zuur joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:40 schreef koemleit het volgende:
topic openen "darts voor dummies" en vervolgens 2 vragen stellen die niks met het spelletje te maken hebben, en waarvan de antwoorden binnen enkele seconden te googlen zijn.
waarom? maar echt waaaaaarom!.
en dan daarna die opmerking over "de roos". Totale bullshit opmerking van iemand die net doet alsof ie er niks van weet, als je immers ooit een halve wedstrijd op tv hebt gezien (en dat heb je anders maak je dees topic niet) dan weet je hoe het zit.
Maar goed bovenstaande frustratie zal wel aan mij liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |