Paul Hinks is gestopt ja. Dat betekent dat die er ook niet meer bij is nu.quote:
Doet @Wereldgozer dat ook met sexsites, castenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:50 schreef Anneloos het volgende:
Hoi Paul,
Ik ben ook een dartsnoobie en daarom help ik je graag. Ik zoek via Twitch een stream met engels commentaar. Dat cast ik dan naar mijn tv. Heb jij die mogelijkheid ook?
21:00 live en ze spelen om 21:15.
Ik wil eigenlijk live kijken op tv, is er geen 1 kanaal op ziggo van de 999 die dit uitzendquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:50 schreef Anneloos het volgende:
Hoi Paul,
Ik ben ook een dartsnoobie en daarom help ik je graag. Ik zoek via Twitch een stream met engels commentaar. Dat cast ik dan naar mijn tv. Heb jij die mogelijkheid ook?
21:00 live en ze spelen om 21:15.
Bang van niet anders zou er geen nut zijn voor Viaplay. Ik heb een SmartTV en dan kan ik de twitch app downloaden. Dan zoek ik op darts en dan kijk ik welke stream het beste werktquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk live kijken op tv, is er geen 1 kanaal op ziggo van de 999 die dit uitzend
Eerder ik. Hij is daar te netjes voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet @:wereldgozer dat ook met sexsites, casten
Nee dat is Martin Fitzmaurice, die is al heeeeeeel lang gestopt. Ook al met ademhalen geloof ik zelfsquote:
WAT EEN GEDOEquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bang van niet anders zou er geen nut zijn voor Viaplay. Ik heb een SmartTV en dan kan ik de twitch app downloaden. Dan zoek ik op darts en dan kijk ik welke stream het beste werkt.
nee dan ben je in de war met handboogschieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:56 schreef Paul het volgende:
Als je in de roos gooit is niet het beste he, dacht ik altijd vroeger