Ja, dit is wel een goed punt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1. Het is in zijn oorsprong een tokkiesport, en dat heeft er ook mee te maken dat het onderin de ranglijst lastig is goed te verdienen, en: iedereen begint daar. Als je het arbeidsethos hebt die de gemiddelde darter nodig heeft om mee te doen, en geen verstandelijke beperking hebt, dan zijn er leukere banen waarbij je meer kunt verdienen. Je houdt al gauw het futloze tokkievolk, of dezelfde fossielen van vroeger over.
Same here, ik vind het een leuke traditie zo rond kerst en oud & nieuw maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon alleen het WK kijken, dan heb je er geen problemen mee dat bepaalde darters alles winnen.
Ik keek vroeger wel wat meer maar ben juist door de overkill bijna volledig afgehaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Same here, ik vind het een leuke traditie zo rond kerst en oud & nieuw maar dat is het dan ook.
Lekker man, bruin fruitmandje!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]![]()
Ik gooide altijd het beste na drie pils en wat bruin fruit.
Ja dat kan, en een paar debielen doen dat dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo’n zin in Q School. Kun je je daar als debiel ook voor inschrijven eigenlijk. Dus als je 40 gemiddeld gooit? Enige voorwaarde is ¤450 aftikken?
Jerry Hendriks niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat kan, en een paar debielen doen dat dus ook.
Jij bent dikker dan dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Humphries is gewoon engdun, dat is niet vies meer. Zou hij wat onder de leden hebben of zo
Best een hoop geld voor 15 legjes verliezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo’n zin in Q School. Kun je je daar als debiel ook voor inschrijven eigenlijk. Dus als je 40 gemiddeld gooit? Enige voorwaarde is ¤450 aftikken?
Jup. Vooral bij EU Q School zie je van die idioten met 50 gemiddeld. Drie keer eraf met 5-0 en duizend euro (inschrijfgeld + hotel) lichter.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel interessant dan om elke maand 8 tientjes apart te leggen en je voor de fun in te schrijven. Zou mooi kado zijn voor iemand bij vrijgezellenfeest ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup. Vooral bij EU Q School zie je van die idioten met 50 gemiddeld. Drie keer eraf met 5-0 en duizend euro (inschrijfgeld + hotel) lichter.
in ieder geval een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch wel interessant dan om elke maand 8 tientjes apart te leggen en je voor de fun in te schrijven. Zou mooi kado zijn voor iemand bij vrijgezellenfeest ofzo
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
de_boswachter in GC / Wie gaan er dood in 2023
Zouden er ook spelers zijn die bij een ochtend/middagwedstrijd een paar biertjes drinken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar:
1. Het is in zijn oorsprong een tokkiesport, en dat heeft er ook mee te maken dat het onderin de ranglijst lastig is goed te verdienen, en: iedereen begint daar. Als je het arbeidsethos hebt die de gemiddelde darter nodig heeft om mee te doen, en geen verstandelijke beperking hebt, dan zijn er leukere banen waarbij je meer kunt verdienen. Je houdt al gauw het futloze tokkievolk, of dezelfde fossielen van vroeger over.
2. Bijna iedere darter die gezonder gaat leven moet dat bekopen met een keldering op de ranglijst. Er zijn zeldzame uitzonderingen zoals Humphries, maar bijna iedere viesdikke darter die besluit viesdun te worden verliest de balans in het gooien. Plus een hoop spelers zuipen voor de wedstrijd om een vastere hand te krijgen, ook dat zal niet enorm helpen met dunner worden.
Klopt. Op dit forum zeggen dat je user x het koppen van een bus gunt of een bepaalde dikzak taggen levert je een ban voor weken op, maar dat topic is heel normaal. Al jarenlang.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al 17 edities van dit smakeloze kutspel. Raden wie er doodgaan.
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar:
Er was toch iemand ladderzat in de eerste ronde… ben even vergeten wie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zouden er ook spelers zijn die bij een ochtend/middagwedstrijd een paar biertjes drinken?
Mickey Mansell had gesnoven volgens sommigen hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er was toch iemand ladderzat in de eerste ronde… ben even vergeten wie.
En snooker/pool dan? Of is dat vooral in Nederland een kroegspelletje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet per se iets dat uniek is voor darters. Sterker nog, in de meeste sporten valt geen droog brood te verdienen en je mag al blij zijn dat je met sponsoren de kosten enigszins weet te dekken. Het lijkt me relevanter dat darten van oorsprong vooral een kroegspelletje is. Meer een excuus om het op een zuipen te zetten dus, in tegenstelling tot andere onderbetaalde sporten waar je vooral heel veel wilskracht en discipline voor moet hebben.
Gatesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Gates was klaplam. Maar speelde volgens mij wel later op de dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |