Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een glaasje water inschenken?
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddag
Damian Molquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nou, ik ga wel verder dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.quote:
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.
Hier is het bad de hele dag LOEIHEETquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.In ONZ mag niks meer, krijg je meteen een ban
heerlijk warm, thx @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier is het bad de hele dag LOEIHEET
Ah jawel manquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.
Op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:40 schreef Anneloos het volgende:
Heftig allen.. 8 februari ben ik alweer 5 jaar lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |