Man man man wie hou je voor de gek danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Januari even van de blauwe knoop.
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wie hou je voor de gek dan
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.
Boris Krcmarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:42 schreef BufordTJustice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
Die mogen wel even op het snoetje komen zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kan vanavond de finale niet zien. Kijk morgenvroeg terug.
Ga je naar de hoeren?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kan vanavond de finale niet zien. Kijk morgenvroeg terug.
Met voetbal ook gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt heel raar om alle sessies te kijken en dan de finale te missen
Vast belangrijker inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee was het maar. Nieuwjaarsborrel met de buurt. Beetje zuipen rondom een vuurkorf.
Klompvoet wint toch, 7-4 / 7-5quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast belangrijker inderdaad![]()
Nou veel plezier maar vast hoor
Ja maar weet jij wel van dit gegeven?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klompvoet wint toch, 7-4 / 7-5
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
Slechte statistiek voor morgen:
Revanche in wk finales pdc lukt bijna altijd. (Alleen Manley niet)
Priestley - Taylor (1994 priestley, ‘96 taylor revanche)
Taylor - Part (2001 Taylor , 2003 Part revanche)
Barneveld - Taylor (2007 Barneveld, 2009 Taylor revanche)
Lewis - Anderson (2011 Lewis, 2016 Anderson revanche)
Van Gerwen - Wright (2014 van Gerwen, 2020 Wright revanche)
Van Gerwen - Smith (2019 van Gerwen, 2023 Smith revanche???)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |