Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een glaasje water inschenken?
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:18 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Biertje zou anders ook niet misstaan op deze dinsdagmiddag
Damian Molquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nou, ik ga wel verder dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.quote:
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ligt altijd een beetje aan je activiteiten gedurende de dag en hoelaat je bent opgestaan etc.
Hier is het bad de hele dag LOEIHEETquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn veel leuker dan de mensen in ONZ.In ONZ mag niks meer, krijg je meteen een ban
heerlijk warm, thx @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier is het bad de hele dag LOEIHEET
Ah jawel manquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is januari 2023. Dit doen we niet meer.
Op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:40 schreef Anneloos het volgende:
Heftig allen.. 8 februari ben ik alweer 5 jaar lid
Man man man wie hou je voor de gek danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Januari even van de blauwe knoop.
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wie hou je voor de gek dan
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Even vijf kilo eraf in een maandje en dan weer rustig opbouwen naar de zomer. Het shirtje moet toch weer uit met die snikhete zomers hier tegenwoordig. Bovendien woon ik niet extreem ver van het strand af dus eet ik daar in de zomer graag.
Boris Krcmarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:42 schreef BufordTJustice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
Die mogen wel even op het snoetje komen zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dan lekker laten bewonderen door alle lekkere wijven daar hmm hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |