Hoe ga je dit wijzigen danquote:
pak een lege flesquote:Op maandag 2 januari 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet straks enorm pissen maar nu komt er net een stint van twee sets aan. Kan wel 10 legs ON THE SPIN worden. Kut
Naturelchips en Grimbergen bij MVGquote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef Perox het volgende:
Thai Sweet Chilli chips voor zometeen bij MVG.
Dit is met pijn in mijn hart maar regels zijn regelsquote:
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van Brabantse downie - teringbelgquote:Op maandag 2 januari 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik denk dat dit een mooie avond gaat worden
even gegastmodquote:Op maandag 2 januari 2023 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is met pijn in mijn hart maar regels zijn regels
Die hebben wij ook in huis. Terwijl ik helemaal geen chips fan benquote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef Perox het volgende:
Thai Sweet Chilli chips voor zometeen bij MVG.
Nou ja ik denk dat die teringbelg eruit gaat en dat is prima.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van Brabantse downie - teringbelg
Eennalekkerste chips na Lays Piccalillyquote:Op maandag 2 januari 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben wij ook in huis. Terwijl ik helemaal geen chips fan ben
@:ggmm
Ik had het zelf al aangepast dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is not done
Je bent net Paul
Ja, ik geef Dimitri ongeveer -1% kans.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat die teringbelg eruit gaat en dat is prima.
ALLEE ALLEE ALLEE ALLEE ALLEEquote:
Lay's Piccadilly werd Barney bijna fataal.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef Doevelaer het volgende:
Eennalekkerste chips na Lays Piccalilly
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEE ALLEE ALLEE ALLEE ALLEE
EINE STRASSE, VIELE BÄUME
JA DAS IST EINE ALLEE
Ja maar dat staat toch zo vol?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Zouden ze trouwens niet eens ophouden met dat schrijven op papier en gewoon een iPadje aan de muur hangen?
0 x 2 = 0quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik verlichte gewoon het werk van @:tagliano
G.W. Bush?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens ongevraagd ergens binnen viel?
Obama?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens ongevraagd ergens binnen viel?
even verversenquote:
Ach, zo vaak is het nog geen diep in de nacht geweest.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zijn die halve finales zo laat
Kwartfinales snap ik beter
Als je daar nu pas achter komt loop je nogal achter jaquote:
Misschien kan @capuchon_jongen wat verzinnenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Walgelijk publiek, wat moet hun straf worden?
Tribunalen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag komt me niet zo lekker uitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zo vaak is het nog geen diep in de nacht geweest.
bar dichtgooien?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef monkyyy het volgende:
.de verried ook het een en ander maar goedquote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je daar nu pas achter komt loop je nogal achter ja
Ja ik klikte een andere aan.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je daar nu pas achter komt loop je nogal achter ja
Ja alleen die kijkt ze nietquote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
.de verried ook het een en ander maar goed
Eens. Die Excelsior supporters moeten eens normaal doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef Szura het volgende:
Duitse publiek is bijna net zo walgelijk als Rotterdam
verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zijn die halve finales zo laat
Kwartfinales snap ik beter
Maakt niet uit, 2023 wordt jouw jaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaag komt me niet zo lekker uit
@Scrummie ?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben door een lieve man een abbo gegund. Nee, het was niet Wereldgozer. Die is nu viesmad. Krijg je ervan..
@Dr_Flash weer?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben door een lieve man een abbo gegund. Nee, het was niet Wereldgozer. Die is nu viesmad. Krijg je ervan..
Dat ligt wat lastig want de finale moet in het nieuwe jaar vallen en dat valt dit jaar dan wat ongelukkigquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Kunnen de kwartfinale niet inplannen op een vrijdag, de halve finale op een zaterdagavond. en de finale ergens vroeg op Zondag avond?
Als ze het WK welgeteld 5 dagen later hebben gestart.
@Dr_Flashquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Dat valt godverdomme te hopen want wat was 2022 kutquote:
Wie heeft jou een abo gegeven?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Maar even. Ik heh advertenties uitgezet, maar nog steeds poppen ze up.
Ja er is wat mis met de nieuwe adboer blijkbaar. Wordt aan gewerkt. Misschien heb je er morgen nog wat aanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Maar even. Ik heh advertenties uitgezet, maar nog steeds poppen ze up.
Tijd voor een stadionverbodquote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom grijpt die caller nooit in?
Nweh.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Een robbertje vechten in het publiek tussen Engelse tokkies & Duitse bierzuipers zou wel een nieuwe dimensie op het darten kunnen werpen.
DARTSHOOLIGANS
Daar zou ik wel naar kijken ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Een robbertje vechten in het publiek tussen Engelse tokkies & Duitse bierzuipers zou wel een nieuwe dimensie op het darten kunnen werpen.
DARTSHOOLIGANS
Het overwicht wat George Noble heeft zit 'm voornamelijk in zijn lichaamsgewicht.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Als ze 5 dagen later hebben gestart dan was de kwartifnale op vrijdag, de halve finale op zaterdag en de finale op zondag.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt wat lastig want de finale moet in het nieuwe jaar vallen en dat valt dit jaar dan wat ongelukkig
Als hij wint krijgen we zo’n speech als in 40-45.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef Szura het volgende:
Lekker tempo
Helaas straks vertragende depri gek Dimi
Misschien kunnen ze zoiets organiseren aan het Acaciaplantsoen @Lonaaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
DARTSHOOLIGANS
Dit was zo tenenkrommend.quote:
Ja dat klopt maar dan ligt het schema voor jaareinde weer in duigenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ze 5 dagen later hebben gestart dan was de kwartifnale op vrijdag, de halve finale op zaterdag en de finale op zondag.
Dat kunnen ze, ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zoiets organiseren aan het Acaciaplantsoen @:lonaa
Welk toernooi zou jij schrappen?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dan ligt het schema voor jaareinde weer in duigen
Beetje gecompliceerd wel
Erg mooiquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Noble maten met MvG ja?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vast te lang in een warm bad gezeten met holmaatje Van Gerwen.
Beter de kerstboom dan jou.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin vindt het nu een goed moment om de kerstboom af te tuigen.
Stekker van de lampjes eruit en dat ding naar de tering schoppen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef fetX het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Stekker van de lampjes eruit en dat ding naar de tering schoppen.
Vrouw de stofzuiger geven
Wij hebben hem met versiering en al bij de weggezetquote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef fetX het volgende:
Beter internet kopen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh stream loopt toch ahter. Goed om te weten dat ie zo 161 uit gaat gooien
En toch hopen dat ie mis gaat hequote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Heb je geen last van buffering? Anders redelijk onverklaarbaar hoe dat zo kan vertragen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
lekkere e-wastescheidingquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hebben met met versiering en al bij de weggezet
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hebben met met versiering en al bij de weggezet
Ik heb van heel veel dingen lastquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heb je geen last van buffering? Anders redelijk onverklaarbaar hoe dat zo kan vertragen.
Gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Stukje Finkers.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.
Hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit is niet meer leuk. Elke 2 minuten krijg ik dit scherm.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Mis gaat iets.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit gaat misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Uiteindelijk belandt het toch de oven inquote:
835 oliebollen met mayo?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Volgens mij zitten we al op 835 @:dr_flash
lijkt me correct met 16 vandaag so farquote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Volgens mij zitten we al op 835 @:dr_flash
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit is niet meer leuk. Elke 2 minuten krijg ik dit scherm.Hier is iets niet in de haak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dobbie was echt ranzig slecht gisteren.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVG - Doby in 18 legs
Hier al 21 legs
Hahaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Doe even feedback sturen dan. Danny gaat er meteen mee aan de slag.
Er kunnen nog 40/45 legs bijkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVG - Doby in 18 legs
Hier al 21 legs
ik hoop omgekeerdquote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat zo laat worden
Hopelijk gaat het belgje er met 6-0 af
Afhankelijk van hoe veel geld je overmaakt?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
laptop / PC een optie? Dat het mobiel niet te doen is geloof ik meteenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja dit wilde ik delen. Dit elke 1 min. Niet meer leuk..
In 2027.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gewoon van het balkon af.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
echt 10 legs in die 2 sets he.
EVen naar de overloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |