Matig, slechtquote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was vrijwel de enige aanwezige die daadwerkelijk keek naar het dartsen.
FB / Moet er nou echt op iedere pagina een overlay advertentie?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Anneloos het volgende:
Heel mijn browser loopt vast door die pleuris advertenties van fok
Mijn stream loopt ook achter.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
In dit geval met de Viaplay uitzending
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.quote:
Niet gelezen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische vogelpik
Belgische vogelpikbord met verschillende rondes in verschillende kleuren
Speluitleg
Het doelblok heeft een diameter van 18 cm en is verdeeld in 6 concentrische gebieden. Een pijltje in de roos levert 50 punten op. De overige cirkels van het hebben van binnen naar buiten volgende waarden: 25, 20, 15, 10, 5. Het middelpunt van de roos hangt anderhalve meter boven de grond.
Naargelang de afspraak krijgt iedere speler 3 of 4 pijltjes. Vanop een afstand van 1,5 m tot 2 m werpt iedere speler beurt om beurt zijn 3 of 4 pijltjes achtereenvolgend naar het doel. Dit gebeurt bovenhands en vanuit de pols. De zone waarin het pijltje belandt, bepaalt de punten. Per speler worden de punten van de 3 of 4 pijltjes samengeteld. De winnaar is vanzelfsprekend diegene met de hoogste score. Er kan gespeeld worden in een vooraf bepaald aantal worpen of naar een vooraf bepaald getal.
Doneren.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.
Ik heb anders nergens last van.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.
Gewoon een synoniem voor het Darten. Wordt vooral in de (West-)Vlaamse dorpen gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |