Nee maar ik zag je like binnenkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Anneloos het volgende:
Klopt @:Tagliano ik loop wat achter. Had je ergens een reactie op verwacht?
Net 3 legs gegooidquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Smiss heeft zijn schroeivorm meegenomen naar Ellie Pellie vanavond.
Ja, sorry.. hele online gesprekken over hoe ik dubbel een etentje heb geboekt met verschillende mensen en hoe mensen daar nu geïrriteerd over zijn. Zeikerds en dan nog doen ook alsof ze iets beters te doen haddenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar ik zag je like binnenkomen
Wereldkampioenschap halve finale. Lekker van genieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels al zesenzeventig keer "WORLD CHAMPIONSHIP SEMIFINALS" gehoord
Dan loop je voorquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Mijn stream loopt achter.. ik zit op 1 leg voor clemens 2 voor smish..
Tot over een topic of drie.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dat is in dit tempo ongeveer een halve minuutquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dit had niet gehoeven.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per definitie maar
[ afbeelding ]
Nee alleen als je er 2 gooitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
100k aan pondjes geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal al gesignaleerd?
Bassieadriaan uitzwaaien.gif
Die zit nu te genieten met een chocomel zonder slagroom.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal al gesignaleerd?
Bassieadriaan uitzwaaien.gif
Dat hoeft nog veel minder.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ik had ook mvg.jpeg kunnen plaatsen
Joh.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Als Clemens de volgende set pakt, staat het weer 1-1
Je zit me te fokken.. loop ik zo achterquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Oh is dat hetquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wereldkampioenschap halve finale. Lekker van genieten.
Ik doe even de strategische bespreking tussen door.quote:
En als Smiss de volgende set pakt?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
ja over 4 jaar een keertjequote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het zoals 14-18 is dan winnen de Engelsen
Alles gaat mokertraagquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De likes gaan ook weer echt mokertraag
Even getest, ging razendsnel.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De servers roken door het gifje van @Szuraquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat klopt wel.quote:
Alles is mokertraag. En @Dr_Flash maar investeren in deze Aldi zooiquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts. Wat zie ikquote:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Ik was even douchen, uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Heb ik nog iets gemist die eerste set?
Morgen zal Jerry er wel weer zitten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Irritant dat Meulenkamp er het vaakst zit.
Ik ging even los over een collega user.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Leuk joch ben je ookquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles is mokertraag. En @:dr_flash maar investeren in deze Aldi zooi
Smiss gooide 144 gemiddeld met zijn eerste 3 pijlen. Verder niet zoveelquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Als je daadwerkelijk als 12 jarig jochie op Fok zit en dit ziet kom je de hele dag terug in de hoop op meer van zulks. En maar masten tot de vellen er aan hangenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts. Wat zie ik![]()
Ik zou nooit meer op FOK! durven komen
veel 180'ersquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Laatste kerstkransjes opgegetenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook snacks bij de wedstrijd?
Krentenbol met kaas.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Stroopwafeltjequote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Het is 2023, dus dat doen we niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Pringles Flame Spicyquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
In die volgordequote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Neem een abo.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jij bent toch 12?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOg niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Pepernootje maar ik zit er al weer vol van.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Herhalingsgevaarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
Hahaha. Het hele WK durft niemand een tiet te posten. Szura is de eerste die kraakt.
Anders weer viesdikgezeik en daar trek ik me heel veel van aanquote:
Blokjes oude kaas (met mosterd)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Misschien als je 6 bent ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oliebolletje mayo?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:
Zin in krentnbol met kaas en kerstkransjes nu
Die zien we samen met @Zipportal dus pas in 2028 terug!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
Hahaha. Het hele WK durft niemand een tiet te posten. Szura is de eerste die kraakt.
ik wist dat dit ging komen.quote:
broccoliroosjes nou goedquote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor ongezonds ga je nu in de airfyer flikkeren?
Dan zou je @capuchon_jochie heten denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts.
Duitse offensieven lopen altijd vast.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Het Duitse offensief lijkt vast te lopen.
Nepsupporter van Dimi ben je.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als smith ook zo gooit in de finale dan heeft MVG een probleem
Ja maar vd Bergh komt in de finalequote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smith - MvG wordt een geweldige finale
Ik dacht altijd dat @Caland hetero was.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, @:caland is een waterpoloër
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.quote:
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.quote:
Sinds zijn airpods gejat zijn, is hij van de verkeerde kant.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
De sloopkogel gaat niets overlaten van die Belg.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.
Nee, dat is een act die hij doet omdat hij erg onzeker is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien postenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.
Ik ga m niet inkoppen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.
Ga jij toeterend door de straten als Depri wint?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien heeft MVG wel een offday.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De schuld van dat teringwijf van Bouhlarouz.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds zijn airpods gejat zijn, is hij van de verkeerde kant.
heb je mijn bladerdeeghapjes gemist dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien posten
Het was alleen maar bier en bier bij Lonaa. 14 dagen dronken rondgelopenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien posten
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als een snack voor hoger opgeleiden.
Vrouwproblemenquote:
Ik neem het terug, dàt was je meest culinaire post.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je mijn bladerdeeghapjes gemist dan?
Herinner me hier over een maandje of 11 nog even aan, dan zal ik je nomineren bij de Fok! Awards.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Szura het volgende:
Enorm veel likes gescoord, krijg ik nou een FOK award? Die krijg je ook voor iedere scheet namelijk.
Dat valt wel mee, gewoon van de markt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als een snack voor hoger opgeleiden.
Het ging niet over mij.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was alleen maar bier en bier bij Lonaa. 14 dagen dronken rondgelopen
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik neem het terug, dàt was je meest culinaire post.
Moet bekennen dat ik de volgende dag bladerdeeg en mini knaks heb gehaald.
Ja nieuwjaarsborrel in den kroeg, zat aan de goede kant van de bar. En 's middags redelijk fris en fruitig.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heb je gisteren wel kunnen kijken eigenlijk
Dit is onwaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..
Ik heb vandaag Sajoer Oblok Oblok gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..
Hoe was de stemming in de kroeg bij het Pricemomentquote:Op maandag 2 januari 2023 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nieuwjaarsborrel in den kroeg, zat aan de goede kant van de bar. En 's middags redelijk fris en fruitig.
Neem een abo.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Anneloos het volgende:
Heel mijn browser loopt vast door die pleuris advertenties van fok
doneren, meisjequote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik was vrijwel de enige aanwezige die daadwerkelijk keek naar het dartsen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe was de stemming in de kroeg bij het Pricemoment
Met wat precies?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Ronzz het volgende:
Sjezus ik loop echt weer mijlenver achter vanavond.
Matig, slechtquote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was vrijwel de enige aanwezige die daadwerkelijk keek naar het dartsen.
FB / Moet er nou echt op iedere pagina een overlay advertentie?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:13 schreef Anneloos het volgende:
Mijn stream loopt ook achter.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
In dit geval met de Viaplay uitzending
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.quote:
Niet gelezen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische vogelpik
Belgische vogelpikbord met verschillende rondes in verschillende kleuren
Speluitleg
Het doelblok heeft een diameter van 18 cm en is verdeeld in 6 concentrische gebieden. Een pijltje in de roos levert 50 punten op. De overige cirkels van het hebben van binnen naar buiten volgende waarden: 25, 20, 15, 10, 5. Het middelpunt van de roos hangt anderhalve meter boven de grond.
Naargelang de afspraak krijgt iedere speler 3 of 4 pijltjes. Vanop een afstand van 1,5 m tot 2 m werpt iedere speler beurt om beurt zijn 3 of 4 pijltjes achtereenvolgend naar het doel. Dit gebeurt bovenhands en vanuit de pols. De zone waarin het pijltje belandt, bepaalt de punten. Per speler worden de punten van de 3 of 4 pijltjes samengeteld. De winnaar is vanzelfsprekend diegene met de hoogste score. Er kan gespeeld worden in een vooraf bepaald aantal worpen of naar een vooraf bepaald getal.
Doneren.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.
Ik heb anders nergens last van.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit mag helemaal niet wat je aan het doen bent weet je dat? Dat heet misleiding. Want met een abo is het net zo klote als zonder.
Gewoon een synoniem voor het Darten. Wordt vooral in de (West-)Vlaamse dorpen gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |