Nee maar ik zag je like binnenkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Anneloos het volgende:
Klopt @:Tagliano ik loop wat achter. Had je ergens een reactie op verwacht?
Net 3 legs gegooidquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Smiss heeft zijn schroeivorm meegenomen naar Ellie Pellie vanavond.
Ja, sorry.. hele online gesprekken over hoe ik dubbel een etentje heb geboekt met verschillende mensen en hoe mensen daar nu geïrriteerd over zijn. Zeikerds en dan nog doen ook alsof ze iets beters te doen haddenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar ik zag je like binnenkomen
Wereldkampioenschap halve finale. Lekker van genieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels al zesenzeventig keer "WORLD CHAMPIONSHIP SEMIFINALS" gehoord
Dan loop je voorquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Mijn stream loopt achter.. ik zit op 1 leg voor clemens 2 voor smish..
Tot over een topic of drie.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dat is in dit tempo ongeveer een halve minuutquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dit had niet gehoeven.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per definitie maar
[ afbeelding ]
Nee alleen als je er 2 gooitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
100k aan pondjes geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal al gesignaleerd?
Bassieadriaan uitzwaaien.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |