Herhalingsgevaarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
Hahaha. Het hele WK durft niemand een tiet te posten. Szura is de eerste die kraakt.
Anders weer viesdikgezeik en daar trek ik me heel veel van aanquote:
Blokjes oude kaas (met mosterd)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook snacks bij de wedstrijd?
Misschien als je 6 bent ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts. Wat zie ik![]()
Ik zou nooit meer op FOK! durven komen
Oliebolletje mayo?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:
Zin in krentnbol met kaas en kerstkransjes nu
Die zien we samen met @Zipportal dus pas in 2028 terug!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
Hahaha. Het hele WK durft niemand een tiet te posten. Szura is de eerste die kraakt.
ik wist dat dit ging komen.quote:
broccoliroosjes nou goedquote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor ongezonds ga je nu in de airfyer flikkeren?
Dan zou je @capuchon_jochie heten denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts.
Duitse offensieven lopen altijd vast.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Het Duitse offensief lijkt vast te lopen.
Nepsupporter van Dimi ben je.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als smith ook zo gooit in de finale dan heeft MVG een probleem
Ja maar vd Bergh komt in de finalequote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smith - MvG wordt een geweldige finale
Ik dacht altijd dat @Caland hetero was.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, @:caland is een waterpoloër
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.quote:
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.quote:
Sinds zijn airpods gejat zijn, is hij van de verkeerde kant.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
De sloopkogel gaat niets overlaten van die Belg.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.
Nee, dat is een act die hij doet omdat hij erg onzeker is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien postenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |