Het ging niet over mij.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was alleen maar bier en bier bij Lonaa. 14 dagen dronken rondgelopen
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik neem het terug, dàt was je meest culinaire post.
Moet bekennen dat ik de volgende dag bladerdeeg en mini knaks heb gehaald.
Ja nieuwjaarsborrel in den kroeg, zat aan de goede kant van de bar. En 's middags redelijk fris en fruitig.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heb je gisteren wel kunnen kijken eigenlijk
Dit is onwaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..
Ik heb vandaag Sajoer Oblok Oblok gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2023 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die post was al culinairder dan alles wat jullie allemaal bij elkaar produceerden trouwens..
Hoe was de stemming in de kroeg bij het Pricemomentquote:Op maandag 2 januari 2023 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nieuwjaarsborrel in den kroeg, zat aan de goede kant van de bar. En 's middags redelijk fris en fruitig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |