Nee maar ik zag je like binnenkomenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Anneloos het volgende:
Klopt @:Tagliano ik loop wat achter. Had je ergens een reactie op verwacht?
Net 3 legs gegooidquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Smiss heeft zijn schroeivorm meegenomen naar Ellie Pellie vanavond.
Ja, sorry.. hele online gesprekken over hoe ik dubbel een etentje heb geboekt met verschillende mensen en hoe mensen daar nu geïrriteerd over zijn. Zeikerds en dan nog doen ook alsof ze iets beters te doen haddenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar ik zag je like binnenkomen
Wereldkampioenschap halve finale. Lekker van genieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels al zesenzeventig keer "WORLD CHAMPIONSHIP SEMIFINALS" gehoord
Dan loop je voorquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Mijn stream loopt achter.. ik zit op 1 leg voor clemens 2 voor smish..
Tot over een topic of drie.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dat is in dit tempo ongeveer een halve minuutquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Anneloos het volgende:
Dit had niet gehoeven.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per definitie maar
[ afbeelding ]
Nee alleen als je er 2 gooitquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
100k aan pondjes geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg je een extra prijs voor een 9-darter?
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal al gesignaleerd?
Bassieadriaan uitzwaaien.gif
Die zit nu te genieten met een chocomel zonder slagroom.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal al gesignaleerd?
Bassieadriaan uitzwaaien.gif
Dat hoeft nog veel minder.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ik had ook mvg.jpeg kunnen plaatsen
Joh.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Als Clemens de volgende set pakt, staat het weer 1-1
Je zit me te fokken.. loop ik zo achterquote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Oh is dat hetquote:Op maandag 2 januari 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wereldkampioenschap halve finale. Lekker van genieten.
Ik doe even de strategische bespreking tussen door.quote:
En als Smiss de volgende set pakt?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef monkyyy het volgende:
ja over 4 jaar een keertjequote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het zoals 14-18 is dan winnen de Engelsen
Alles gaat mokertraagquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De likes gaan ook weer echt mokertraag
Even getest, ging razendsnel.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De servers roken door het gifje van @Szuraquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat klopt wel.quote:
Alles is mokertraag. En @Dr_Flash maar investeren in deze Aldi zooiquote:Op maandag 2 januari 2023 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts. Wat zie ikquote:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Ik was even douchen, uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Heb ik nog iets gemist die eerste set?
Morgen zal Jerry er wel weer zitten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Irritant dat Meulenkamp er het vaakst zit.
Ik ging even los over een collega user.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Leuk joch ben je ookquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles is mokertraag. En @:dr_flash maar investeren in deze Aldi zooi
Smiss gooide 144 gemiddeld met zijn eerste 3 pijlen. Verder niet zoveelquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Als je daadwerkelijk als 12 jarig jochie op Fok zit en dit ziet kom je de hele dag terug in de hoop op meer van zulks. En maar masten tot de vellen er aan hangenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stel je voor ik ben 12 en hou van Darts. Wat zie ik![]()
Ik zou nooit meer op FOK! durven komen
veel 180'ersquote:Op maandag 2 januari 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Laatste kerstkransjes opgegetenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook snacks bij de wedstrijd?
Krentenbol met kaas.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Stroopwafeltjequote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Het is 2023, dus dat doen we niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Pringles Flame Spicyquote:Op maandag 2 januari 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |