Nepsupporter van Dimi ben je.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als smith ook zo gooit in de finale dan heeft MVG een probleem
Ja maar vd Bergh komt in de finalequote:Op maandag 2 januari 2023 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smith - MvG wordt een geweldige finale
Ik dacht altijd dat @Caland hetero was.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, @:caland is een waterpoloër
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.quote:
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.quote:
Sinds zijn airpods gejat zijn, is hij van de verkeerde kant.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
De sloopkogel gaat niets overlaten van die Belg.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Ik hoop wel op Dimi, maar vrees en denk MVG.
Nee, dat is een act die hij doet omdat hij erg onzeker is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat @:caland hetero was.
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien postenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.
Ik ga m niet inkoppen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die blancheer ik en dan veeg ik ze door de kaasfondue. DAT is pas lekker.
Ga jij toeterend door de straten als Depri wint?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien heeft MVG wel een offday.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De schuld van dat teringwijf van Bouhlarouz.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds zijn airpods gejat zijn, is hij van de verkeerde kant.
heb je mijn bladerdeeghapjes gemist dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien posten
Het was alleen maar bier en bier bij Lonaa. 14 dagen dronken rondgelopenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is het meest culinaire wat ik je in de afgelopen 3 weken heb zien posten
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als een snack voor hoger opgeleiden.
Vrouwproblemenquote:
Ik neem het terug, dàt was je meest culinaire post.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je mijn bladerdeeghapjes gemist dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |