Wie heeft jou een abo gegeven?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Maar even. Ik heh advertenties uitgezet, maar nog steeds poppen ze up.

Ja er is wat mis met de nieuwe adboer blijkbaar. Wordt aan gewerkt. Misschien heb je er morgen nog wat aanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Anneloos het volgende:
Maar even. Ik heh advertenties uitgezet, maar nog steeds poppen ze up.

Tijd voor een stadionverbodquote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom grijpt die caller nooit in?

Nweh.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Een robbertje vechten in het publiek tussen Engelse tokkies & Duitse bierzuipers zou wel een nieuwe dimensie op het darten kunnen werpen.
DARTSHOOLIGANS

Daar zou ik wel naar kijken ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Een robbertje vechten in het publiek tussen Engelse tokkies & Duitse bierzuipers zou wel een nieuwe dimensie op het darten kunnen werpen.
DARTSHOOLIGANS

Het overwicht wat George Noble heeft zit 'm voornamelijk in zijn lichaamsgewicht.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:

quote:Op maandag 2 januari 2023 21:28 schreef de_boswachter het volgende:

Als ze 5 dagen later hebben gestart dan was de kwartifnale op vrijdag, de halve finale op zaterdag en de finale op zondag.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt wat lastig want de finale moet in het nieuwe jaar vallen en dat valt dit jaar dan wat ongelukkig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |