Wij hebben hem met versiering en al bij de weggezetquote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin vindt het nu een goed moment om de kerstboom af te tuigen.
Beter internet kopen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh stream loopt toch ahter. Goed om te weten dat ie zo 161 uit gaat gooien
En toch hopen dat ie mis gaat hequote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Heb je geen last van buffering? Anders redelijk onverklaarbaar hoe dat zo kan vertragen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Lonaa het volgende:
lekkere e-wastescheidingquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hebben met met versiering en al bij de weggezet
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hebben met met versiering en al bij de weggezet
Ik heb van heel veel dingen lastquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heb je geen last van buffering? Anders redelijk onverklaarbaar hoe dat zo kan vertragen.
Gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Stukje Finkers.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar geprobeerd, maar ze namen mijn vriendin niet mee.
Hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit is niet meer leuk. Elke 2 minuten krijg ik dit scherm.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Mis gaat iets.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Dit gaat misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Anneloos het volgende:
Uiteindelijk belandt het toch de oven inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |