Valentijn had het ook over Barney. Direct in het begin.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Topsporters eten twee uur voor de wedstrijd een pan pasta.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Darts associėren met topsportquote:Op donderdag 29 december 2022 11:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Topsporters eten twee uur voor de wedstrijd een pan pasta.
Het is geen hogere wiskunde meer.
Heb die wedstrijd gemist, maar wel een mooie ontwikkeling heeft die jongen gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend veel medelijden met Jim inmiddels.
Die discussie is zo 2016.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darts associėren met topsport
Hij speelde twee sets ijzersterk boven de 100+. En daarna viel hij stil, zelf zegt hij door de WK-wesp, maar ik vind het buitengewoon shockerend als dat zijn ritme verpest heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb die wedstrijd gemist, maar wel een mooie ontwikkeling heeft die jongen gemaakt.
Dooie Noppert faalde ook met zijn pretloting?
Gaf hij echt de wesp de schuld van een ineenstorting? Wel een heel slecht excuusquote:Op donderdag 29 december 2022 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij speelde twee sets ijzersterk boven de 100+. En daarna viel hij stil, zelf zegt hij door de WK-wesp, maar ik vind het buitengewoon shockerend als dat zijn ritme verpest heeft.
Rock en Aspinall gooide maar een leg meer dan Van Gerwen en Suljović (29 om 28)quote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen op 12x180 deze ronde, nog zonder een zevensetter. Dat zegt alles.
Rock en Aspinall kwamen in zeven sets tot respectievelijk 13 en 12
Oh, wacht. Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaf hij echt de wesp de schuld van een ineenstorting? Wel een heel slecht excuus
Hij had ook wel een topjaar, maar dit was toch de uitgelezen kans om minimaal de kwartfinale te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wacht. Nee.
Hij had er eigenlijk geen verklaring voor maar relativeerde het opvallend snel.
Maar Noppert kon ook alweer snel relativeren. ,,Dit is natuurlijk een tegenvaller, maar over het hele jaar ben ik super tevreden. En vier jaar geleden droomde ik er nog van om op het WK te staan. Ik denk liever zo dan dat ik mezelf in de put praat.”
Een uitermate sympathieke reactie van Dannyquote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wacht. Nee.
Hij had er eigenlijk geen verklaring voor maar relativeerde het opvallend snel.
Maar Noppert kon ook alweer snel relativeren. ,,Dit is natuurlijk een tegenvaller, maar over het hele jaar ben ik super tevreden. En vier jaar geleden droomde ik er nog van om op het WK te staan. Ik denk liever zo dan dat ik mezelf in de put praat.”
eerder voeding eten die de concentratie flink verhoogd?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darts associėren met topsport
Ik vind het wel een beetje opvallend. Het WK is waar iedereen het voor doet, je bent seed #9, je weg ligt redelijk open en dan maak je er dit van?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een uitermate sympathieke reactie van Danny
Snap ik, maar ik zie liever 'Nou ja, dit was niet wat ik er van gehoopt had maar al met al was het een prima jaar' dan een reactie zoals die van, ik noem maar wat, Wattimena.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje opvallend. Het WK is waar iedereen het voor doet, je bent seed #9, je weg ligt redelijk open en dan maak je er dit van?
Gewoon altijd vetmesten met bedorven Chinees.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Dan ben je een ruime 25 jaar een van 's werelds beste darters en nóg weet je niet wat een beetje het schema is dat voor jou het best uitpakt?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me ook niet een heel grote uitdaging om ergens tussen 16 en 21 uur ergens wat te eten te kunnen krijgen. Zeker niet in de buurt van Londenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
RayaJe bent een grote kerel. Je hebt zoveel toernooien gespeeld. Dan zeg je toch tegen zo'n chefkok van ja ik wil zo en zo laat eten. Klaar.
Wat een gezeik weer
Na een eenvoudige overwinning uitspreken dat je liever niet zo vroeg speelt (net als het gros van de darters, niemand wil de middagsessie starten) is wel iets anders dan na een kansloze nederlaag de oorzaak zoeken bij het kippetje wat je om half twee hebt gegeten.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan ben je een ruime 25 jaar een van 's werelds beste darters en nóg weet je niet wat een beetje het schema is dat voor jou het best uitpakt?
Eergisteren Van den Bergh al met dat gezeik over dat hij 'zo vroeg' spelen niet zo fijn vindt, want dan moet hij erg vroeg op (wekker om 8 uur zou toch ruim voldoende moeten zijn?) en kan hij niet 'gewoon om 1 uur 's nachts naar bed'. Wat een gezanik allemaal joh. Matige profs. Moet je nagaan hoe goed ze zouden zijn als ze dit soort dingen allemaal zonder problemen op orde hadden.
Nee tuurlijk, dat is zeker zo, maar doen alsof het zo moeilijk is om rond 23.00 naar bed te gaan klinkt zo overdreven, het is niet dat de eerste sessie op een WK 's ochtends om 9-10 uur begint, zoals in allerlei sporten wel het geval isquote:Op donderdag 29 december 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na een eenvoudige overwinning uitspreken dat je liever niet zo vroeg speelt (net als het gros van de darters, niemand wil de middagsessie starten) is wel iets anders dan na een kansloze nederlaag de oorzaak zoeken bij het kippetje wat je om half twee hebt gegeten.
Mwah je slaapritme naar beneden aanpassen is altijd lastig. Als vdBergh tegen Wright had gemoeten de volgende ronde had hij nu de laatste partij moeten spelen en was hij dus half twee klaar. Als je alles tot de puntjes perfect wil hebben niet gewenst. Maar ik denk dat Dimitri de middagsessie beginnen gevoelsmatig gewoon klote vindtquote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat is zeker zo, maar doen alsof het zo moeilijk is om rond 23.00 naar bed te gaan klinkt zo overdreven, het is niet dat de eerste sessie op een WK 's ochtends om 9-10 uur begint, zoals in allerlei sporten wel het geval is
Maar inderdaad, wel zeker een ander niveau dan Van Barneveld's geneuzel
In dit topic zitten ze al om 9u aan de oliebollen (met evt mayo)quote:Op donderdag 29 december 2022 12:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik snap wel dat het lastig is om al rond een uurtje of 11 aan het bier te moeten.
Echt hoor, eens een zeikerd....quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar qua eten en dergelijke zou je na jaren ervaring gewoon perfect moeten weten wat bij jou past. Zeker als je een chefkok in huis hebt kan je het tot in puntjes regelen.
Dan passen ze prima in DRTquote:Op donderdag 29 december 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.
0!quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij vandaag al op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |