quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Er werd hard gebruld op de pingpongquote:Op woensdag 28 december 2022 23:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vertel eens, wat ging er door je heen toen Suljovic die ene finish van het jaer gooide?
lekker hoor polderturkie!!!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:56 schreef polderturk het volgende:
Ik roep de krachten van Jomanda op. Vervloek viesdikke Smith.
Weet je wie ook onder druk bezweek?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dwergje bezwijkt onder de DRUK VAN DE DUITSE PERS
Max Hopp?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook onder druk bezweek?
Vaak gebeurd dat diegene dan ook wereldkampioen werd.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:56 schreef The_Undertone het volgende:
Smiss ontsnapt langst het kleinste deurtje
Peter R?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Virgil van Dijk en Steven Berghuisquote:Op woensdag 28 december 2022 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liesbeth?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog een list in gedachte.
Shepherd.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik hoorde vanavond de naam Jason Lowe, is dat de grootste eendagsvlieg ooit?
Kirk Shepperd?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
TR gezetquote:Op woensdag 28 december 2022 23:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog een list in gedachte.
Leicester City.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alle drie tegelijk heerlukkkkquote:
Ja daar dacht ik ook aan, maar dat was over een heel toernooi. Van Lowe kan ik 1 pot herinneren en dat was tegen Michael Smith. Daarna nooit gezienquote:
De rest is bonus, volledig met je eensquote:Op donderdag 29 december 2022 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn stelregel is: minstens zes uur slaap
Nou ja, ik lig èn slaap nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kun je prima op functioneren.
Jaren erna nog diverse prijzen gepaktquote:
Ook al faalt Smith, dan nog hou ik van je.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ga nu niet weer choken Smiss. Vervul mijn profetie.
Puntje de neus genotquote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kun je prima op functioneren.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
Ja ja, gokken is voor proleten. Ik doe het nooit weer.
Ik met de kleine soms 1 uur GENOTquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen nacht ook maar 4,5.
Stukje aanslagquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
Morgen om 10u op Schiphol. Dat zijn nog genoeg uren slaap.
Nog andere plannen in Londen?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
Lopen we elkaar net mis. Veel plezier!!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
Gehapt.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jaren erna nog diverse prijzen gepakt
Derhalve: ONZIN
Wat een kutkindquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met de kleine soms 1 uur GENOT
Had je je vrouw maar niet zwanger moeten schoppen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met de kleine soms 1 uur GENOT
Duitsers komen heel snel op en op het einde verliezen ze WEERquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen meestal en op het einde winnen de Duitsers.
Maar dit lijkt vandaag niet te kloppen
Ik laat je quote Smith wint dit nooit meer maar even achterwegen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
Ja ja, gokken is voor proleten. Ik doe het nooit weer.
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog andere plannen in Londen?
Karaoke jaaaaaquote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.
Heb je de beelden gezien van de Nederlandse fans in dat café?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.
Dankjewelquote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lopen we elkaar net mis. Veel plezier!!
Maak jij even het voorspelspel in orde voor de eerste achtste finales morgen ouwe rukbeerquote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien van de Nederlandse fans in dat café?
Herstelbetalingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerst de tweede wereldoorlog verliezen, dan in de groepsfase van het WK voetbal eruit en nu dit. Slechte periode voor Duitsland.
Ik kan me niet voorstellen dat dit positieve beelden zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien van de Nederlandse fans in dat café?
Je bent niet beperkt genoeg om daar binnen te mogen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar ben ik net aan begonnen, alleen nog een paar bonusvraagjes verzinnenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maak jij even het voorspelspel in orde voor de eerste achtste finales morgen ouwe rukbeer
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daar ben ik net aan begonnen, alleen nog een paar bonusvraagjes verzinnen
Lekker het microfoontje pakken en karaoke lekker manquote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit positieve beelden zijn.
En ik ben ook bang dat het niks voor mij is, al vind ik met een paar bier op het al snel prima
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik laat je quote Smith wint dit nooit meer maar even achterwegen.
Zegt genoeg over het waanzinnige percentage van Williams dat Suljovic er niet eens aan komt. Allebei nog verloren ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:slechtewoordgrappen suljovic uiteindelijk 65 procent en komt daarmee 0,22 procent tekort. Alsnog Sjim!
Ik heb zo ontzettend veel medelijden met Jim inmiddels.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het waanzinnige percentage van Williams dat Suljovic er niet eens aan komt. Allebei nog verloren ook
Jamie Lewis.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDENquote:Op donderdag 29 december 2022 01:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nixon was ook een enorme fluke.
Waarschijnlijk 2004.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Barney vs Taylor WK 2007. Ze gingen tot het gaatje.
quote:2001: 24 (Phil Taylor 21-3 John Part) ** Shortest final since move to 13 sets
2002: 26 (Phil Taylor 21-5 Peter Manley)
2003: 52 (Phil Taylor 27-25 John Part) ** Won by John Part
2004: 64 (Phil Taylor 34-30 Kevin Painter) ** Longest final
2005: 47 (Phil Taylor 28-19 Mark Dudbridge)
2006: 27 (Phil Taylor 21-6 Peter Manley)
2007: 57 (Raymond van Barneveld 29-28 Phil Taylor)
2008: 40 (John Part 25-15 Kirk Shepherd)
2009: 35 (Phil Taylor 23-12 Raymond van Barneveld)
2010: 42 (Phil Taylor 26-16 Simon Whitlock)
2011: 45 (Adrian Lewis 24-21 Gary Anderson)
2012: 43 (Adrian Lewis 23-20 Andy Hamilton)
2013: 50 (Phil Taylor 27-23 Michael van Gerwen)
2014: 44 (Michael van Gerwen 25-19 Peter Wright)
2015: 53 (Phil Taylor 27-26 Gary Anderson) ** Won by Gary Anderson
2016: 45 (Gary Anderson 26-19 Adrian Lewis)
2017: 44 (Michael van Gerwen 27-17 Gary Anderson)
2018: 31 (Rob Cross 21-10 Taylor)
2019: 44 (Michael van Gerwen 25-19 Michael Smith)
2020: 42 (Peter Wright 24-18 Michael van Gerwen)
2021: 44 (Gerwyn Price 26-18 Gary Anderson)
2022: 50 (Peter Wright 27-23 Michael Smith)
https://www.pdc.tv/news/2017/12/13/stats-analysis-set-theory
Barney was op papier wel een vervelende loting voor in je 2e ronde. Dat ging heel gemakkelijk, en de rest is easy inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Price heeft ook wel een pretloting.
Reeds behandeld.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Zipportal het volgende:
WK 2022 voetbal forum mag wel dicht hoor. @:viv
Alle aanwas naar DRT. Gratis PR tip.
Valentijn had het ook over Barney. Direct in het begin.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Topsporters eten twee uur voor de wedstrijd een pan pasta.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Darts associëren met topsportquote:Op donderdag 29 december 2022 11:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Topsporters eten twee uur voor de wedstrijd een pan pasta.
Het is geen hogere wiskunde meer.
Heb die wedstrijd gemist, maar wel een mooie ontwikkeling heeft die jongen gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend veel medelijden met Jim inmiddels.
Die discussie is zo 2016.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darts associëren met topsport
Hij speelde twee sets ijzersterk boven de 100+. En daarna viel hij stil, zelf zegt hij door de WK-wesp, maar ik vind het buitengewoon shockerend als dat zijn ritme verpest heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb die wedstrijd gemist, maar wel een mooie ontwikkeling heeft die jongen gemaakt.
Dooie Noppert faalde ook met zijn pretloting?
Gaf hij echt de wesp de schuld van een ineenstorting? Wel een heel slecht excuusquote:Op donderdag 29 december 2022 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij speelde twee sets ijzersterk boven de 100+. En daarna viel hij stil, zelf zegt hij door de WK-wesp, maar ik vind het buitengewoon shockerend als dat zijn ritme verpest heeft.
Rock en Aspinall gooide maar een leg meer dan Van Gerwen en Suljović (29 om 28)quote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen op 12x180 deze ronde, nog zonder een zevensetter. Dat zegt alles.
Rock en Aspinall kwamen in zeven sets tot respectievelijk 13 en 12
Oh, wacht. Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaf hij echt de wesp de schuld van een ineenstorting? Wel een heel slecht excuus
Hij had ook wel een topjaar, maar dit was toch de uitgelezen kans om minimaal de kwartfinale te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wacht. Nee.
Hij had er eigenlijk geen verklaring voor maar relativeerde het opvallend snel.
Maar Noppert kon ook alweer snel relativeren. ,,Dit is natuurlijk een tegenvaller, maar over het hele jaar ben ik super tevreden. En vier jaar geleden droomde ik er nog van om op het WK te staan. Ik denk liever zo dan dat ik mezelf in de put praat.”
Een uitermate sympathieke reactie van Dannyquote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wacht. Nee.
Hij had er eigenlijk geen verklaring voor maar relativeerde het opvallend snel.
Maar Noppert kon ook alweer snel relativeren. ,,Dit is natuurlijk een tegenvaller, maar over het hele jaar ben ik super tevreden. En vier jaar geleden droomde ik er nog van om op het WK te staan. Ik denk liever zo dan dat ik mezelf in de put praat.”
eerder voeding eten die de concentratie flink verhoogd?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darts associëren met topsport
Ik vind het wel een beetje opvallend. Het WK is waar iedereen het voor doet, je bent seed #9, je weg ligt redelijk open en dan maak je er dit van?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een uitermate sympathieke reactie van Danny
Snap ik, maar ik zie liever 'Nou ja, dit was niet wat ik er van gehoopt had maar al met al was het een prima jaar' dan een reactie zoals die van, ik noem maar wat, Wattimena.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje opvallend. Het WK is waar iedereen het voor doet, je bent seed #9, je weg ligt redelijk open en dan maak je er dit van?
Gewoon altijd vetmesten met bedorven Chinees.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Dan ben je een ruime 25 jaar een van 's werelds beste darters en nóg weet je niet wat een beetje het schema is dat voor jou het best uitpakt?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me ook niet een heel grote uitdaging om ergens tussen 16 en 21 uur ergens wat te eten te kunnen krijgen. Zeker niet in de buurt van Londenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
RayaJe bent een grote kerel. Je hebt zoveel toernooien gespeeld. Dan zeg je toch tegen zo'n chefkok van ja ik wil zo en zo laat eten. Klaar.
Wat een gezeik weer
Na een eenvoudige overwinning uitspreken dat je liever niet zo vroeg speelt (net als het gros van de darters, niemand wil de middagsessie starten) is wel iets anders dan na een kansloze nederlaag de oorzaak zoeken bij het kippetje wat je om half twee hebt gegeten.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan ben je een ruime 25 jaar een van 's werelds beste darters en nóg weet je niet wat een beetje het schema is dat voor jou het best uitpakt?
Eergisteren Van den Bergh al met dat gezeik over dat hij 'zo vroeg' spelen niet zo fijn vindt, want dan moet hij erg vroeg op (wekker om 8 uur zou toch ruim voldoende moeten zijn?) en kan hij niet 'gewoon om 1 uur 's nachts naar bed'. Wat een gezanik allemaal joh. Matige profs. Moet je nagaan hoe goed ze zouden zijn als ze dit soort dingen allemaal zonder problemen op orde hadden.
Nee tuurlijk, dat is zeker zo, maar doen alsof het zo moeilijk is om rond 23.00 naar bed te gaan klinkt zo overdreven, het is niet dat de eerste sessie op een WK 's ochtends om 9-10 uur begint, zoals in allerlei sporten wel het geval isquote:Op donderdag 29 december 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na een eenvoudige overwinning uitspreken dat je liever niet zo vroeg speelt (net als het gros van de darters, niemand wil de middagsessie starten) is wel iets anders dan na een kansloze nederlaag de oorzaak zoeken bij het kippetje wat je om half twee hebt gegeten.
Mwah je slaapritme naar beneden aanpassen is altijd lastig. Als vdBergh tegen Wright had gemoeten de volgende ronde had hij nu de laatste partij moeten spelen en was hij dus half twee klaar. Als je alles tot de puntjes perfect wil hebben niet gewenst. Maar ik denk dat Dimitri de middagsessie beginnen gevoelsmatig gewoon klote vindtquote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat is zeker zo, maar doen alsof het zo moeilijk is om rond 23.00 naar bed te gaan klinkt zo overdreven, het is niet dat de eerste sessie op een WK 's ochtends om 9-10 uur begint, zoals in allerlei sporten wel het geval is
Maar inderdaad, wel zeker een ander niveau dan Van Barneveld's geneuzel
In dit topic zitten ze al om 9u aan de oliebollen (met evt mayo)quote:Op donderdag 29 december 2022 12:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik snap wel dat het lastig is om al rond een uurtje of 11 aan het bier te moeten.
Echt hoor, eens een zeikerd....quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar qua eten en dergelijke zou je na jaren ervaring gewoon perfect moeten weten wat bij jou past. Zeker als je een chefkok in huis hebt kan je het tot in puntjes regelen.
Dan passen ze prima in DRTquote:Op donderdag 29 december 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.
0!quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij vandaag al op?
Nee te vroeg. Pas net een chocoladeletter op.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen klaar om eens flink te pompen?
Je ziet vanzelf wel of ze nog een IC-bedje voor je hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn de feestdagen, laat mij mijn aderen dichtslibben.
Ik mik op min 4 kilo in januari. We gaan weer richting dus zomer dus we doen weer normaal vanaf januari.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn de feestdagen, laat mij mijn aderen dichtslibben.
Ja, maar dat weet het voetvolk niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
Dirk blijkbaar favoriet bij de bookies? Smudger lijkt me nochtans beter in vorm?
quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef engine het volgende:
Goedemiddag.
We pakken het vlaggetje er weer bij
Daar waag ik me niet meer aan.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een voorspelling voor deze prachtige middag?
Op pomp tempoquote:
Ik waardeer je ingetogenheidquote:Op donderdag 29 december 2022 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet meer aan.
Ik ken mensen die met meer dan vier personen kerst vierden?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel of ze nog een IC-bedje voor je hebben.
CORRED
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik waardeer je ingetogenheid
Smith kwam met meer energie naar het podium.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Zit bijzonder weinig energie in Dirkie's opkomst
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Guy wel te pruimen eigenlijk. Ter info.
@Tjacka vindt een guy ook wel te pruimen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Guy wel te pruimen eigenlijk. Ter info.
Hallo amice. Wie dicht jij de grootste kans toe voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dirk overdenkt alles tegenwoordig.
Is de cokedealer soms ziek, zwak of misselijk?
Om half twee s’middags bezorgt de dealer nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dirk overdenkt alles tegenwoordig.
Is de cokedealer soms ziek, zwak of misselijk?
Wat is jouw voorspelling?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit met ons deelt.
Vind dit eerlijk gezegd een too close to call.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Wie dicht jij de grootste kans toe voor de volgende ronde?
Echte junks weten dat wanneer je dealer op dat moment van de dag levert, je gewoon een kut dealert hebt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om half twee s’middags bezorgt de dealer nog niet.
Dirk gaat jouw mondje wel even snoeren.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Smith deze gaat binnenslepen.
Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammer.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Smith deze gaat binnenslepen.
Helaas.
"Fantastisch", zegt Van Duijvenbode. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Smith om half zeven gesnoven. Een geweldig lijntje cocaïne . Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."quote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echte junks weten dat wanneer je dealer op dat moment van de dag levert, je gewoon een kut dealert hebt.
In de rust maar even een sleuteltje sos.quote:
Heb je daar geen vriendin voorquote:Op donderdag 29 december 2022 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga even mijn was uit de droger halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |