Lopen we elkaar net mis. Veel plezier!!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef fetX het volgende:
Morgen om 10u op Schiphol. Dat zijn nog genoeg uren slaap.
Gehapt.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jaren erna nog diverse prijzen gepakt
Derhalve: ONZIN
Wat een kutkindquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met de kleine soms 1 uur GENOT
Had je je vrouw maar niet zwanger moeten schoppen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met de kleine soms 1 uur GENOT
Duitsers komen heel snel op en op het einde verliezen ze WEERquote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen meestal en op het einde winnen de Duitsers.
Maar dit lijkt vandaag niet te kloppen
Ik laat je quote Smith wint dit nooit meer maar even achterwegen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
Ja ja, gokken is voor proleten. Ik doe het nooit weer.
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog andere plannen in Londen?
Karaoke jaaaaaquote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.
Heb je de beelden gezien van de Nederlandse fans in dat café?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrijdag nog even een paar uur rond banjeren. En morgenmiddag even langs het TOTO Darts Café.
Dankjewelquote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lopen we elkaar net mis. Veel plezier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |