Terwijl je toen beter in WK kon zittenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik geen aanrader.
Ik kom er alleen tijdens het WK.
Leuke!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Terwijl je toen beter in WK kon zitten
slechte herinneringen aan Paulquote:
Oh ja fuck.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dan kom je dus helemaal niet in VBL
Ja ik was net aan het typen dat ik een foutje gemaakt had.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Terwijl je toen beter in WK kon zitten
EN dan te bedenken dat er tijdens het WK een apart WK-forum isquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik geen aanrader.
Ik kom er alleen tijdens het WK.
Like gegeven.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik weet dat dit een warm bad is enzo, maar kan Paul opflikkeren?
Neequote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Slobeend het volgende:
We hopen allemaal dat Smiss Van Gerwen gaat afslachten in de vinale.
volgens mijn word ik meestal hierheen gelokt als iemand in het nauw zit zodat dan de aandacht naar mij gaatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Jij lokte @:Paul hier niet voor niets heen.
Lief hequote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee ik herkende je niet met je maan-avatar
Het is dat ik geen 'al besproken' mag zeggen in dit warme badquote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan te bedenken dat er tijdens het WK een apart WK-forum is
Al 2x besproken.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan te bedenken dat er tijdens het WK een apart WK-forum is
Nondeju zeg koekoekquote:Op maandag 2 januari 2023 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
En je hebt weinig te zeggen als je het Pricemoment mist omdat je papa en mama moet helpen
Waarom niet? Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is dat ik geen 'al besproken' mag zeggen in dit warme bad
doe normaal joh, t joch doet geen vlieg kwaadquote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Zijn klompen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gerwen mag zijn wedstrijdschoenen langzaam gaan aantrekken.
Eerst de sokken optrekkenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
sokken hoog etcquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haartjes nog even in de krulquote:
Koptelefoontje?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
En Clemens op de treinquote:
Eerst zijn sokken ophijsenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je net zien dat er dan een 9-darter gegooid wordtquote:
Dan schoenen aantrekken en sokken nog een keer optrekken.quote:
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.quote:
Ik kijk m wel af vandaag.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker dit @:Lonaa, kunnen we nog wat van de 6-0 van MvG meepakken
Dan word ik ZIEDENDquote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er dan een 9-darter gegooid wordt
PSV. Jammer.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.
Daarom een redelijke ESPN-supporter.
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat uit eten morgen Lonaa? Als je 18.00 start ben je nog op tijd wellicht
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darts is toch wel populair
Dit gaat bijna sneller dan het WK voetbal finale
Jammer. Ik vond je een leuke user.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.
Daarom een redelijke ESPN-supporter.
Groepsfase was genot.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.
De finale dan weer niet. Nou ja, de uitkomst wel, maar de finale zelf was natuurlijk wel memorabel.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met @Tagliano ?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.
Een uur rijden voor een etentje? Wat?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.
Wat een onzin, leukste WK sinds 2002 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
ja toen was het WK darts al begonnen dus kan nooit dat daar nog relevant volk zatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darts is toch wel populair
Dit gaat bijna sneller dan het WK voetbal finale
Feit.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De finale dan weer niet. Nou ja, de uitkomst wel, maar de finale zelf was natuurlijk wel memorabel.
Voor maar een uurtje rijden ga ik die kant niet op hoorquote:
Twente moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
Jeetje, dat is waar ook, de eerste dagen overlapten nog met het voetbalquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen was het WK darts al begonnen dus kan nooit dat daar nog relevant volk zat
Ho ho, ik ben niet anti Verstappen. Ik ben pro-Ferrari.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Volgens mij ben ik supporter waar @:Doevelaer juist anti/ tegen is.
Van Gerwen en Verstappen, beide toevallig ook nog met voetbalverstand.
Dit is set average Hansquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
104 gemiddeld gooien en nog 4-2 achter staan
Doevelaer is stiekem een Belgquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Autorijden is geen sport.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Ik betwijfel toch of van Gerwen verstand heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Eerder een Duitser, maar ik kom graag in België ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doevelaer is stiekem een Belg
Ik bevind mij erg graag in dit warme bad, morgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. Ziekmelden. Je wil dit warme bad morgenavond toch niet missen?
Announce een bult stevige kerels die het duel niet schuwen voor Lonaa.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Twente moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
je hebt toch smartphone. Gewoon opzetten tijdens het etentjequote:Op maandag 2 januari 2023 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bevind mij erg graag in dit warme bad, morgen.
Niet liever verliezen van de kampioen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als MVG dimi straks vernederd hoop ik dat Smiss brandhout van MVG maakt
Score for sjoo dubbels for dooquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of 101 average voldoende zal zijn
Walgelijke vent ben je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jerryquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie krijgen we morgen? Anne-Marie, Co, Scholten?
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Anne-marie AIDSquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopen mag. Ik hoop ook op tien miljoen euro, een krat bier en een lekker wijf. Hoop doet leven.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als MVG dimi straks vernederd hoop ik dat Smiss brandhout van MVG maakt
Die had al afscheid genomen dacht ikquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke vent ben je.
Gewoon JUICHEN voor de sloopkogel.Tegen de altijd sympathieke en sportieve Smiss mag de sloopkogel de griep krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik hoop op Jade-Anna.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van het leven?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had al afscheid genomen dacht ik
WK 2024quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het volgende toernooi die beetje leuk te volgen is?
Bedankt dhr Lokhorstquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet proberen alle sets te winnen, dat lijkt me de beste strategie
Definitief?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had al afscheid genomen dacht ik
Bavaria World Darts Trophyquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koert weet in ieder geval iets beter waar hij 't over heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever naar het doorgerookte hoofd van Koert kijken dan naar Anne-Marie.
UK Open, Maart.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan haar nek wel omdraaien. Wat irritant wijf is dat.quote:
genieten dusquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Announce een bult stevige kerels die het duel niet schuwen voor Lonaa.
Nou en. Wat boeit het eigenlijk dat gelul tussendoor?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Koert weet in ieder geval iets beter waar hij 't over heeft.
Eens maat. Aandachtshoer pur sang.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kan haar nek wel omdraaien. Wat irritant wijf is dat.
Liever naar het Marcel Maijer gelul en grafaccent van Annemarie luisteren dan naar de roggellach van Koert.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever naar het doorgerookte hoofd van Koert kijken dan naar Anne-Marie.
Ik zie Lonaa niet zo voor mequote:
Thuisquote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Anneloos het volgende:
Waar kijken jullie morgen de finale? Wereldgozer en ik willen wel in een kroeg in Rotterdam kijken morgen. Iemand een suggestie?
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke vent ben je.
Gewoon JUICHEN voor de sloopkogel.Nee, ik juich niet voor onderontwikkelde Brabanders (ja, dat is een pleonasme)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat jij wat meer raakvlakken hebt met dit soort mensen aangezien je nu waarschijnlijk pleonasme gaat googlen.VBL SC influencer
Left, right, behind
Q schoolgenotquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar voor de echte strijders begint het seizoen volgende week alweer.
Als je Anna omdraait is het het steeds Anna.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgen via de ticker, genotquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is terecht.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie Lonaa niet zo voor me
Desalniettemin leuk plaatje
Dit vind ik eigenlijk niet zulke mooie tieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
Nou, één keertje nude nog dan..
[ afbeelding ]
lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik je Belgen haat. Belgen lijken op Brabanders hequote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik juich niet voor onderontwikkelde Brabanders (ja, dat is een pleonasme)
Ik snap dat jij wat meer raakvlakken hebt met dit soort mensen aangezien je nu waarschijnlijk pleonasme gaat googlen.
Zijn er fans welkom in Kalkar? Of moet je dan zelf mee doen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja, helaas zit januari er ook opeens vol mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Q schoolgenot
Leuker dan een tv-uitmelktoernooi
Zal ik dit jaar óók doenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgen via DRT vind ik eigenlijk nog leuker
wie is dat?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet zo mooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet zulke mooie tieten.
Klopt, dom en niemand neemt ze serieus.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu snap ik je Belgen haat. Belgen lijken op Brabanders he
Het was eigenlijk niet echt een waardeoordeel verderquote:
Vreemd om gelijk persoonlijk te worden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet zo mooi.
Koekoek @de_boswachterquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt ze op een trilvoeder?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vatte dat ook niet zo op.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt een waardeoordeel verder
Wat ga je in Londen doen vriend?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste Euro Tour is in de voorjaarsvakantie, precies als ik naar Londen ga. Thumbs up.
Content Creatorsquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Gegoogled.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Lijkt me wel ja. Beetje cupje B is in zo'n geval toch handiger dan van die ongebreidelde joekelsquote:
Geen idee, @Bolasie kent haar.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.
Voordat ik een oordeel ga vellen. Hoe oud is zij?
Ja, toch even gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Hondgodquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan ik zo mooi even de hond uitlaten voordat MvG gaat speren.
18, geil wijf dusquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.
Een vloggertje van een jaar of 18 met een publiek van 10 tot 18. En dan vertelt ze bijvoorbeeld dat ze het moeilijk vindt om een keuze te maken tussen verschillende vakantiehuisjes die ze wil kopen in het buitenland. De hele realiteit verloren. Maar goed, ze is wel knap.quote:
Net 18.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.
content creatorquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Ik ben ook content creator. Daarna trek ik door.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Content Creators
Instagram Influencer
Ook niet-joekels vinden ongecontroleerd mokerhard verplaatsen matig.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Beetje cupje B is in zo'n geval toch handiger dan van die ongebreidelde joekels
Is pas als je donkerblauw wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
content creator
Ik ben op fok al 455.000 keer content creator. Krijg ik geld?
Het is een snolquote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vloggertje van een jaar of 18 met een publiek van 10 tot 18. En dan vertelt ze bijvoorbeeld dat ze het moeilijk vindt om een keuze te maken tussen verschillende vakantiehuisjes die ze wil kopen in het buitenland. De hele realiteit verloren. Maar goed, ze is wel knap.
Van de overheid toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
content creator
Ik ben op fok al 455.000 keer content creator. Krijg ik geld?
Midweek lol trappen. Eigenlijk was de intentie om in 2020 naar Liverpool te gaan, maar CORRED.quote:
Dan zou ik wel meer doneren!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Tagliano het volgende:
grapje he voordat er weer indianenverhalen de ronde doen
Zo voelde die opmerking van jou ookquote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vreemd om gelijk persoonlijk te worden.
18 jaar en vakantiehuizen kunnen kopen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vloggertje van een jaar of 18 met een publiek van 10 tot 18. En dan vertelt ze bijvoorbeeld dat ze het moeilijk vindt om een keuze te maken tussen verschillende vakantiehuisjes die ze wil kopen in het buitenland. De hele realiteit verloren. Maar goed, ze is wel knap.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Het liefje van Gioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |